eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie usługi modernizacji systemu ochrony w KK-6077

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-14

Warszawa: Wykonanie usługi modernizacji systemu ochrony w KK-6077
Numer ogłoszenia: 141980 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198, ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, fax 022 6821316.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 4198.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi modernizacji systemu ochrony w KK-6077.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja systemu ochrony w KK-6077 Modernizowany system ochrony w obiekcie jednostki wojskowej (kompleks 6077) powinien być rozbudowany w oparciu o istniejący zintegrowany system, składający się z następujących elementów: - systemu ochrony wewnętrznej (system sygnalizacji włamania i napadu); - systemu kontroli dostępu; - systemu telewizji przemysłowej. I. RAMOWY ZAKRES REALIZACJI PRZEDSIĘWZIĘCIA: 1. System sygnalizacji włamania i napadu - instalacja wewnętrznych urządzeń alarmowych w budynku nr 64 oraz w wybranych pomieszczeniach budynku nr 65. 2. System kontroli dostępu: - punkt wejścia (dwustronny) do pomieszczenia nr 411 w budynku nr 65; - punkt wejścia (dwustronny) do pomieszczenia nr 03 (domek pilota) w budynku nr 65; - instalacja oprogramowanie stacji roboczej Continuum z opcją drukowania kart dostępu oraz włączenie jej do systemu kontroli dostępu. Komputer dostarczy Zamawiający. Stacja robocza zostanie zainstalowana w budynku nr 56. 3. System telewizji przemysłowej (CCTV) obejmie następujące obiekty: ­ budynek 65; - park sprzętu technicznego; - płaszczyzna postoju samolotów PPH-8; 4. Kanalizacja teletechniczna - budowa dwóch odcinków dwuotworowej o długości 220 m oraz 110 m. 5. Kable transmisyjne oraz zasilające niezbędne do podłączenia wszystkich nowoinstalowanych urządzeń dostarczy i zainstaluje Wykonawca. II. ISTOTNE INFORMACJE I WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZAKRESU REALIZACJI PRZEDSIĘWZIĘCIA: 1) System ochrony kompleksu 6077 funkcjonuje w oparciu o następujące urządzenia: a) SSWiN - centrale Galaxy 512, wizualizacja program KOMPLEX; b) CCTV - krosownica model LTC8600 i rejestratory typ DIVAR firmy BOSCH ; c) SKD - system Continuum wersja nr 1.7.0.20050314 firmy TAC; 2) Wszystkie nowo instalowane urządzenia muszą być kompatybilne z wymienionymi powyżej. 3) Zamawiający udostępni Wykonawcy posiadaną dokumentację techniczną zainstalowanych systemów oraz kanalizacji teletechnicznej. 4) Zamawiający nie posiada aktualnych podkładów geodezyjnych z naniesionymi wszystkimi instalacjami podziemnymi. Dlatego prace ziemne Wykonawca musi prowadzić z należytą starannością i ostrożnością. 5) Pomieszczenia zabezpieczane w ramach realizacji przedsięwzięcia SSWiN należy podłączyć do nowej (zakupionej i zainstalowanej w pomieszczeniu LCN przez Wykonawcę) centrali alarmowej klasy S; 6) Stan centrali alarmowej (uzbrojenie strefy, rozbrojenie, wprowadzenie kodu, alarm) muszą być zobrazowane w oparciu o funkcjonujący program KOMPLEX; 7) Nowo instalowane urządzenia muszą zostać włączone do wydzielonego systemu zasilania systemu ochrony kompleksu 6077; 8) Urządzenia wchodzące w skład systemu SWiN muszą być zabezpieczone sygnalizacją w Lokalnym Centrum Nadzoru (LCN) nieuprawnionego otwarcia (alarm