eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaRemont kompleksowy w Inspektoracie ZUS w Głogowie przy ul. G. Morcinka 14 .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-14

Legnica: Remont kompleksowy w Inspektoracie ZUS w Głogowie przy ul. G. Morcinka 14 .
Numer ogłoszenia: 141960 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy, ul. Władysława Grabskiego 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8764243, fax 076 8764235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kompleksowy w Inspektoracie ZUS w Głogowie przy ul. G. Morcinka 14 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont kompleksowy budynku Inspektoratu ZUS w Głogowie. Szczegółowy zakres, sposób i standard wykonania robót wraz z warunkami został określony w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg zał. nr 1 do instrukcji i udokumentuje, że: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualny dokument - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie warunek posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zostanie spełniony, jeżeli zostanie udokumentowany przez każdy podmiot osobno. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: 1) załącznika nr 2 do instrukcji pn. Wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumentów potwierdzających, że roboty wykazane w zał. nr 2 do instrukcji zostały należycie wykonane, 2) załącznika nr 3 do instrukcji pn. Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia oraz dokumentów potwierdzających, że osoby wykazane w zał. nr 3 posiadają wymagane uprawnienia. Ad 1) 1) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w załączniku nr 2 do instrukcji pn. Wykaz wykonanych robót budowlanych, że wykonał w ciągu ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania przed dniem wszczęcia postępowania, realizował 1 zadanie o łącznej wartości 100.000,00 zł związane z remontem obiektu w tym: - roboty budowlane - malowanie wewnętrzne - roboty elektryczne Zamawiający uzna Wykaz wykonanych robót budowlanych za kompletny jeżeli Wykonawca dołączy do wykazu dokument potwierdzający, że wykazane w wykazie zamówienie zostało należycie wykonane. Z treści dokumentu winno wynikać: a) nazwa i adres zamawiającego, dla którego było realizowane zamówienie, b) nazwa i zakres zrealizowanego zamówienia, c) dzień, miesiąc i rok wykonania zamówienia, d) należyte wykonane zamówienia Ad 2) Warunek zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże w załączniku nr 3 do instrukcji pn. Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, że: 1. Dysponuje osobami uczestniczącymi do wykonania zamówienia, które będą realizowały zamówienie tj. będą sprawowały funkcje kierownicze, posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2003 r Nr 207, poz. 2016 ze zmianami) tj: 1) Dla kierownika robót budowlanych (1 osoby ) - przedstawi w ofercie: a) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządów zawodowych inżynierów budownictwa. 2) Dla kierownika robót elektrycznych (1 osoby )- przedstawi w ofercie: a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządów zawodowych inżynierów budownictwa, c) świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji E1, w zakresie obsługi, prac montażowych i kontrolno -pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci energetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, d) świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania prac na stanowisku dozoru D1, w zakresie obsługi, prac montażowych i kontrolno -pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci energetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. Zamawiający uzna Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, za kompletny jeżeli Wykonawca dołączy do wykazu aktualne ww. dokumenty. Uwaga: W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie Wykonawcy mogą uzupełniać się doświadczeniem i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli jeden, niektórzy lub każdy z podmiotów wykaże i udokumentuje zadania na spełnienie warunku pkt 2. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającą posiadanie na rachunku środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę min. 100. 000 zł ( sto tysięcy złotych ) - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie warunek zostanie spełniony gdy jeden, niektórzy lub każdy wniesie do realizacji zamówienia określoną część składającą się na łączną wymaganą kwotę. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek określony w pkt. 3 i 4 zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy wg zał. nr 1 do instrukcji., że spełnia warunki udziału w postępowaniu w myśl postanowień art. 22 ust. 1 pkt. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający informuje, że ocena spełnienia przez Wykonawcę wymaganych warunków odbędzie się w systemie zero-jedynkowym, tzn. spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do instrukcji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do instrukcji stwierdzający, że Wykonawca wykonał w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania realizował 1 zadanie o łącznej wartości 100.000,00 zł związane z remontem obiektu w tym: - roboty budowlane - malowanie wewnętrzne - roboty elektryczne 4) Dokumenty potwierdzające, że zamówienie wykazane w zał. nr 2 do instrukcji. zostało należycie wykonanie. 5) Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do instrukcji. 6) Dokumenty potwierdzające, że osoby wykazane w załączniku nr 3 do instrukcji posiadają odpowiednie kwalifikacje, tj: a) aktualne uprawnienia budowlane. b) aktualne zaświadczenia z właściwych izb samorządów zawodowych inżynierów budownictwa, c) świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji E1, w zakresie obsługi, prac montażowych i kontrolno -pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci energetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, d) świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania prac na stanowisku dozoru D1, w zakresie obsługi, prac montażowych i kontrolno -pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci energetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. 7) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość środków finansowych lub zdolność kredytowa na kwotę min. 100 000 zł. ( sto tysięcy złotych ) - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Inne wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) Formularz ofertowy ( zaleca się aby stanowił 1 - szą stronę oferty ). 2) Kosztorysy ofertowe. 3) Oświadczenie dotyczące wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do instrukcji. 4) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy. 3. Wykonawcy zagraniczni. Do Wykonawców mających siedzibę i miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się unormowania § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 87, poz. 605 ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy, ul. Władysława Grabskiego 26 - w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych , piętro I, pok. nr 125..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć nie później niż do dnia 03 września 2007r. do godziny 12.00 w siedzibie Zamawiającego w Legnicy, ul. Wł. Grabskiego 26 - w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.