eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prochowice › Budowa dróg z chodnikami i wjazdami w ul. Mieszka I i Małej wraz z systemem odwodnienia tych dróg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-26

Prochowice: Budowa dróg z chodnikami i wjazdami w ul. Mieszka I i Małej wraz z systemem odwodnienia tych dróg
Numer ogłoszenia: 142015 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice, ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, fax 076 8584581.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg z chodnikami i wjazdami w ul. Mieszka I i Małej wraz z systemem odwodnienia tych dróg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w zakresie umożliwiającym oddanie do użytkowania dróg z chodnikami i wjazdami w ul. Mieszka I (droga powiatowa) oraz ul. Małej (droga gminna) wraz z systemem odwodnienia tych dróg. Budowa jezdni o nawierzchni asfaltowej (4.142m2), chodniki i wjazdy na posesje z kostki brukowej (1567m2). Odwodnienie powierzchni ulic systemem kanalizacji zamkniętej i przydrożnych rowów otwartych. Do wybudowania są trzy odcinki ulic: dwa odcinki ul. Mieszka I o długości 751m i 205m oraz odcinek ul. Małej o długości 119m - razem 1075m. Szerokość jezdni ul. Mieszka wynosi 3,00-5,00m, a ul. Małej 3,00m z lokalnym zawężeniem do 2,50 m. W ciągu ul. Mieszka chodnik prawostronny o szerokości 1,25-2,00m, w części chodnik dwustronny. Ulica Mała chodnika nie będzie posiadać. Konstrukcja jezdni jak dla kategorii ruchu KR2. Wody opadowe zbierane będą za pomocą odcinków projektowanej kanalizacji deszczowej wykonanej z rur PVC o średnicy D 200-315mm z przykanalikami z rur PVC o średnicy D 160 i 200mm. Łączna długość kanałów wynosi 502,9m w tym: D315 - 478,40m, D200 - 12,70m, D160 - 11,80m, z odprowadzeniem do gruntu poprzez: istniejący i zaprojektowany rów przydrożny, system drenażowy skrzynek rozsączających (do wykonania). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany - wykonawczy) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, załączone do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium wartości 20.000 PLN słownie: dwadzieścia tysięcy złotych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655): 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 2.1. Udokumentują należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w ilościach co najmniej: 2 zadań dotyczących wybudowania dróg, placów itp. o powierzchni min. 5.000m2 każde. 2.2. Do wykonania zamówienia dysponują osobami należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: drogowej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na warunkach określonych w projekcie umowy. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Pzp z 29 stycznia 2004r. (Dz.U.07.223.1655 j.t.). Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełnia określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów - wymienionych w rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ b) kosztorys ofertowy na wykonanie zamówienia; c) harmonogram rzeczowo finansowy; d) kopia dowodu wniesienia wadium; Na potwierdzenie spełniania warunków zawartych w rozdziale V Zamawiający wymaga przedłożenia w ofercie następujących dokumentów (zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dnia 24.05.2006r.) e) oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w niniejszym postępowaniu (oświadczenie do złożenia na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ); f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wypełniony lub sporządzony wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ) - wykonawca udokumentuje należyte wykonanie co najmniej: 2 zadań dotyczących wybudowania dróg, placów itp. o powierzchni min. 5.000m2 każde. h) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wypełniony lub sporządzony wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ) - załączyć uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branżach: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej Izby; i) pełnomocnictwo, upoważnienie - jeżeli dotyczy (patrz punkt 2 i 3 niniejszego rozdziału).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prochowice.com w zakładce zamówienia publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIASTA I GMINY PROCHOWICE ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice pokój 12/13 w godz. 8.00-15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 10:00, miejsce: URZĄD MIASTA I GMINY PROCHOWICE ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice pokój nr 16 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.