sabotażowy); 9) Archiwizację danych z systemu telewizji przemysłowej należy oprzeć o możliwość dodatkowego zapisania danych na 4 macierzach dyskowych o pojemności co najmniej 3,5 TB każda pracującej w oparciu o RAID nr 5 zainstalowanych w szafie RACK 19 10) Do prowadzenia kabli transmisyjnych oraz przewodów zasilających należy wykorzystać istniejącą kanalizację teletechniczną. Wyjątek stanowią odcinki kanalizacji, które należy wybudować, aby podłączyć: a) do systemu SWiN budynek nr 64 ; b) do systemu telewizji przemysłowej nowoinstalowane kamery na terenie Parku Sprzętu Technicznego 11) Kanalizację teletechniczną składającą się z systemu rurek PCV, dwuotworową o średnicy otworu nie mniej niż 50 mm, należy wybudować na głębokości 0,7 m pod powierzchnią gruntu. Pod nowobudowaną kanalizacją kablową należy wysypać 10 cm podsypkę z piasku oraz oznaczyć trasę kanalizacji np. niebieską folią. Pod drogami należy wykonać przepusty, nienaruszając struktury nawierzchni. 12) Na terenie PST należy zastosować 3 studzienki kablowe, a na odcinku kanalizacji do budynku 64 - 2 studzienki kablowe. 13) Wykonawca w ramach zamówienia zainstaluje ochronę przeciwprzepięciową, która obejmie: a) zasilanie sieciowe budynku 64 - wykonanie uziemienia (szpila o długości co najmniej 3m) oraz instalacja modułu ochronnego stopnia B i C; b) zasilanie kamer na dwóch słupach na terenie PST - wykonanie uziemienia (szpila o długości co najmniej 3m) oraz instalacja modułu ochronnego stopnia B i C; 14) Wszystkie użyte w podłączeniu urządzeń systemu ochrony przewody muszą być zakryte w odpowiednich listwach (korytkach, rurkach) instalacyjnych, a ich łączenie powinno być wykonane poprzez lutowanie lub odpowiednie zaciski. 15) Jeżeli nowoinstalowane trasy kablowe pokrywają się z już istniejącymi, Zamawiający dopuszcza wykorzystanie listew montażowych, ale tylko w przypadku jeżeli znajdą się tam przewody systemu ochrony; 16) Wybrane pomieszczenia w budynku nr 65 (okna) należy wyposażyć w zabezpieczenia mechaniczne (kraty), które będą chronić przez nieuprawnionym wejściem lub wtargnięciem osób postronnych (szczegółowe wymagania są określone w Poradniku stosowania zabezpieczeń mechanicznych oraz ogrodzeń w ochronie terenów, obiektów i mienia wojskowego sygn. Szt. Gen. 1538-2002); 17) Zamawiający udostępni na czas prowadzenia prac instalacyjnych niezbędne kody i hasła. 18) Prace instalacyjne będą mogły być prowadzone w pomieszczeniach i budynkach w dni powszednie od godz. 7.30 - 15.30, na zewnątrz budynków i w LCN bez ograniczeń czasowych. 19) Po zakończeniu prac instalacyjnych Wykonawca przeszkoli wytypowanych przez Zamawiającego użytkowników z zasad obsługi urządzeń; 20) Wszystkie użyte do instalacji urządzenia powinny spełniać wymagania zawarte w Polskiej Normie - Systemy Alarmowe PN-93-E-09390, oraz w Normie Obronnej - Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe NO-04-A004 21) Firma musi wystawić deklarację zgodności (klasa S.A.