eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargDostawa papieru do drukarek .

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-18

Nowy Targ: Dostawa papieru do drukarek .
Numer ogłoszenia: 141699 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113295 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nowotarskiego, Aleja Tysiąclecia 35, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2667034, faks 018 2667046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru do drukarek ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa papieru do drukarek . Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania. Zadanie nr 1 - Dostawa papieru do drukarek na potrzeby pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Targu- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (ilość ryz:2558) Zadanie nr 2 - Dostawa papieru do drukarek na potrzeby pracowników Wydziału Geodezji, Katastru i Kartografii Starostwa Powiatowego w Nowym Targu - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ (ilość ryz: 31) Zadanie nr 3 - Dostawa papieru do drukarek na potrzeby przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej w 2011 roku- zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ (ilość ryz: 10)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Dostawa papieru do drukarek na potrzeby pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Targu- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. UNIVERSE Stanisław Szczerba, Ul. Borelowskiego 27,, 33-310 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22764,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28069,20

  • Oferta z najniższą ceną: 28069,20 / Oferta z najwyższą ceną: 31834,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - Dostawa papieru do drukarek na potrzeby pracowników Wydziału Geodezji, Katastru i Kartografii Starostwa Powiatowego w Nowym Targu - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. SOLO- KOLOS Zakład Pracy chronionej, Ul. Warszawska 363/365, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1252,51

  • Oferta z najniższą ceną: 1252,51 / Oferta z najwyższą ceną: 28844,73

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 - Dostawa papieru do drukarek na potrzeby przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej w 2011 roku- zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. LOBOS Sp. z o.o. Al. Pokoju 1A, 31-548 Kraków Oddział Nowym Targ, Ul. Waksmundzka 176, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 108,24

  • Oferta z najniższą ceną: 108,24 / Oferta z najwyższą ceną: 117,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.