eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa zestawu do PTCA dla potrzeba Kardiologii Interwencynej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-14

Jelenia Góra: Dostawa zestawu do PTCA dla potrzeba Kardiologii Interwencynej
Numer ogłoszenia: 141684 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wojewódzki, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7537286, fax 075 7543883.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.spzoz.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu do PTCA dla potrzeba Kardiologii Interwencynej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawu do PTCA: Infrator do PTCA, Torquer, Łącznik typu /Y/

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.17.30 - Wyroby do angioplastyki Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.17.30 - Wyroby do angioplastyki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta ma być zabezpieczona wadium w wysokości 3.250,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy e) spełniają wymogi zawarte w SIWZ W toku badania i oceny ofert Zamawiający będzie posługiwał się kryteriami spełnia/ nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony druk oferty - na podstawie załącznika nr 2 b)potwierdzenie wniesienia wadium, c)uzupełniony wykaz-asortymentowo ilościowy wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 1) , d)określenie terminu dostawy każdej partii zamówionego towaru ( max do 5 dni roboczych ) - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 2 , e)określenie ostatecznych warunków i terminu płatności (min termin płatności min 30 dni )- należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2 , f)określenie stałości cen ( min. 24 miesięcy ) - należy wpisać do formularza oferty zał. nr 2 , g)określenie terminu ważności zaoferowanego asortymentu - należy wpisać do formularza ofert załącznik nr 2, h)materiały informacje w oryginale producenta poszczególnych produktów zgodnie z opisem technicznym wraz z tłumaczeniem, i)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, j)oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy PZP - zgodnie z załącznikiem nr 3 k)oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 4 ), l)dołączyć katalogi, prospekty , itp. od producenta dla zaoferowanego asortymentu, ł) dołączyć po dwie próbki w oryginalnych opakowaniach zaoferowanego asortymentu (materiały informacyjne o oferowanym sprzęcie w oryginale od producenta) - próbki należy opisać który pakiet , która pozycja

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra - Dział Umów i Zaopatrzenia /pok. 024-niski parter/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego- sekretariat szpitala pok. 171.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.