-4według Polskiej Normy - Systemy Alarmowe PN-93/E-09390) na zainstalowany system ochrony; III. WYMAGANIA TAKTYCZNO - TECHNICZNE DLA SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU INSTALOWANEGO W RAMACH ZAMÓWIENIA: 1) System SWiN obejmie: a) budynek nr 64 cały z wyjątkiem pomieszczenia nr 5, w którym zostaną zainstalowane przez Wykonawcę następujące urządzenia: - czujka magnetyczna szt. 21; - czujka PIR szt. 6; - czujka MW szt. 6; - czujka mikrofonowa zbicia szkła szt. 7; - klawiatura szt. 2; - sygnalizator zewnętrzny optyczno akustyczny z akumulatorem; - podcentrala z zasilaczem, akumulatorem i obudową - szt. 3; - podcentrala - szt. 2; b) budynek nr 65: - parter - pomieszczenia nr 03,05,06,07,08,10,11,12,13. - I piętro - pomieszczenia nr 101,107, 108, 111, 112. - III piętro - pomieszczenia nr 307. W załączeniu przedstawiano ilość czujek do zainstalowania w poszczególnych pomieszczeniach. Dodatkowo wykonawca zainstaluje: - klawiatur - 8 szt.; - podcentrala z zasilaczem - 10 szt.; - podcentrala - 10 szt.; - sygnalizator wewnętrzny; - sygnalizator zewnętrzny optyczno akustyczny z akumulatorem; 2) Wykonawca zakupi i zainstaluje w pomieszczeniu LCN budynek nr 56 centralę alarmową do ochrony pomieszczeń opisanych powyżej (pkt.1) wraz z modułem ethernetowym i modułem RS 232; 3) Podcentrale alarmowe muszą być kompatybilne z zainstalowanymi na terenie komplesku centralami alarmowymi Galaxy 512; 4) Wejście do budynku nr 65 od strony parkingu Wykonawca zabezpieczy poprzez zainstalowanie kompletu barier aktywnej podczerwieni uniemożliwiających przejście przez chroniony obszar bez wywołania alarmu. 5) Sytuacja alarmowa musi być zobrazowana przez funkcjonujący aktualnie program KOMPLEX na ekranach monitorów znajdujących się w : a) LCN; b) pomieszczenie dowódcy warty. 6) Wykonawca dokona aktualizacji programu KOMPLEX o wykonany przez niego rzut budynku nr 64 oraz pomieszczenia w budynku nr 65 opisane w pkt. 1); 7) Sterowanie SSWiN będzie odbywać się również z klawiatur zainstalowanych przez Wykonawcę u OD JW. 2139 oraz LCN. Na LCN należy klawiaturę zainstalować na istniejącym pulpicie (wymiana okleiny). IV. WYMAGANIA TAKTYCZNO - TECHNICZNE DLA SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ INSTALOWANEGO W RAMACH ZAMÓWIENIA: 1) System telewizji przemysłowej zostanie przez Wykonawcę rozbudowany o: a) budynek nr 65: - 2 kamery zewnętrzne zamontowane na wysięgnikach na budynku od strony ul. Żwirki i Wigury; - 1 kamera zewnętrzna zamontowane na wysięgniku na szczycie budynku od strony Terminala nr 1 PPL; - 1 kamery wewnętrzna (korytarz parter); b) parku sprzętu technicznego (PST): - 2 kamery zewnętrzne na wysięgnikach - zobrazowanie sytuacji na dwóch szlabanach wjazdowym i wyjazdowym; - 2 kamery zewnętrzne na słupie - zobrazowanie sytuacji na drodze wewnętrznej; - 1 kamera zewnętrzne na słupie - podgląd wejścia do budynku nr 56; c) ochronę płaszczyzny postoju samolotów PPH-8 - 2 kamery obrotowe na skrajnych słupach oświetleniowych PPH-8; 2) Szczegółowe rozmieszczenie dodatkowych kamer na budynku nr 65, PKT oraz PPH-8 przedstawiono na schemacie - załączniki odpowiednio nr 3, 4 oraz 6; 3) Zamawiający wymaga demontażu dwóch kamer obrotowych zainstalowanych na budynkach nr 21 i 22 i przeniesieniu ich (montażu) na istniejących słupach oświetleniowych znajdujących się na płaszczyźnie PPH-8 4) Zakupione w ramach przedsięwzięcia kamery obrotowe zainstalować w miejscach, z których zostaną zdemontowane kamery na budynku nr 21 oraz 22; 5) Podgląd z CCTV u oficera dyżurnego JW 2139 w budynku nr 65 (parter): zakupić i zainstalować 1 klawiatura systemowa i 1 monitor 20 cali kolorowy LCD na wysięgniku, 6) Podgląd systemu CCTV z rejestratorów poprzez sieć LAN: a) zainstalować SWITCH w