eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biały Bór › BUDOWA DROGI OSIEDLOWEJ W BIAŁYM BORZE WRAZ Z KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ, UL. ARMII CZERWONEJ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-02

Biały Bór: BUDOWA DROGI OSIEDLOWEJ W BIAŁYM BORZE WRAZ Z KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ, UL. ARMII CZERWONEJ.
Numer ogłoszenia: 14180 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biały Bór , ul. Żymierskiego 10, 78-425 Biały Bór, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3839002, faks 094 3739745.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DROGI OSIEDLOWEJ W BIAŁYM BORZE WRAZ Z KANALIZACJĄ DESZCZOWĄ, UL. ARMII CZERWONEJ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka drogi osiedlowej przylegającej do ulicy Armii Czerwonej, wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej: Roboty drogowe -Wykonanie robót przygotowawczych - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych na dł. 0,160 km -Roboty ziemne z wywozem gruntu poza plac budowy - 305,08 m3 -Wykonanie nasypu z zagęszczeniem i dowozem ziemi w obrębie budowy - 120,13 m3, -Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15 cm - 905,00 m2, -Wykonanie nawierzchni jezdni z brukowej kostki betonowej - gr. 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3cm - 905,00 m2, -Ustawienie obrzeża betonowego 6x20 na ławie z bet. B15 - 415,30 mb, -Wykonanie ścieku z brukowej kostki betonowej - gr. 8 cm, szer. 50 cm wraz z ławą betonową z bet. B20 - 174,65 mb, -Wykonanie zjazdów z nawierzchni z brukowej kostki betonowej gr. 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej wraz z wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15 cm - 89,26 m2, -Zamontowanie pionowych oznakowań bezpieczeństwa ruchu - 8 szt. II. Roboty inżynieryjne -Wykonanie wykopów i przekopów - 59,40 m3 -Wykonanie wykopów liniowych szer. 0,8 - 4,5 m i gł. do 3 m - 6,70 m3 -Zagęszczenie całości wykopów - 59,00 m3 -Zasypanie wykopów szer. 0,8 - 1,5 m - 53,10 m3 -Wywóz nadmiaru ziemi poza plac budowy - 7,00 m3 -Ułożenie rur PCV o śred. 200 mm na dł. - 30 mb -Wbudowanie studzienek ściekowych ulicznych z gotowych elementów o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu, o głębokości 2m - 2 szt. -Wykonanie podłoża gr. 10 cm z materiałów sypkich (rodzimych) - 15 m2 -Wykonanie studni typu TEGRA z filtrem oraz studnią chłonną, złożoną z: 1.Osadnika piasku przed separatorem OF, śr. 1,50 m i pojemności 3 m3 i gł. części osadowej 2m - 1 szt. 2.Studzienki deszczowej TEGRA 1000 osadnikowej z filtrem siatkowym AZURA DN 200, włazem kl. A 15 i pierścieniem odciążającym - 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2.000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). 2.Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 Ustawy. 3.Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Białym Borze: Bank Spółdzielczy Sławno Oddział Biały Bór nr15931710251300102320000011 4.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w spos6b umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7.Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty, przy czym kopię należy trwale złączyć z ofertą, a oryginał złożyć w sekretariacie. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było one przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 10.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 23.02.2009 r. do godz. 9:30.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy: 1.Osiągali roczne obroty minimum wysokości zamówienia w okresie 2006 -2008 2.Spełniają wymogi art. 22 i nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych . 3. Udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. 4.W ciągu ostatnich 3 lat wykonali minimum 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wyłącznie zakwalifikowane oferty, spełniające wszystkie wymogi formalne i techniczne oraz minimalne kryteria kwalifikacyjne (wymagane warunki) podlegać będą ocenie. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Cena oferty - 100 % Sposób dokonywania oceny oferty: cena oferty o najniższej cenie x 100 x = cena oferty badanej 1.Dla wyliczenia ceny oferty wykonawca obowiązany jest wykonać kosztorysy szczegółowe ofertowe, w oparciu o załączone do SIWZ: przedmiary robot i kosztorysy nakładcze oraz warunki określone w SIWZ. Kosztorysy szczegółowe ofertowe muszą być wykonane z zachowaniem podziału na elementy, z podaniem zakresu rzeczowo ilościowego, wartości netto poszczególnych pozycji, cen jednostkowych pozycji netto. Do poszczególnych elementów należy doliczyć podatek VAT. W kosztorysach ofertowych należy nazwać jednoznacznie proponowane materiały, wyroby, urządzenia lub technologie. Proponowane przez wykonawcę materiały i urządzenia muszą odpowiadać wymaganiom SIWZ, dokumentacji projektowej i Szczegółowym Specyfikacjom Technicznym. 2.Wyliczeń dla obliczenia ceny oferty należy dokonywać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku, przy czym końcówki od 1 do 4 należy zaokrąglić w dół, a od 5 do 9 w górę. 3.Cenę oferty należy wpisać do formularza oferty i musi być ona zgodna z załączonymi kosztorysami szczegółowymi. Ceny należy podawać w złotych polskich. 4.Cena oferty powinna obejmować kompletne wykonanie zamówienia publicznego i nie podlegać będzie zmianie. 5.Ogólna cena ofertowa powinna obejmować koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z dokumentacji, powinna także, obejmować koszty robót nie ujętych w dokumentacji technicznej, a których wykonanie niezbędne jest dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy , jak podatek VAT, inflację w okresie realizacji robót, koszty wszystkich robót przygotowawczych, koszty utrzymania placu budowy, odszkodowań za wyrządzone szkody w uprawach i elementach zagospodarowania zewnętrznego, koszty uporządkowania placu budowy oraz wsze1kie koszty konieczne do poniesienia celem terminowej i prawidłowej realizacji budowy oraz tzw. koszty ryzyka. 6.Zamawiający nie zapłaci za pozycje, za które nie zostanie podana przez wykonawcę żadna cena. Kiedy takie roboty zostaną wykonane, będzie się uważało, że zostały one ujęte w innych cenach elementów Projekt umowy zawierający istotne postanowienia stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w przedmiocie zamówienia na podstawie art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004. Zmiany mogą polegać na rozszerzeniu zakresu robót o prace których nie można było wcześniej przewidzieć..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty: 1.Dowód wpłacenia / wniesienia wadium . 2.Oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - zał. nr 5. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 4. 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 6.Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione według stanu faktycznego na dzień sporządzenia oferty. 7.Oświadczenie , że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione według stanu faktycznego na dzień sporządzenia oferty. 8.Polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji zamówienia. 9.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z Opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata 2006 -2008. 10.Informację banku potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową wykonawcy - podane w wymiernych wielkościach. 11.Wykaz kadry technicznej po stronie wykonawcy, która będzie wykonywać lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 12.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokument6w potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialybor.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Białym Borze, ul Żymierskiego 10, pokój nr 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Bałym Borze, ul. Żymierskiego 10, Biuro Obsługi Interesanta pokój nr 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.