eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWYBÓR WYKONAWCY ROBÓT BUDOWLANYCH O CHARAKTERZE REMONTU NA RZECZ ZESPOŁU SZKÓŁ NR 4 ORAZ ZESPOŁU SZKÓŁ NR 24 WE WROCŁAWIU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU - MÓJ ZIELONY DOM - WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW MECHANIZMU FINANSOWEGO EUROPEJSKIEGO OBSZARU GOSPODARCZEGO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-01

Wrocław: WYBÓR WYKONAWCY ROBÓT BUDOWLANYCH O CHARAKTERZE REMONTU NA RZECZ ZESPOŁU SZKÓŁ NR 4 ORAZ ZESPOŁU SZKÓŁ NR 24 WE WROCŁAWIU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU - MÓJ ZIELONY DOM - WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW MECHANIZMU FINANSOWEGO EUROPEJSKIEGO OBSZARU GOSPODARCZEGO.
Numer ogłoszenia: 141705 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Ustawicznego , ul. Swobodna 73, 50-089 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7833668, faks 71 7833663.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cku.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR WYKONAWCY ROBÓT BUDOWLANYCH O CHARAKTERZE REMONTU NA RZECZ ZESPOŁU SZKÓŁ NR 4 ORAZ ZESPOŁU SZKÓŁ NR 24 WE WROCŁAWIU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU - MÓJ ZIELONY DOM - WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW MECHANIZMU FINANSOWEGO EUROPEJSKIEGO OBSZARU GOSPODARCZEGO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Modernizacja sal lekcyjnych nr 201 i 202 w budynku Zespołu Szkół nr 4 we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 210-218, związana z realizacją projektu - Mój zielony Dom - współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

2.Modernizacja sal lekcyjnych nr 16 i 28 w budynku Zespołu Szkół nr 24, we Wrocławiu, przy ul. P. Eluarda 51-55 we Wrocławiu, związana z realizacją projektu - Mój zielony Dom - współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

3.Zakres szczegółowy poszczególnych części zamówienia określa dokumentacja stanowiąca Załączniki nr 1 i 1a do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Modernizacja innych sal lekcyjnych usytuowanych w siedzibach Zespołu Szkół nr 4 we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 210-218 oraz Zespołu Szkół nr 24, we Wrocławiu, przy ul. P. Eluarda 51-55 we Wrocławiu, kosztami nie przekraczająca 50 % wartosci zamówienia podstawowego i polegająca na powtórzeniu tego samego rodzaju czynności jak w przypadku sal lekcyjnych nr 201 i 202 oraz 16 i 28

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - brak szczególnego warunku w tym zakresie zarówno, jeżeli chodzi o CZĘŚĆ I jak i CZĘŚĆ II zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I zamówienia:

      Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu, remontu ogólnego w obiekcie budowlanym, której wartość wykonania wynosi nie mniej niż 70 000,00 zł brutto.
      CZĘŚĆ II zamówienia:

      Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu, remontu ogólnego w obiekcie budowlanym, której wartość wykonania wynosi nie mniej niż 15 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - brak szczególnego warunku w tym zakresie zarówno, jeżeli chodzi o CZĘŚĆ I jak i CZĘŚĆ II zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - brak szczególnego warunku w tym zakresie zarówno, jeżeli chodzi o CZĘŚĆ I jak i CZĘŚĆ II zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - brak szczególnego warunku w tym zakresie zarówno, jeżeli chodzi o CZĘŚĆ I jak i CZĘŚĆ II zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY - załącznik nr 2 do SIWZ

Pełnomocnictwa do podpisania oferty i/lub umowy na wykonanie zamówienia publicznego o ile podpisywane będą one przez osoby niewymienione w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Strony mogą zmienić termin realizacji umowy lub termin realizacji poszczególnych zadań robót budowlanych na pisemny wniosek Wykonawcy złożony w terminie 3 dni od daty wystąpienia niżej wymienionych przesłanek, zawierający dokładny opis podstawy do zmiany terminu, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:

1) Nieterminowego przekazania terenu budowy;

2) Braków lub wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy;

3) Opóźnienia w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych;

4) Wystąpienia siły wyższej.

4. Zamawiający odmawia zmiany terminu wykonania umowy, jeżeli uzna, że wystąpienie wskazanych wyżej okoliczności nie miało wpływu na termin realizacji zamówienia.

5. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu realizacji umowy, jeżeli Zamawiający pisemnie udowodni, że przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub wystąpił z wnioskiem o przedłużenie terminu po terminie wskazanym w § 15 ust. 3 umowy.

6. Wykonawca może także zaproponować Zamawiającemu poprawienie, jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmianę technologii, aktualizację rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, zmianę wyposażenia, zmianę wymiarów. Zamawiający każdorazowo indywidualnie rozpatrzy okoliczności przemawiające za przyjęciem propozycji Wykonawcy. Zmiana technologii nie może prowadzić do zwiększenia ceny ofertowej.

7. Zamawiający może zrezygnować z wykonania części robót, o ile po dokonaniu odkrycia okaże się, że wykonanie prac jest zbędne. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wykonanie robót i materiały, z których Zamawiający zrezygnował.