pomieszczeniu technicznym w budynku nr 51 (parter); b) podłączyć do SWITCH istniejący kabel (skrętka) wyprowadzony z pomieszczenia LCN; c) z SWITCH poprowadzić przewód sieciowy do pomieszczenia nr 120 oraz 103 oraz 104; d) z SWITCH poprowadzić przewód sieciowy do budynku nr 1 poprzez istniejącą kanalizację teletechniczną - za względu na odległość przekraczającą 100 m pomiędzy budynkami należy zastosować transmisję po światłowodzie; e) oprogramowanie zainstalować i skonfigurować na komputerach Zamawiającego; f) w pomieszczeniach w których będzie sieć należy zainstalować odpowiednie gniazdka sieciowe (RJ 45) - 4 szt.; g) zainstalować urządzenie do łączenia kodów sterujących pomiędzy krosownicą, a divarami nr 2,3,4 w celu zapewnienia możliwości sterowania kamerami obrotowymi z pozycji krosownicy wizyjnej oraz rejestratorów cyfrowych, w tym również z pozycji oprogramowania centrum zarządzania dla stanowisk zdalnych. 7) Instalowane przez Wykonawcę macierze dyskowe (4 szt.) musza być kompatybilne z zainstalowanymi w LCN urządzeniami do rejestracji - 4 szt. divar z wersją oprogramowania układowego 2.31 lub wyższą. W przypadku zastosowania macierzy producenta innego niż rejestratory wymagane jest przedstawienie deklaracji (oświadczenia) producenta (ewentualnie autoryzowanego dystrybutora) rejestratorów o poprawnej współpracy urządzeń (macierz rejestrator) oraz nieutraceniu posiadanej przez Zamawiającego gwarancji na rejestratory. 8) Wszystkie kamery stacjonarne zewnętrzne powinny być wspomagane poprzez dodatkowe promienniki podczerwieni: - kamery zewnętrzne 3 szt. na budynku nr 65 o zasięgu 25 m; - kamery wewnętrzne 1 szt. w budynku nr 65 o zasięgu 15 m; - kamery zewnętrzne 2 szt. na budynku nr 59 o zasięgu 25 m; - kamery zewnętrzne 3 szt. na terenie PKT o zasięgu 50 m; 9) Promienniki muszą zostać wyposażone w załączniki zmierzchowe; 10) Transmisja sygnału musi odbywać się poprzez: a) kamery zewnętrzne 3 szt. na budynku nr 65 oraz kamera wewnętrzna 1 szt. w budynku nr 65 - kabel koncentryczny; b) kamery zewnętrzne 2 szt. na budynku nr 59 oraz kamery zewnętrzne 3 szt. na terenie PKT - kabel światłowodowy; c) kamery obrotowe na PPH-8 - kabel światłowodowy; 11) Nowoinstalowane kamery stacjonarne muszą posiadać możliwość konfiguracji parametrów technicznych (wizyjnych) z poziomu klawiatur systemowych podłączonych do krosownicy i divarów. Zamawiający posiada wolne miejsce w modułach Bilinx Data Interface 12) Odbiorniki światłowodowe do nowoinstalowanych kamer zainstalować w szafie RACK 19 w LCN w dodatkowo zakupionym module zasilającym, 13) Nowe komplety odbiornik-nadajnik światłowodowy (5 szt.) do kamer stałopozycyjnych muszą posiadać możliwość transmisji sygnałów sterowniczych kompatybilnych z wykorzystywaną przez Zamawiającego technologią BILINX; 14) Zamawiający wymaga kompatybilności nadajników światłowodowych zakupionych 2 szt. kamer obrotowych z posiadanymi przez Zamawiającego odbiornikami LTC 4629; 15) System musi umożliwiać sterowanie wszystkimi kamerami obrotowymi przy pomocy klawiatur zainstalowanych w pomieszczeniu LCN, dowódcy warty, dyżurnego PKT oraz nowoinstalowanej klawiatury w pomieszczeniu OD JW. 2139. 