Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-28
Gryfice: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wg warunków kontraktowych FIDIC przy realizacji projektu Zwiększenie dostępności do świadczeń zdrowotnych w SPZZOZ w Gryficach poprzez rozbudowę lądowiska
Numer ogłoszenia: 14168 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842127, faks 091 3842127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wg warunków kontraktowych FIDIC przy realizacji projektu Zwiększenie dostępności do świadczeń zdrowotnych w SPZZOZ w Gryficach poprzez rozbudowę lądowiska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem projektu jest rozbudowa lądowiska śmigłowców sanitarnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach. Lądowisko dla śmigłowców zaprojektowano w miejsce istniejącego lądowiska, znajdującego się na terenie kompleksu szpitalnego SPZZOZ w Gryficach. Zakres projektu obejmuje: - wykonanie rozbiórek i demontaży istniejącej infrastruktury: dróg, chodników, podjazdów, instalacji energetycznych na terenie planowanej rozbudowy lądowiska, - usunięcie 6 szt. drzew stanowiących przeszkody lotnicze, - wykonanie robót porządkujących teren planowanej rozbudowy po wycince drzew, - wykonanie robót ziemnych i agrotechnicznych, - budowę nawierzchni lotniskowej, - odwodnienie płaszczyzny przyziemienia lądowiska, - budowę nawierzchni drogowych, - odwodnienie nawierzchni projektowanych dróg, - wykonanie oznakowania dziennego poziomego lądowiska, - budowę ogrodzenia terenu lądowiska, - wykonanie oznakowania pionowego dróg samochodowych, - wykonanie oświetlenia nawigacyjnego lądowiska, - wykonanie oznakowania przeszkodowego na budynkach szpitalnych i innych , stanowiących przeszkody lotnicze, - instalację stacji METEO, - instalację dwóch wskaźników kierunku wiatru..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.24.40.00 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda wpłacenia wadium - 3500,00zł (trzy tysiące pięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tym zakresie Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu według warunków kontraktowych FIDIC lub równoważnych warunków kontraktowych w zakresie realizacji projektu inwestycyjnego o wartości projektu nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł netto dla każdej z tych usług. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Ocena na podstawie złozonych dokumentów wg reguły spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia stanowiącymi Zespół Kluczowych Specjalistów tj.: Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu , 1 osoba posiadająca: a) wykształcenie wyższe, b) doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi prowadzącym nadzór nad inwestycjami budowlanymi, c) doświadczenie w pracach zespołu Inżyniera Kontraktu w minimum jednym projekcie prowadzonym według Warunków Kontraktu FIDIC lub równoważnymi tj. warunkami kontraktowymi FIDIC dostosowanymi do prawa lokalnego państwa na terenie którego były wykonywane inwestycje, Specjalista ds. rozliczeń, 1 osoba posiadająca: a) wyższe wykształcenie ekonomiczne lub finansowe, b) co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania finansami i rozliczania inwestycji budowlanych, w tym między innymi opracowania tabeli środków trwałych, dokumentów przekazujących inwestycje na majątek trwały przedsiębiorstwa Zamawiającego, prowadzenia analizy kosztów budowy; Specjalista do spraw kosztorysowania (Kosztorysant), 1 osoba posiadająca: a) co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, b) doświadczenie w obmiarach, wykonywaniu kosztorysów; Specjalista ds. prawnych, 1 osoba posiadająca: a) uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata zgodnie z przepisami odpowiednio ustawy z dnia 6.07.1982 roku o radcach prawnych lub ustawy z dnia 26.05.1982 roku Prawo o adwokaturze lub ustawy z dnia 5.07.2002 roku o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej b) co najmniej 5 letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego lub adwokata, oraz w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert świadczył usługi polegające na obsłudze prawnej minimum jednego zadania inwestycyjnego , którego przedmiotem były roboty budowlane , przy czym udzielenie zamówienia Wykonawcy robót budowlanych nastąpiło w trybie i na zasadach określonych w przepisach ustawy Pzp. Zamawiający nie stawia ograniczeń co do trybu , w którym zostało udzielone zamówienie wykonawcy robót budowlanych pod warunkiem że był on zgodny z przepisami Pzp. Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 1 osoba posiadająca: a) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejszych przepisów umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, b) co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego licząc do upływu terminu składania ofert, jako Kierownik budowy lub Inspektor nadzoru z zakresu budownictwa ogólnego, Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej, 1 osoba posiadajaca: a) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w takiej specjalności, b) co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego licząc do upływu terminu składania ofert, jako Kierownik budowy lub Inspektor nadzoru Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej, 1 osoba posiadajaca: a) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i automatyki przemysłowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, b) co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe licząc do upływu terminu składania ofert, jako Kierownik Budowy lub w nadzorze jako Inspektor nadzoru. Inspektor nadzoru w specjalności drogowej, 1 osoba posiadająca: a) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, b) co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe licząc do upływu terminu składania ofert, jako Kierownik Budowy lub w nadzorze jako Inspektor nadzoru Ocena na podstawie złozonych dokumentów wg reguły spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że: 1.3.1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 100 000,00 zł, 1.3.2. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Ocena na podstawie złozonych dokumentów wg reguły spełnia -nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy); formularz oferty; dowód wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) ustawowa zmiana wysokości podatku VAT może spowodować zmianę wysokości należnego wynagrodzenia, b) zmiana zakresu nadzorowanych robót budowlanych, wystąpienie robót zamiennych lub dodatkowych od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, może spowodować zmianę terminu realizacji Umowy oraz zmianę wysokości należnego wynagrodzenia na zasadach określonych w lit . e c) wystąpienie przestojów spowodowanych koniecznością usunięcia uszkodzeń istniejących sieci i urządzeń podziemnych, nieoznaczonych w dokumentacji projektowej lub wstrzymanie wykonania robót przez uprawnione organy, z przyczyn niewynikających z winy Stron umowy, może spowodować zmianę terminu realizacji Umowy oraz zmianę wysokości należnego wynagrodzenia, d) wystąpienie Siły Wyższej uniemożliwiające realizację inwestycji może spowodować zmianę terminu realizacji Umowy oraz zmianę wysokości należnego wynagrodzenia, e) wystąpienie okoliczności powodujących konieczność rezygnacji przez Zamawiającego z części zakresu robót realizowanych przez wykonawcę robót budowlanych w ramach inwestycji, o której mowa w § 2, przykładowo gdy z powodu błędu dokumentacji projektowej nie zachodzi konieczność ich wykonania. W takich przypadkach wynagrodzenie Inżyniera Kontraktu o którym mowa w § 3 zostanie pomniejszone przez zastosowanie procentu, o jaki zmniejszyła się wartość robót budowlanych. f) Zmiana danych podmiotowych dotyczących Inżyniera, g) Konieczność zmiany zakresu prac , wynikająca z wprowadzenia w dokumentach projektowych istotnych zmian w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, h) Konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów administracji architektoniczno- budowlanej, np. nadzoru budowlanego wydanych stosownie do ich właściwości, 2)W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Inżyniera , zostanie przeprowadzona następująca procedura: a) Inżynier prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy ( aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, b) Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy, c) Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie , pod rygorem nieważności zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medicam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach
ul. Niechorska 27, 72 - 300 Gryfice
Dział Zamówien Publicznych -pok nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach ul. Niechorska 27, 72 - 300 Gryfice Budynek administracji-II piętro - pok.21.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w ramach 12 osi priorytetowej Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia, działanie: 12.1. Rozwój systemu ratownictwa medycznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej w Gryficach na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r."
- Dostawa płytek, wkrętów oraz specjalistycznych szwów do zabiegów ortopedycznych dla SPZZOZ w Gryficach
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY GRYFICE
- Etap I "Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy sieci wodociągowej w ulicach: Trzygłowska, Kamieńska.., Starogrodzka, Wiśniowa, Irysowa, Ogrodowa (od Wiśniowej), Zdrojowa w m. Gryfice"
- Budowa hali widowiskowo - sportowej przy Zespole Szkół im. Zbigniewa Herberta w Trzebiatowie
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych elektrycznych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





