eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-26

Poznań: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 142020 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Chorób Płuc i Gruźlicy, ul. Szamarzewskiego 62, 60-569 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6654310, fax 061 6631088.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wcchpig.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 pakiety. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne pakiety, jak również na całość przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga dostarczenia próbek zaoferowanych wyrobów do pozycji 1,8,13 w pakiecie nr 3 oraz dla pakietu nr 4.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, C. Znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w punkcie 6 specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. OŚWIADCZENIA lub DOKUMENTY, JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU: Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: A. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, B. oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 9 poz. 177 z późn. zm.) - załącznik nr 3, C. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- załącznik 3, D. aktualne zaświadczenia z właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, E. oświadczenia, że wykonawca posiada wszelkie dokumenty dopuszczające zaoferowane produkty do obrotu na terenie RP. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do ww. dokumentów przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne, a także w trakcie realizacji umowy. F. Zamawiający wymaga dostarczenia próbek zaoferowanych wyrobów do pozycji 1,8,13 w pakiecie nr 3 oraz dla pakietu nr 4 - wyszczególnionych w zał. 1 G. jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają m. in. z odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie do oferty pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być udzielone w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej. Dokumenty składające się na ofertę określone w punkcie 6 specyfikacji składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. osobę upoważnioną do jego reprezentacji (wyjątek- pełnomocnictwo). Forma: własnoręczny podpis (jeśli jest to pieczątka), data i napis -za zgodność z oryginałem- Poświadczenia dokumentów należy dokonać na tej samej stronie, na której dokument kserowano. Nie dopuszcza się potwierdzenie na następnej, pustej stronie. W przypadku nieczytelnej kserokopii, zamawiający wezwie wykonawcę do okazania oryginału dokumentu dla porównania go z przedstawioną nieczytelną kopią. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wcchpig.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Chorób Płuc i Gruźlicy Ul. Szamarzewskiego 62 60-569 Poznań tel/fax 061 66 54 336 tel. 061 66 54 310 fax. 061 66 31 088.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Chorób Płuc i Gruźlicy ul. Szamarzewskiego 62 60-569 Poznań SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw do konikotomii metodą Seldingera, typu Mini-Trach, zawierający specjalnie zabezpieczony skalpel, cewnik do odsysania 10F o dobrym poślizgu, igła Tuchy 16G, 2 cm do przekłucia stożka sprężystego krtani, strzykawka 10 ml, elastyczna prowadnica o długości 50 cm, zaoblone rozszerzało o długości 7 cm, zaoblony prowadnik ułatwiający wprowadzenie kaniuli, wykonana z silikonowego PCW kaniula Blue Line o średnicy wewnętrznej 4 mm, łącznik 15 mm tasiemki do przytwierdzenia kaniuli do szyi - 8szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Płytki do rekonstrukcji mostka ze stali nierdzewnej 16 x 2,5 x 260 mm - 6szt 2.Płytki do rekonstrukcji mostka ze stali nierdzewnej 16 x 2,5 x 280 mm - 8szt 3.Płytki do rekonstrukcji mostka ze stali nierdzewnej 16 x 2,5 x 300 mm - 8szt 4.Płytki do rekonstrukcji mostka ze stali nierdzewnej 16 x 2,5 x 320 mm - 8szt 5.Płytki do rekonstrukcji mostka ze stali nierdzewnej 16 x 2,5 x 340 mm - 6szt 6.Płytki do rekonstrukcji mostka ze stali nierdzewnej 16 x 3,5 x 320 mm - 4szt 7.Płytki do rekonstrukcji mostka ze stali nierdzewnej 16 x 3,5 x 340 mm - 6szt 8.Płytki do rekonstrukcji mostka ze stali nierdzewnej 16 x 3,5 x 360 mm - 16szt 9.Płytki do rekonstrukcji mostka ze stali nierdzewnej 16 x 3,5 x 380 mm - 6szt 10.Płytki do rekonstrukcji mostka ze stali nierdzewnej 16 x 3,5 x 400 mm - 2szt 11.Płytki do rekonstrukcji mostka ze stali nierdzewnej 16 x 3,5 x 410 mm - 2szt 12.Płytki do rekonstrukcji mostka ze stali nierdzewnej 16 x 3,5 x 420 mm - 1szt 13.Płytki do rekonstrukcji mostka ze stali nierdzewnej 16 x 4,5 x 440 mm - 1szt 14.Poprzeczka do płytek rekonstrukcyjnych mostka 16 x 2,5 mm - 35szt 15.Poprzeczka do płytek rekonstrukcyjnych mostka 16 x 3,5 mm - 30szt 16.Poprzeczka do płytek rekonstrukcyjnych mostka 16 x 4,5 mm - 8szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Aparaty do przetoczeń płynów infuzyjnych z komorą kroplową min. 60mm -55 000szt 2.Aparaty do przetoczeń krwi-1 000szt 3.Elektroda do czasowej stymulacji serca, zagięta, 7Fr, długość 125 cm-6szt 4.Śluza do wprowadzania elektordy endocavitarnej 7Fr introduser ze śluzą-10szt 5.Zestaw infuzyjny żył czaszkowych, rozm .0,5mm (motylki) - 260szt 6.Cewnik do pomiaru ciśnienia w tętnicy płucnej, z koszulką do cewnika (cewnik Swan-Ganza) - 40szt 7.Kranik trójdrożny z wyczuwalnym indykatorem położenia, otwarty/zamknięty - 4 700szt 8.Rampa trójdrożna - z kranikami trójdrożnymi - 3szt -130szt 9.Dren do podawania tlenu o długości 213 cm - 3 700szt 10.Maska do podawania tlenu - 1 200 szt 11.Maska do tlenu z nebulizatorem - 20 szt 12.Cewnik do podawania tlenu przez nos / wąsy / - 3 100 szt 13.Zestaw do nebulizacji: Zestaw składający się z przeźroczystej komory lekowej wyskalowanej w ml, ustnik kątowy umożliwiający nebulizację pacjenta w pozycji leżącej Dren z miękkimi końcówkami o dł. min. 215 cm. Zestaw powinien umożliwiać podanie minimum 5 dawek leku. - 250 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sety do pompy objętościowej LC 5000 Abott - 400szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.