16) Zamawiający wymaga instalacji 4 jednokanałowych nadajników wizyjnych z licencją uruchamiająca funkcję inteligentnej analizy obrazu zestawem do montażu w szafie RACK 19 (szt. 1); 17) System musi być tak skonfigurowany, aby obraz z kamery na której nastąpił zdarzenie alarmowe (zewnętrzny detektor ruchu) był wyświetlony na całym ekranie jednego z monitorów w LCN; 18) LCN musi być nadrzędnym punktem dozoru - możliwość sterowania kamerami obrotowymi niezależnie od wykonywanych czynności przez innych operatorów (OD JW. 2139, PKT czy dowódca warty); 19) Zastosować stałopozycyjne kamery dualne (dzień-noc) o następujących parametrach: a) rozdzielczość kamer nie mniejsza niż 540 linii TV; b) mechanicznie ustawiany (zdejmowany) filtr podczerwieni c) o czułości kamery w trybie czarno-białym nie mniejszą niż 0,02 lx, a w trybie kolorowym nie mniej niż 3 lx. d) przetwornik: - 1/3 dla kamer instalowanych w budynku nr 65 - 4szt.; - ½ dla kamer instalowanych na PKT - 5szt.; 20) Kamery obrotowe dualne (dzień-noc) wysokiej rozdzielczości o parametrach nie gorszych niż:: a) przetwornik CCD ¼ b) zoomem optycznym x 36 (obiektyw o ogniskowej nie krótszej niż 120 mm); c) wyposażone w nadajnik światłowodowy; d) rozdzielczość 540 linii TV; e) czułości kamery w trybie czarno-białym nie mniejszą niż 0,02 lx, a trybie kolorowym nie mniej niż 3 lx. f) możliwość współpracy z klawiaturą typ KBD - Universal firmy BOSCH - posiadaną przez Zamawiającego i zainstalowaną w LCN 21) Obiektywy do kamer stałopozycyjnych muszą być z korekcją optyczną na zakres podczerwieni ze zmienną ogniskową i automatyczną przysłoną DC; 22) Wszystkie kamery stałopozycyjne zewnętrzne powinny być zainstalowane w obudowach wyposażonych w termostaty z grzałkami, aby mogły pracować właściwie w zakresie temperatur od -35 do 50 st. Celsjusza; 23) W pomieszczeniu OD JW. 2139 budynek nr 65 zainstalować klawiaturę systemową oraz monitor 20 cali LCD z możliwością podglądu wszystkich kamer na terenie kompleksu 6077; 24) Transmisję sygnału pomiędzy instalowaną w ramach zamówienia klawiaturą systemową OD JW. 2139, a krosownicą należy prowadzić w oparciu o kabel sieciowy UTP, odległość pomiędzy krosownicą a klawiaturą będzie wynosić około 80 m. 25) Zainstalować dodatkowy monitor 20cali LCD w pomieszczeniu LCN na istniejącym wysięgniku; 26) Wszystkie kamery, klawiaturę systemową i monitory wpiąć w już istniejący system telewizji przemysłowej; 27) Zaprogramować krosownicę i klawiaturę systemową do wykonania następujących poleceń: a) przełącz kamery w tryb monochromatyczny-kolorowy; b) wyłącz alarmy z detektorów ruchu 28) Instalowane w ramach zamówienia monitory muszą być wpięte w krosownicę w pomieszczeniu LCN, w tym celu krosownicę typ LTC 8600 należy wyposażyć w kartę wyjść monitorowych; 29) Zainstalowane urządzenia musza być kompatybilne z już istniejącym systemem telewizji przemysłowej zainstalowanym w kompleksie i muszą zapewniać stabilną pracę systemu po jego podłączeniu. V. WYMAGANIA TAKTYCZNO - TECHNICZNE DLA SYSTEMU KONTROLI DOSTĘPU INSTALOWANEGO W RAMACH ZAMÓWIENIA 1) Skonfigurować istniejący system kontroli dostępu o dodatkowe przejścia: a) punkt wejścia (dwustronny) do pomieszczenia nr 411 w budynku nr 65; b) punkt wejścia (dwustronny) do pomieszczenia nr 03 (domek pilota) w budynku nr 65; 2) Przenieść urządzenia kontroli dostępu z przejścia - pomieszczenie nr 310 do przejścia - pomieszczenie nr 310A; 3) Zainstalować oprogramowanie stacji roboczej Continuum z opcją drukowania kart dostępu oraz włączyć ją do systemu kontroli dostępu. Komputer oraz drukarkę dostarczy Zamawiający. 