8. Strony dopuszczają także możliwość zmiany w trakcie realizacji umowy kluczowego personelu Wykonawcy lub podwykonawcy. Zmiana może być dokonana za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę lub podwykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cku.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO, ul. Swobodna 73, 50 - 089 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2014 godzina 09:00, miejsce: CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO, ul. Swobodna 73, 50 - 089 Wrocław, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ZAMÓWIENIE REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU - MÓJ ZIELONY DOM - WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW MECHANIZMU FINANSOWEGO EUROPEJSKIEGO OBSZARU GOSPODARCZEGO..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Modernizacja sal nr 201 i 202 w budynku Zespołu Szkół nr 4 we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 210-218, związana z realizacją projektu - Mój zielony Dom - współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

    1.Zakres prac dla robót budowlano - instalacyjnych:

    1) Demontaż drzwi z ościeżnicami;

    2) Skucie fragmentów odparzonych tynków ze ścian i wykonanie nowych kat III zatartych na mokro

    3) Usunięcie powłok malarskich ze ścian i sufitów;

    4) Wyczyszczenie istniejących parapetów wewnętrznych lastrykowych;

    5) Wykonanie nowych tynków i gładzi gipsowych podwójnych;

    6) Wykończenie krawędzi kątownikami otworów drzwiowych i słupów i podciągów;

    7) Wykonanie naprawy i warstw posadzki w pomieszczeniach: ­

    -wykonanie zaprawy samopoziomującej z zagruntowaniem środkiem gruntującym zgodnym z zastosowanym systemem klejenia grubości 1- 3 mm; ­

    -ułożenie wykładziny podłogowej PCV typu Tarkett z cokolikiem wys. 15cm - kolor do uzgodnienia z podmiotem, na rzecz którego jest wykonywany remont; ­

    -wykonanie zaniżenia posadzki przy kratce ściekowej i uszczelnienie przeciwwodne; ­

    -podkucie ścian i obróbki tynkowe do zamontowania ościeżnic o szer. 90 cm; ­

    -demontaż zabudowy okienka podawczego z parapetem o wym. 79x119 bloczkami gazo-betonowymi i wytynkowanie obustronne; ­

    -wymiana naświetla z PVC ze szkleniem szkłem komorowym bezbarwnym ­

    -malowanie lamperii farbami olejnymi do wysokości 160 cm - lamperie w kolorystyce wg opisu w części rysunkowej; ­

    -uzupełnienie wymalowania lamperii od strony korytarza po zamurowanym otworze; ­

    -malowanie ścian farbami w kolorystyce wg opisu w części rysunkowej; ­

    -malowanie grzejników i rur farbą olejną; ­

    -wykonanie i montaż osłon grzejnikowych na bazie płyt meblowych - 2 lub 3 płyty podłużne na konstrukcji z profili zimnogiętych zbliżonych kolorystycznie do lamperii (osłony muszą mieć możliwość demontażu); ­

    -wykonanie fartucha z płytek ściennych w kolorystyce ścian; ­

    -montaż drzwi drewnianych np. typu PORTA opartych na płycie otworowej z zamkami np. typu YALE, GERDA z szyldami i klamkami; ­

    -montaż tablic szkolnych - (dostawa przez podmiot, na rzecz którego jest wykonywany remont; ­

    -wykonanie wykucia w stropie celem przyprowadzenia pionów wod-kan; ­

    -wykonanie nowego szachtu od poziomu posadzki I piętra do stropu z płyty G-K do stropu w sali nr 102; ­

    -zabetonowanie przebicia stropu i wykonanie zaniżenia posadzki 30x30cm przy kratce ściekowej; ­

    -montaż zlewu 1-komorowego z blachy nierdzewnej z baterią 1-uchwytową z ruchomą wylewką; ­

    -montaż kratki ściekowej DN50; ­

    -montaż zaworu czerpalnego DN15 ze złączka do węża; ­

    -wykonanie przedłużenia pionu kanalizacji sanitarnej 75 PVC od poziomu podłogi I piętra zakończonego odpowietrznikiem automat. wg rys. S-4 ­

    -obsadzenie kratek wentylacyjnych z tworzywa w kolorze ścian; ­

    -montaż uchwytów na rzutnik multimedialny (rozwiązanie systemowe); ­

    -wykonanie przedłużenia pionu wody zimnej i ciepłej. 20PP z odcięciem zaworami DN15 od poziomu podłogi I piętra do baterii i zaworu wg rys. S-5

    Zakres prac dla robót elektrycznych:

    1) Demontaż instalacji i oświetlenia;

    2) Instalacje oświetlenia ogólnego;

    3) Instalacje oświetlenia ewakuacyjnego;

    4) Instalacje gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia;

    5) Instalacje technologiczne;

    6) Instalacje logiczne;

    7) Rozdzielnice elektryczne;

    8) Pomiary elektryczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja sal nr 16 i 28 w budynku Zespołu Szkół nr 24, we Wrocławiu, przy ul. P. Eluarda 51-55 we Wrocławiu, związana z realizacją projektu - Mój zielony Dom - współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

    1) Zeskrobanie starej farby emulsyjnej ze ścian i sufitów;

    2) Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach;

    3) Malowanie ścian farbami akrylowymi kolorem wg NCSL (do ustalenia);

    4) Malowanie sufitów farbami akrylowymi w kolorze białym;

    5) Wymiana listew podłogowych;

    6) Wymiana drzwi kpl. 80 do zaplecza;

    7) Cyklinowanie i naprawa parkietów z 4-krotnym lakierowaniem;

    8) Wywóz i utylizację odpadów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.