Ogłoszenie z dnia 2007-08-14
Miasteczko Śląskie: Wykonanie remontu dachu w budynku Publicznego Gimnazjum w Miasteczku Śląskim
Numer ogłoszenia: 141979 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Gimnazjum im. ks. T. Christopha w Miasteczku Śląskim, ul. Dworcowa 8, 42-610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2888115, fax 032 2888115.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dachu w budynku Publicznego Gimnazjum w Miasteczku Śląskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu dachu w budynku Publicznego Gimnazjum przy ul. Dworcowej 8. Zadanie obejmuje wykonanie następujących prac zgodnie z przedmiarami robót: całość obiektu podzielono na 3 segmenty: budynek szkoły, wejście do szkoły i łącznik, sala gimnastyczna. Dla zadania nr 1 przyjęto wykonanie remontu dachu polegające na zerwaniu istniejącego pokrycia dachowego, wymianie istniejących obróbek na obróbki z blachy powlekanej, wykonaniu pokrycia dachu papą termozgrzewalna dwuwarstwowo: wentylacja i nawierzchnia, remoncie kominów (skucie tynków i ich odtworzenie), remoncie czap kominowych z pokryciem papą termozgrzewalną, ociepleniu poddasza nieużytkowego wełną mineralną grubości 15 cm ułożoną na sucho.Dla zadania nr 2 i 3: ułożeniu na istniejącym pokryciu izolacji z płyty styropianowej laminowanej jednostronnie grubości 10 cm, wymianie istniejących obróbek na obróbki z blachy powlekanej, wykonaniu pokrycia dachu papa termozgrzewalną dwuwarstwowo: wentylacja i nawierzchnia, remoncie kominów (przemurowanie w cegle klinkierowej, remoncie czap kominowych z pokryciem papą termozgrzewalną.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 3 września 2007 r. do godz. 13.00 w wysokości 5 000,00 PLN..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. W oparciu o powyższe zamawiący ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1 Potencjał kadrowy: wykonawca musi dysponowac osoba lub osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 2.2 Doświadczenie zawodowe: wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działaności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną tożsamą z przedmiotem zamówienia odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. 2.3 Ubezpieczenie: wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działaności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000, 00 PLN. UWAGA! Jeśli wykonawcy przedstawią w swych ofertach wymagane wartości finansowe w innych walutach niz określone z SIWZ, to będą one przeliczone wg średniego kursu PLN Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym dla niniejszego postępowania. 2.4 Wykonawstwo robót: zamawiajacy dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom wykonania części zamówienia dotyczącej wykonania remontu dachu. 3. W przypadku, gdy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia przez podwykonawców, zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazw firm proponowanych podwykonawców. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku, o którym mowa w pkt 4 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdza stosownym, pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty wystepujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 6. Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 5 uznaje się również złożenie umowy konsorcjum, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki określone w pkt 2.1, 2.2, 2.3 mogą spełniać wykonawcy łącznie. UWAGA! Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełniania/ nie spełniania w oparciu o dokumenty oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków określonych w punkcie V SIWZ, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do oferty. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualnego zaświadczenia naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potrwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Dokumentów stwierdzających, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlamymi w wymaganej specjalności wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwej izby samorządu zawodowego - załącznik nr 2 do oferty. 1.5. Wykaz wykonanych robót budowlanych (oświadczenie) wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających) że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykazane roboty zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do oferty. 1.6. Wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności wg. wzoru - załącznik nr 4 do oferty. UWAGA! W przypadku gdy wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia z udziałem podwykonawców, winien złożyć oświadczenie, iż zamierza wykonać zamówienie siłami własnymi. 1.7 Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie wraz z kserokopią dowodu wpłaty ostatniej składki. 2. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 1.1, 1.2, 1.3 składa każdy z podmiotów. 3. Dokumenty wymienione w pkt 1 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką imienną osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 5. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginalłem kopii. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty zgodnie z treścią paragrafu 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., nr 87, poz. 605)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.miasteczko-slaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, ul. Rynek 8, pok. nr 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, ul. Rynek 8, pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Termomodernizacja - ocieplenie elewacji budynku Remizy OSP przy ul. Słonecznej 12 w Zachowicach
- MODERNIZACJA TOALETY Z PRZYSTOSOWANIEM DLA POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W PS NR 5 W RAMACH PROJEKTU PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Tworzenie mieszkania wspomaganego na terenie gminy Wierzbica
- "Miejskie Przedszkole Nr 13 w Legnicy ul. Wielkiej Niedźwiedzicy 14 a - Budowa systemu ochrony przeciwpożarowej"
więcej: Kładzenie dachów bitumicznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.