4) Stacja robocza zostanie zainstalowana przez Wykonawcę w budynku nr 56. 5) Nowoinstalowane urządzenia obsługujące przejścia systemu kontroli dostępu będą kompatybilne z zainstalowanymi urządzeniami firmy ANDOVER CONTROLS - CX 9900 w budynku nr 56; 6) Przejście do pomieszczenia nr 03 będzie wyposażone w: a) czytnik kart - 2 szt.; b) zwora elektromagnetyczna o wytrzymałości nie mniej niż 250 kg; c) sygnalizacja stanu przejścia (switch w elektrozworze lub dodatkowa czujka magnetyczna); d) przycisk wyjścia ewakuacyjnego; e) samozamykacz; f) 2 szt. - nadajnik-odbiornik systemu domofonowego; g) zasilacz wraz z akumulatorem; 7) Przejście do pomieszczenia nr 411 będzie wyposażone w: a) czytnik kart - 2 szt.; b) rygiel elektromagnetyczny rewersyjny 150 kg; c) sygnalizacja stanu przejścia - czujka magnetyczna; d) przycisk wyjścia ewakuacyjnego; e) samozamykacz; f) 2 szt. - nadajnik-odbiornik systemu domofonowego; g) zasilacz wraz z akumulatorem; 8) Należy wymienić drzwi z ościeżnicą do pomieszczenia 411 budynek 65 - na pełne aluminiowe w kolorze białym; 9) Do każdego z instalowanych przejść muszą zostać zakupione i zainstalowane zestawy systemu domofonowego umożliwiające połączenie się z LCN z dwóch stron przejścia. Musza być kompatybilne z zainstalowanymi aktualnie urządzeniami FERMAX; 10) Czytniki powinny umożliwiać stosowanie kompatybilnych kart i czytników (typ Unicard DTU 425) wykorzystywanych aktualnie przez Zamawiającego; 11) Sterowanie nowoinstalowanymi przejściami powinno odbywać się z LCN; 12) Stacja robocza zainstalowana w LCN musi zostać doposażona o kartę graficzną dwumonitorową; VI. WYMAGANIA TAKTYCZNO - TECHNICZNE DLA ZABEZPIECZEŃ MECHANICZYCH INSTALOWANYCH W RAMACH ZAMÓWIENIA 1) Wykaz pomieszczeń w których należy zamontować kraty. a) pomieszczenie nr 3 - 2 szt. - wys.160 cm na 245 cm b) pomieszczenie nr 5 - 1 szt. - wys.160 cm na 245 cm c) pomieszczenie nr 6 - 1 szt. - wys.160 cm na 245 cm d) pomieszczenie nr 7 - 1 szt. - wys.160 cm na 245 cm e) pomieszczenie nr 8 - 1 szt. - wys.160 cm na 245 cm f) korytarz - 3 okna; 2 szt. - wys.160 cm szer. 140 cm; 1 szt. wys.145 cm szer. 145 cm 2) Parametry techniczne krat. Okna powinny być zabezpieczone kratami wykonanymi z prętów stalowych średnicy nie mniejszej niż 12 mm i oczku nie większym niż 80 mm w poziomie i 240 mm w pionie. W każdym pomieszczeniu przynajmniej jedna krata musi być otwierana i zabezpieczona (zamykana) od wewnątrz na zamek lub kłódkę klasy C (oprócz okien znajdujących się na korytarzu oraz toalecie). Otwierane kraty powinny posiadać okucia (zawiasy), w których jedna część powinna być przytwierdzona do ściany, a druga do ościeżnicy kraty. Dobór i sposób zamontowania okuć powinien zapewniać szczelne przyleganie ram okiennych do ich ościeżnic oraz uniemożliwiać przy prawidłowym zamknięciu i zabezpieczeniu od wewnątrz ich podważenie, wyważenie, otwarcie lub zdjęcie bez ich zniszczenia. Okucia powinny zapewniać otwieranie okien lub ich uchylanie w płaszczyźnie pionowej do wewnątrz tych pomieszczeń. W przypadku zastosowania zawiasów zewnętrznych, czopy zawiasowe powinny być zabezpieczone tak, aby nie można było ich wybić. Kraty te muszą być mocowane za pomocą kotw wmurowanych w ścianę na głębokość minimum 10 cm. Kotwy te powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 