To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-01-21
Warszawa: Dostawa stacji roboczej z oprogramowaniem do kamer scyntygraficznych Varicam i Basicam.
Numer ogłoszenia: 14181 - 2008; data zamieszczenia: 21.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 236021 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny, ul. Banacha, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5991705, fax 022 5991704.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stacji roboczej z oprogramowaniem do kamer scyntygraficznych Varicam i Basicam..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa stacji roboczej z oprogramowaniem do kamer scyntygraficznych Varicam i Basicam.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.12.00 - Rentgenowskie stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.12.00 - Rentgenowskie stacje robocze .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 114006,75 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Siemens Sp. z o.o., ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 114006.75
- Oferta z najniższą ceną: 114006.75 / oferta z najwyższą ceną: 114006.75
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych oraz stolarki okiennej i witryn w lokalach użytkowych
- Rozszerzenie funkcjonalności szpitalnego systemu informatycznego o interfejs pozwalający na przyłączenie się do Centralnej eRejestracji systemu e-zdrowie P1 (MZ)
- Odnowienie subskrypcji oprogramowania: rozbudowanego skanera cyberbezpieczeństwa.
- "Modernizacja systemu monitoringu w DPS "Syrena" polegająca na zakupie, dostawie oraz usłudze demontażu wraz z montażem nowego systemu monitoringu w Domu Pomocy Społecznej "Syrena""
- Fumigacja księgozbioru, wraz z usługą transportową i badaniami mykologicznymi
- Dostawa i montaż klimatyzacji w budynku "Willa"
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.