eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleSPRZEDAWCA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-02

Opole: SPRZEDAWCA
Numer ogłoszenia: 141833 - 2014; data zamieszczenia: 02.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122261 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. majora Hubala 21, 45-266 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4422929, faks 077 4422928.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZEDAWCA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia zamkniętego pn. SPRZEDAWCA, (dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opolu) realizowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich; Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie tj; Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych; projektu pn. HERKULES lub ze środków Funduszu Pracy (przyznanych na podstawie algorytmu). Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników kursu wiedzy i umiejętności wymaganych w pracy sprzedawcy. Program szkolenia SPRZEDAWCA (150 godzin) obejmuje min.: - charakterystyka zawodu sprzedawcy, - cechy i predyspozycje do sprzedaży, - sprawna komunikacja i budowanie dobrych relacji z klientem, - kreowanie potrzeb klienta, - sposoby prezentacji, - obsługa klienta jako klucz do sukcesu, - budowanie pozytywnego wizerunku firmy, - psychologia sprzedaży - znaczenie motywacji i własnych przekonań w procesie sprzedaży, - higiena w zakładzie, - techniki sprzedaży, - reklama i promocja w sprzedaży, - obsługa kas fiskalnych - zasady działania; zasady działania urządzeń fiskalnych w celu rozliczania placówki handlowej ( co najmniej 10 godzin osobę ), - współpraca kasy fiskalnej z komputerem ( co najmniej 5 godzin/osobę ), - system wspomagania sprzedaży SUBIEKT GT ( co najmniej 30 godzin osobę ). - podstawy obsługi komputera ( co najmniej 30 godzin ) UWAGA! Godzina kursu w części teoretycznej i praktycznej liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, z tym, że przerwy mogą być ustalane elastycznie. Zagadnienia organizacyjne:Zamawiający skieruje grupę 10 osób bezrobotnych do odbycia szkolenia. Zajęcia teoretyczne jak i praktyczne realizowane będą na terenie miasta Opola w miejscu umożliwiającym dogodny dojazd autobusami MZK. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom szkolenia sali wykładowej umożliwiającej prawidłowa realizację zajęć teoretycznych. Planowany termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia: 07.07.2014r. - 08.08.2014r. Termin ten ze względów organizacyjnych, za zgodą Zamawiającego może zostać przesunięty. Zajęcia realizowane będą od poniedziałku do piątku, w godzinach między 08:00 a 16:00 w wymiarze minimum 25 godzin tygodniowo. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą, przewiduje możliwość zmiany tylko i wyłącznie godzin szkolenia, a nie dni. Nie przewiduje się łączenia przerw pomiędzy godzinami zajęć teoretycznych celem skrócenia zajęć w danym dniu. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia harmonogramu szkolenia w dniu podpisania umowy. Harmonogram nie może zawierać godzin przeznaczonych na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia oraz egzamin wewnętrzny . Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika szkolenia w niezbędne materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia. Materiały te powinny zostać oznakowane zgodnie z treścią wytycznych dotyczących oznaczania projektów POKL. Wykonawca wyposaża uczestników kursu w niezbędne materiały biurowe i piśmienne. Odbiór materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić co najmniej dwie osoby prowadzące szkolenie. Jeden wykładowca do zajęć związanych z handlem i jeden wykładowca do prowadzenia części związanej z obsługą komputera. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostęp do serwisu kawowego tj. kawy, herbaty, wody mineralnej. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków osób, które nie pobierają stypendium szkoleniowego (od dnia rozpoczęcia szkolenia do dnia zakończenia szkolenia). Listę tych osób Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie szkolenia. Do kosztów szkolenia wynikających z zawartej umowy Wykonawca ma prawo doliczyć koszty ubezpieczenia w wysokości zgodnej z załączonymi dokumentami (polisą). Wykonawca zapewnia obsługę administracyjno - organizacyjną szkolenia (tj. m.in. prowadzenie dokumentacji zgodnie z zapisami umowy, przygotowanie list obecności, przygotowanie danych do zaświadczeń, wprowadzenie szkolenia na stronę www.inwestycjawkadry.pl). Wykonawca zobowiązuje się do podania w formularzu oferty osoby do kontaktu, odpowiedzialną za szkolenie (kierownika kursu), telefonu stacjonarnego i komórkowego do tej osoby, adresu email. Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia odpowiednich zaświadczeń określonych w § 18 ust 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz dołączenia do nich następujących informacji: okresu trwania szkolenia, tematów i wymiaru godzin zajęć edukacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi, zgodnie z ogólnymi przepisami BHP (Dz.U. nr 169 z 2003r.) i p.poż. Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany jest oznakować pomieszczenia, materiały szkoleniowe i środki techniczne zgodnie z treścią wytycznych dotyczących oznaczania projektów POKL. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania przed rozpoczęciem szkolenia wszelkich materiałów promocyjno - informacyjnych w postaci plików oraz plakatów spełniających wymogi Unii Europejskiej w zakresie promocji i informacji. Wykonawca w cenie oferty ma ująć materiały szkoleniowe w formie papierowej: zbindowany skrypt lub książka, notatnik i długopis. Wykonawca ma zapewnić dla każdego uczestnika szkolenia dostęp do oddzielnego stanowiska komputerowego z zainstalowanym systemem operacyjnym (minimum windows 7). Wykonawca ma zapewnić również dostęp do kas fiskalnych różnego typu (jedna kasa na każdego uczestnika) oraz do terminali kart płatniczych (minimum jeden na dwie osoby). Wykonawca ma zapewnić dla uczestników kursu badania sanitarno - epidemiologiczne potrzebne do pracy w handlu. Badania sanitarno - epidemiologiczne mają zostać przeprowadzane w pierwszym tygodniu szkolenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie współfinansowane będzie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich; Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie j; Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych; projektu pn. HERKULES.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Rozwoju Zasobów Ludzkich, ul. Powstańców Śl. 26/2, 45-087 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15983,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 893,50

  • Oferta z najniższą ceną: 893,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2397,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.