48 cm na poziomych i pionowych krawędziach krat. Kolor krat - szary matowy. VII. ISTOTNE DLA ZAMAWIAJĄCEGO POSTANOWIENIA: 1) Wymagany czas reakcji serwisu (przyjazd i rozpoczęcie usuwania awarii) ustala się na 4 godziny od czasu zgłoszenia przez użytkownika. Naprawy powinny być dokonywane w miejscu instalacji urządzeń. W przypadku niemożności dokonania naprawy na miejscu i konieczności dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego - koszty dostarczenia uszkodzonego sprzętu pokrywa Wykonawca. Ewentualna awaria może zostać usunięta poprzez naprawę lub podstawienie i uruchomienie sprzętu zastępczego takiego samego lub o podobnych, ale nie gorszych parametrach. W przypadku, gdy urządzenia naprawiane byłoby 4-krotnie, Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do wymiany sprzętu na nowy, taki sam lub o zbliżonych, lecz nie gorszych parametrach. W przypadku braku reakcji na zgłoszoną awarię użytkownik będzie wzywał inny serwis, a kosztami obciążał firmę instalującą. 2) Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: a) Szczegółowy opis działania instalowanych systemów oraz sposób ich integracji z funkcjonującym aktualnie systemem ochrony; b) Szczegółową organizację (wraz z oprogramowaniem) instalowanych urządzeń (systemów) z uwzględnieniem ich podłączenia do funkcjonujących systemów; c) Organizacja zasilania; - bilans zapotrzebowania na energię instalowanych urządzeń; - bilans mocy z uwzględnieniem istniejącego zasilania awaryjnego; - sposób zasilania systemu ochrony uwzględniający istniejące obciążenia i możliwości linii elektrycznych. d) Szczegółowy sposób montażu i instalacji poszczególnych urządzeń; e) Schematy blokowe systemów i schemat ich zasilania. f) Rysunki kanalizacji (instalacji) kablowych oraz opis ich budowy (montażu). g) Rysunki tras kablowych z wyszczególnieniem ilości i rodzaju zastosowanych przewodów; h) Rysunki rozmieszczenia urządzeń lokalnych i dokładna ich lokalizacji; i) Rysunki rozmieszczenia urządzeń centralnych i operatorskich oraz dokładnej ich lokalizacji; j) Zestawienie użytych urządzeń i materiałów. 3) Firma przed złożeniem oferty powinna dokonać wizji lokalnej kompleksu 6077, aby rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące realizacji inwestycji. Dokumentacja techniczna funkcjonujących systemów posiada klauzulę POUFNE i może być udostępniona do wglądu oferentom posiadających stosowne poświadczenia bezpieczeństwa tylko na terenie JW. 4198. 4) W trakcie obowiązywania gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatną konserwację zainstalowanego systemu zgodnie z postanowieniami Normy Obronnej - Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe NO-04-A004; 5) Czas obowiązywania gwarancji na zainstalowany system musi być nie krótszy niż 3 lata liczone od daty podpisania protokołu odbioru końcowego prac.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Oryginalny kod CPV: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Oryginalny kod CPV: 29.86.13.00 - System kontroli dostępu Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.11.00 - System kontroli dostępu .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki: - zgodnie z art.22 ust.1 Ustawy - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy - zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę w systemie /spełnia - nie spełnia/
