eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › dostawa leków i produktów leczniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-21

Kamienna Góra: dostawa leków i produktów leczniczych
Numer ogłoszenia: 14188 - 2008; data zamieszczenia: 21.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy, ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków i produktów leczniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze sp zoo Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy pragnie zaprosić Państwa firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr 1/2008 na dostawę leków oraz produktów leczniczych dla Naszej jednostki. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdyż przedmiot zamówienia jest podzielny i składa się z 853 pakietów - leków. Zamawiane towary to leki oraz produkty lecznicze. Przewidywane zużycie w/w asortymentu jest zamieszczone w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr g do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki podstawowe / minimalne dla przedmiotu zamówienia: 1)zgodnie z art. 29 ustawy Zamawiający określił przedmiot zamówienia używając nazw międzynarodowych, gdyż jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, tym samym dopuszczając składanie ofert równoważnych (takich, w których preparaty mają analogiczne przeznaczenie, posiadają taką samą klasyfikację statystyczną , identyczny skład oraz wywołują taki sam efekt terapeutyczny a różnią się jedynie rodzajem opakowania) do określonych produktów w formularzu cenowym zał nr g (w rubryce nazwa handlowa prosimy o podanie nazw handlowych oferowanych produktów); 2)oferowane preparaty winny odpowiadać parametrom i opisowi podanemu w formularzu cenowym zał nr g podanym przez zamawiającego w siwz - lub być równoważne tj. takie, w których preparaty mają analogiczne przeznaczenie, posiadają taką samą klasyfikację statystyczną , identyczny skład oraz wywołują taki sam efekt terapeutyczny a różnią się jedynie rodzajem opakowania; 3)zamawiane preparaty winny spełniać wszystkie wymagania stawiane nowoczesnym medykamentom, które winny zapewniać skuteczność w lecznictwie szpitalnym o pełnym spectrum działania w przypadku zamawianych preparatów-leków gotowych, czy produktów leczniczych i być dopuszczone do obrotu /zarejestrowane zgodnie z obowiązującymi przepisami; 4) towar powinien posiadać bezpieczny termin ważności pozwalający na jego magazynowanie i prawidłowy odczyt, termin ważności winien być stemplowany na etykiecie preparatu, w tym okresie firma gwarantuje zachowanie przez preparat pełnej wartości użytkowej, na opakowaniu winna być podana data produkcji oraz numer serii, termin ważności winien być podany na opakowaniu i musi gwarantować jego przydatność do użycia w terminie nie krótszym niż 12 miesięcy od daty zakupu z wyjątkiem towaru o terminie ważności krótszym; 5)towary będące przedmiotem sprzedaży będą dostarczane zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczonych towarów i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania; 6)środki oferowane w formie płynnej winny posiadać długi termin trwałości w postaci roztworu roboczego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.41.60.00 - Witaminy Kod CPV wg słownika 2008: 33.61.60.00 - Witaminy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 853.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się - wartość postępowania nie przekracza 211.000 EURO.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 10 oraz ust. 2 pkt.1 - 4 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 4 ustawy; b)spełnią warunki podstawowe przedmiotu zamówienia określone w rozdziale I i II (oferowane towary winny posiadać parametry podane w zał nr g) oraz inne wymogi określone w siwz w tym również projektu umowy; c)dostarczy ofertę sporządzoną wg siwz wraz z wypełnionymi następującymi formularzami określonymi w rozdziale III; d)posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, tj. zezwolenie na prowadzenie Hurtowni Farmaceutycznej Wydawane przez Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej z Warszawy na podstawie art. 33 ust. 1, 4 pkt. 2 i ust. 6 ustawy z dnia 10 października 1991r. o środkach farmaceutycznych, materiałach medycznych, aptekach, hurtowniach i nadzorze farmaceutycznym (Dz. U nr 105, poz. 452 z późn. zm. ) lub zezwolenie na wytwarzanie środka farmaceutycznego lub materiału medycznego wydawane przez Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej z Warszawy na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 10 października 1991r. o środkach farmaceutycznych, materiałach medycznych, aptekach, hurtowniach i nadzorze farmaceutycznym (Dz. U nr 105, poz. 452 z późn. zm ); e)przedstawią dokument potwierdzający, że oferowany towar posiada wszelkie, aktualne wymagane przepisami prawa dokumenty dopuszczające do stosowania w placówkach służby zdrowia; f)dostarczą próbki w przypadku wątpliwości co do zgodności z wymaganiami siwz. W/w próbki podlegają zwrotowi Wykonawcy zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp po zakończeniu postępowania przetargowego (zgodnie z warunkami określonymi w tym artykule); g)posiadają doświadczenie z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że jako wykonawca brał udział w co najmniej 2 dostawach (odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców) wykonanych (zakończonych) lub wykonywanych wraz z dokumentami (referencjami), z których wynikać musi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; h)termin realizacji dostawy towaru: 48 godzin od daty złożonego pisemnego zamówienia lub telefonicznego potwierdzonego faksem przez pracownika apteki szpitalnej; i)zapewni minimalny termin płatności: 30 dni od daty doręczenia faktury vat; j)dostawa towaru będzie się odbywać na koszt i ryzyko dostawcy. k)zapewni stałość cen netto przez okres trwania umowy ok. 12 m-cy z wyjątkiem zmiany stawki podatku Vat (ulega zmianie cena brutto) oraz cen urzędowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki te będą spełnione przez Wykonawcę, jeżeli potwierdzą je dokumenty, o których mowa w rozdziale III. Ocena powyższych warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, o których mowa w rozdziale III wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE sp zoo NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY 58-400 KAMIENNA GÓRA ul. BOHATERÓW GETTA 10 woj. dolnośłąskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2008 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE sp zoo NIEPUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITALA POWIATOWEGO 58-400 KAMIENNA GÓRA ul. BOHATERÓW GETTA 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: grupa leki składa się z 776 pozycji z który każdy lek stanowi odrębny pakiet.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.41.60.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: substancje recepturowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: grypa składa się z 24 pozycji z których każdy lek stanowi odrębny pakiet.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.41.60.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: żywienie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: grupa żywienie składa się z 24 pozycji z których każda stanowi odrębny pakiet.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.41.60.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: materiały pomocnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: grupa składa się z 14 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.41.60.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: inne produkty medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: grupa składa się z 15 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.41.60.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.