Ogłoszenie z dnia 2007-08-14
Olszanka: 0111-01 Odtworzenie trasy drogi w terenie równym -1, 000 km
0103-03 Ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gr. kat. II-IV - 4, 3000 m2
0202-04 Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na odległość do 2 km sam. samow. warstwami o śr. grub. 20 cm. - 1, 000 m3
0204-02 Warstwa odsączająca z piasku grubości 15 cm.- 4, 300m2
0105-02 Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem grubości 15 cm przy ilości cementu 25 kg/m²- 4, 300 m2
0104-03 Warstwa piasku gruboziarnistego wyk. i zagęszczana mechanicznie , grub. w-twy 16 cm - 4, 300m2
Numer ogłoszenia: 141880 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Olszance, Olszanka 37, 08-207 Olszanka, woj. mazowieckie, tel. 083 3575123 w. 31, fax 083 3575183.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wojt.olszanka.wls@gminypolskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 0111-01 Odtworzenie trasy drogi w terenie równym -1, 000 km 0103-03 Ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gr. kat. II-IV - 4, 3000 m2 0202-04 Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na odległość do 2 km sam. samow. warstwami o śr. grub. 20 cm. - 1, 000 m3 0204-02 Warstwa odsączająca z piasku grubości 15 cm.- 4, 300m2 0105-02 Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem grubości 15 cm przy ilości cementu 25 kg/m²- 4, 300 m2 0104-03 Warstwa piasku gruboziarnistego wyk. i zagęszczana mechanicznie , grub. w-twy 16 cm - 4, 300m2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 0111-01 Odtworzenie trasy drogi w terenie równym - 1, 000km 0103-03 Ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża , w gr. kat. II-IV - 4, 300m2 0202-04 Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na odległość do 2 km sam. samow. warstwami o śr. grub.20 cm.-1, 000m3 0204-02 Warstwa odsączająca z piasku grubości 15 cm. - 4, 300m2 0105-02 Wkonanie podbudowy z gruntu stabilizoawnego cementem grubosci 15 cm przy ilości cementu 25 kg/ m2 - 4, 300 m2 0104-03 Warstwa piasku gruboziarnistego wyk. i zagęszczona mechanicznie grub. w-twy 16 cm - 4, 300 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 2. 600 zł.- /słownie: dwa tysiące sześćset złotych/ Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, Sposób przekazania: na konto zamawiającego, nr 78 8038 0007 0020 0367 2000 0120 w Banku Spółdzielczym w Łosicach O/Olszanka lub w innej podanych formach: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3) w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z póź zm./. Sposób przekazania: dołączyć do oferty przed upływem terminu składania ofert przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Ustala się wadium w wysokości 2. 600 zł.- /słownie: dwa tysiące sześćset złotych/ Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, Sposób przekazania: na konto zamawiającego, nr 78 8038 0007 0020 0367 2000 0120 w Banku Spółdzielczym w Łosicach O/Olszanka lub w innej podanych formach: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3) w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z póź zm./. Sposób przekazania: dołączyć do oferty przed upływem terminu składania ofert przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Ustala się wadium w wysokości 2. 600 zł.- /słownie: dwa tysiące sześćset złotych/ Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, Sposób przekazania: na konto zamawiającego, nr 78 8038 0007 0020 0367 2000 0120 w Banku Spółdzielczym w Łosicach O/Olszanka lub w innej podanych formach: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3) w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z póź zm./. Sposób przekazania: dołączyć do oferty przed upływem terminu składania ofert przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie budownictwa drogowego. a) wymagany dokument potwierdzający posiadane uprawnienia, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . a) wymagana co najmniej jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi o specjalności drogi kołowe wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa drogowych . b) wykażą się doświadczeniem w budowie i remontach dróg. Wymagane wykonanie co najmniej jednego zamówienia z zakresu nawierzchni drogowych utwardzonych. c) dysponują w formie własności lub wynajmu sprzętem: min. samochód samowyładowczy o ładowności 5 t , walec drogowy , koparka o poj. łyżki 0,25 m³ 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) dysponują środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż 250 tys. zł, lub posiadają możliwość uzyskania kredytu w tej wysokości. b) udzielą gwarancji na wykonane roboty i funkcjonowanie urządzeń na okres nie krótszy niż 24 miesięcy liczony od daty odbioru końcowego robót, c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy /Prawo Zamówień publicznych/ 5. Wykonawcy składający ofertę wspólną , warunki określone w pkt 1 i 4 specyfikacji spełniają każdy partner z osobna, natomiast warunki określone w pkt 2 i 3 mogą spełnić łącznie. 6. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana przez porównanie dokumentów dostarczonych wraz z ofertą z wymogami określonymi w specyfikacji wg zasady /spełnia/nie spełnia/
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału 1. Potwierdzeniem warunku określonego w części 3 p. 1 specyfikacji będzie: a) aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. Data wystawienia dokumentu nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane pracownika przewidzianego do kierowania zamówieniem wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Potwierdzeniem warunku określonego w części 3 p. 2 specyfikacji będzie: a) oświadczenie , że wykonawca dysponuje odpowiednią ilością pracowników z kwalifikacjami do wykonania zamówienia, b) oświadczenie o ilości i rodzajach sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, c) wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to za ten okres. d) referencje od innych zamawiających potwierdzające , że zamówienie zostało wykonane z należytą starannością. e) potwierdzenie , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej / polisa lub inny dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia/. f) wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom . 3. Potwierdzeniem warunku określonego w części 3 p.3 specyfikacji będzie: a) oświadczenie , że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków i składek na ubezpieczenia społeczne. b) oświadczenie o wysokości środków finansowych jakimi dysponuje lub może dysponować wykonawca. c) potwierdzenie udzielenia gwarancji zgodnie z wymogami zamawiającego. d) oświadczenie o wyrażeniu zgody na zapłatę za wykonanie zadania jednorazowo, po wykonaniu zamówienia i odbiorze robót , z terminem zapłaty faktury do 30 dni . 4. Potwierdzeniem warunku określonego w części 3 p. 4 specyfikacji będzie: a) oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Olszanka 08-207 Olszanka lub za zaliczeniem pocztowym w cenie 10 zł.-.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Olszanka, 08-207 Olszanka pokój Nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI OLSZANKA
więcej: przetargi OLSZANKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej przy adresie Pilchowice 75A-75A
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1517 K Żegiestów - Szczawnik Muszyna: ul. Zazamcze w m. Żegiestów w km 0+040 - 1+605
- Przebudowa drogi gminnej nr 190610W na odcinku od km 0+006,20 do km 2+102,30 w miejscowości Boiska
- Przebudowa ul. Dobrzańskiego w Nowym Sączu
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szymanowice Duże
- "Remont drogi powiatowej nr 1321O na odcinku o długości 800 m w miejscowości Unieszów-etap I"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.