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r.Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz.1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82 poz. 560). 3. Ważna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia; 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 5. Wykaz pracowników bezpośrednio realizujących usługę, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych oraz ich rola w realizacji zamówienia - (projektantów, instalatorów oraz innych pracowników przewidzianych do realizacji zamierzenia). 6. Licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia dla wszystkich projektantów przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia; 7. Licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia dla wszystkich instalatorów przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia. 8. Poświadczenia bezpieczeństwa dla wszystkich projektantów i instalatorów wydane przez właściwe Służby Ochrony Państwa uprawniające do dostępu do informacji o klauzuli POUFNE; 9. Oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej. 10. Oświadczenie o posiadaniu pomieszczenia oraz sprzętu komputerowego umożliwiającego prowadzenie prac z POUFNĄ dokumentacją dotyczącą przedmiotu zamówienia; 11. Oświadczenie o zatrudnieniu Pełnomocnika ochrony informacji niejawnych; 12. Zaświadczenie o przeszkoleniu Pełnomocnika ochrony informacji niejawnych przez właściwą Służbę Ochrony Państwa; 13. Karty katalogowe urządzeń przewidzianych do instalacji wyszczególnionych załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia. Wymóg dotyczy tylko tych urządzeń, które posiadają oznaczenie -K - w kolumnie krata katalogowa w -Wykazie urządzeń niezbędnych do dokonania modernizacji systemu ochrony zgodnie z wymaganiami przestawionymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia-. 14. Świadectwo kwalifikacyjne urządzeń przewidzianych do instalacji wyszczególnionych załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia. Wymóg dotyczy tylko tych urządzeń, które posiadają oznaczenie -Ś- w kolumnie świadectwo kwalifikacyjne w -Wykazie urządzeń niezbędnych do dokonania modernizacji systemu ochrony zgodnie z wymaganiami przestawionymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia-; 15. Oświadczenie o zatrudnieniu projektanta (projektantów) posiadającego świadectwa ukończenia kursu w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy S.A.-4; 16. Świadectwo przeszkolenia pracownika (pracowników) z zakresu instalacji urządzeń CCTV firmy BOSCH wystawione przez producenta lub autoryzowanego przez producenta dystrybutora; 17. Świadectwo przeszkolenia pracownika (pracowników) z zakresu instalacji urządzeń SKD systemu ANDOVER CONTINUUM wystawione przez producenta lub autoryzowanego przez producenta dystrybutora; 18. Świadectwa przeszkolenia pracownika (pracowników) z zakresu programowania systemu wizualizacji KOMPLEX wystawione przez producenta lub autoryzowanego przez producenta, dystrybutora programu; 19. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 20. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 21. Aktualne zaświadczenia naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, pok. nr 15 lub 16..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, pok. 214 - Kancelaria..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.