Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-11
Warszawa: DOSTAWA RÓŻNYCH MASZYN OGÓLNEGO I SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA, CZĘŚCI DO MASZYN OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA ORAZ FILTRÓW WLOTU OLEJU, PALIWA I POWIETRZA
Numer ogłoszenia: 141858 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa - Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA RÓŻNYCH MASZYN OGÓLNEGO I SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA, CZĘŚCI DO MASZYN OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA ORAZ FILTRÓW WLOTU OLEJU, PALIWA I POWIETRZA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA RÓŻNYCH MASZYN OGÓLNEGO I SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA, CZĘŚCI DO MASZYN OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA ORAZ FILTRÓW WLOTU OLEJU, PALIWA I POWIETRZA Z PODZIAŁEM NA 7 ZADAŃ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilość został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5, 42.91.34.00-3, 42.97.50.00-1, 42.99.93.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
nie dotyczy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: - terminu realizacji umowy; - okresu świadczenia a tym samym ilości przewidzianych w ofercie adekwatnym do planowanego terminu w przypadkach świadczeń okresowych; - zmiany miejsca świadczenia; 2. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej - aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa budynek nr 1, pokój nr 6,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2013 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa budynek nr 3, pokój nr 8,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mat sorbcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mat sorbcyjnych w ilościach: 1. mata sorbcyjna - szt. 100 2. Mata sorbcyjna - mb 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5, 42.91.34.00-3, 42.97.50.00-1, 42.99.93.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wkład operacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wkładu operacyjnego w ilości 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5, 42.91.34.00-3, 42.97.50.00-1, 42.99.93.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wkłady filtracyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wkładów filtracyjnych w ilościach: 1. Wkład filtracyjny koalescencyjny szt. 20 2. Wkład filtracyjny separacyjny szt. 20, 3. Wkład filtracyjny koalescencyjny szt. 250, 4. Wkład filtracyjny koalescencyjny szt. 100, 5. Wkład filtracyjny separacyjny szt. 300, 6. Wkład filtracyjny MIKRO szt. 670.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5, 42.91.34.00-3, 42.97.50.00-1, 42.99.93.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Maszyny ogólnego zastosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa maszyn ogólnego zastosowania w ilościach: 1. Mobilne urządzenia do piaskowania - kpl. 1 2. Destylator do oczyszczania wody z rozpuszczonych soli mineralnych i gazów metodą destylacji - kpl. 1 3. Profesjonalny odkurzacz mobilny bezworkowy - kpl.2 4. Mobilne urządzenie wysokociśnieniowe - kpl. 2 5. Dwucylindrowa sprężarka (kompresor) o podstawie trójkołowej - szt. 2 6. Uniwersalny pistolet natryskowy - szt. 3 7. Pistolet do zdmuchiwania cieczy, wiórów, zanieczyszczeń - szt. 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5, 42.91.34.00-4, 42.97.50.00-1, 42.99.93.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa części maszyn ogólnego przeznaczenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części maszyn ogólnego przeznaczenia w ilościach: 1. Nasadka prostokątna - szt. 3 2. Dysza pianotwórcza - szt. 2 3. Profesjonalny wąż spiralny - szt. 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5, 42.91.34.00-3, 42.97.50.00-1, 42.99.93.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa filtrów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa filtrów w ilościach: 1.Filtr oleju - szt. 3 2.Filtr kabinowy - szt. 2 3. Filtr paliwa - szt. 3 4. Filtr oleju - szt. 7 5. Filtr powietrza - szt. 4 6. Filtr oleju - szt. 3 7. Filtr powietrza - szt. 3 8. Filtr kabinowy - szt. 2 9. Filtr paliwa - szt. 3 10. Filtr oleju - szt. 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5, 42.91.34.00-3, 42.97.50.00-1, 42.99.93.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa części.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części w ilości: 1. Elektroda grzewcza do zgrzewarki próżniowej - 1 szt. 2. Worki do odkurzaczy - szt. 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00-5, 42.91.34.00-3, 42.97.50.00-1, 42.99.93.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 0+000 do km 2+274 na terenie gminy Góra Kalwaria, powiat piaseczyński i gminy Warka, powiat grójecki,województwo mazowieckie - nr postępowania 287/25
- Świadczenie usług transportu drogowego.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Działu Informatycznego Muzeum Narodowego w Warszawie
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UTK na podstawie abonamentów, uprawniające do korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja zaplecza oraz zasad prowadzenia gospodarki odpadami na terenie Gminy Kuryłówka w oparciu o składowe zadania częściowe
- Zakup wyposażenia i sprzętu gastronomicznego dla Zakładu Aktywności Zawodowej Zakładu Produkcyjno- Usługowego "Wspólna Pasja" w Żorach
- Zakup sprzętu w ramach uzupełnienia zapasów magazynowych Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Reymonta 7 w Czarnocinie
więcej: Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





