eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ORGANIZACJA I REALIZACJA PILOTAŻOWYCH BADAŃ EFEKTYWNOŚCI WSPARCIA FINANSOWANEGO Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS) W ROKU 2014.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-28

Katowice: ORGANIZACJA I REALIZACJA PILOTAŻOWYCH BADAŃ EFEKTYWNOŚCI WSPARCIA FINANSOWANEGO Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS) W ROKU 2014.
Numer ogłoszenia: 141667 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA I REALIZACJA PILOTAŻOWYCH BADAŃ EFEKTYWNOŚCI WSPARCIA FINANSOWANEGO Z KRAJOWEGO FUNDUSZU SZKOLENIOWEGO (KFS) W ROKU 2014..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja badania pilotażowego dotyczącego efektywności wsparcia finansowanego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) w roku 2014 w województwie śląskim, w tym w szczególności: -realizacja badania winna przebiegać zgodnie z celami głównymi i szczegółowymi, -przeprowadzenie badania zgodnie z zasadami doboru próby (dwie grupy respondentów) opracowanymi przez Zamawiającego, -przeprowadzenie badania jako indywidualnych wywiadów kwestionariuszowych według dwóch zestandaryzowanych kwestionariuszy wywiadu opracowanych przez Wykonawcę (dla każdej grupy respondentów osobno), -opracowanie danych w postaci raportów. Cele badania mają charakter opisowy (diagnostyczno-oceniający). Zakłada się bowiem dwutorowość celów prowadzonych badań: 1.Opis (analiza i ocena) działań powiatowych urzędów pracy województwa śląskiego podejmowanych w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2014. 2.Opis (analiza i ocena) informacji (danych) uzyskanych od pracodawców, którzy skorzystali z dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w województwie śląskim w 2014 roku. Praktycznym celem badania są wnioski i rekomendacje dotyczące: 1.przyszłych działań powiatowych urzędów pracy finansowanych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego. 2.opinii pracodawców na temat uzyskanego wsparcia finansowego z KFS, a także skuteczności, efektywności, trafności czy przydatność tej formy wsparcia dla poprawy pozycji firmy jak i samych pracowników (w szczególności ich kompetencji) na rynku pracy. Główne zagadnienia badawcze dotyczyć powinny następującej problematyki: 1.Jakie działania finansowane z KFS zrealizowano w powiatowych urzędach pracy w województwie śląskim w roku 2014? 1.1.Ile powiatowych urzędów pracy w województwie śląskim ubiegało się o środki z KFS? 1.2.Ile z przyznanych środków na KFS wykorzystano w ramach działań podjętych przez powiatowe urzędy pracy a ile zwrócono? 1.3.Czy i które powiatowe urzędy pracy oraz na co wnioskowały o środki z rezerwy KFS? 1.4.Ilu pracodawców ubiegało się, a ilu skorzystało z dofinansowania i jakiego w ramach KFS? 1.5.Ilu pracowników skorzystało ze wparcia z KFS ze względu na: - rodzaj przedsiębiorstwa - (wg. PKD), - wielkość przedsiębiorstwa, - wiek, - płeć, - wykształcenie. 1.6.Jaki rodzaj działań był najczęściej a jaki najrzadziej finansowany z KFS przez powiatowe urzędy pracy w województwie śląskim? - kształcenie ustawiczne pracowników i pracodawcy, na które składają się: a)określenie potrzeb pracodawcy w zakresie kształcenia ustawicznego w związku z ubieganiem się o sfinansowanie tego kształcenia ze środków KFS, b)kursy i studia podyplomowe realizowane z inicjatywy pracodawcy lub za jego zgodą, c)egzaminy umożliwiające uzyskanie dokumentów potwierdzających nabycie umiejętności, kwalifikacji lub uprawnień zawodowych, d)badania lekarskie i psychologiczne wymagane do podjęcia kształcenia lub pracy zawodowej po ukończonym kształceniu, e)ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z podjętym kształceniem, - określanie zapotrzebowania na zawody na rynku pracy, - badanie efektywności wsparcia udzielonego ze środków KFS, - promocję KFS, - konsultacje i poradnictwo dla pracodawców w zakresie korzystania z KFS. 1.7.Na jakie trudności najczęściej natrafiali pracownicy powiatowych urzędów pracy przy realizacji zadań związanych z działaniami finansowanymi z KFS? 2.Jakie są opinie (oceny) pracodawców, którzy skorzystali ze wsparcia z KFS w województwie śląskim w roku 2014, na temat poprawy pozycji firmy i kompetencji pracowników? 2.1.Jak pracodawcy oceniają procedury przyznawania wsparcia z KFS? 2.2.Jak pracodawcy oceniają nabyte kompetencje swoje i-lub swoich pracowników (w ramach działań finansowanych z KFS? 2.3.Jak pracodawcy oceniają użyteczność KFS-u ze względu na poprawę sytuacji własnej firmy jak i pracowników (w szczególności ich kompetencji)? 2.4.Na jakie trudności najczęściej natrafiali pracodawcy przy ubieganiu się o środki z KFS? Zakres badania obejmuje realizację badania empirycznego przy wykorzystaniu metody sondażowej, wśród pracodawców, którzy złożyli, otrzymali i rozliczyli dofinansowanie z KFS w powiatach województwa śląskiego do 31.12.2014 r., tj. 100 % tych, którzy otrzymali wsparcie finansowe z KFS. DANE ZA OKRES 27.05 - 31.12.2014 R. Dobór próby (100%) Przedsiębiorcy, którzy otrzymali środki z KFS -267. w tym przedsiębiorcy zatrudniający 1 - 9 pracowników: 116. w powiatowych urzędach pracy (w liczbie 31) w województwie śląskim (za okres 27.05 - 31.12.2014 r.) Technika badania to bezpośredni, indywidualny wywiad kwestionariuszowy. Narzędziem badawczym będzie zestandaryzowany kwestionariusz wywiadu dla dwóch grup respondentów prowadzony przez wyszkolonych ankieterów: -z pracodawcami -oraz przedstawicielami powiatowych urzędów pracy w województwie śląskim zajmującymi się działaniami związanymi z Krajowym Funduszem Szkoleniowym. Badanie może być przeprowadzone przy zastosowaniu techniki CAPI lub PAPI. Wykonawca w formularzu ofertowym (zał. Nr 1 do SIWZ) wskaże jaką techniką będzie wykonywał badanie. Do zadań Wykonawcy będzie należeć, w szczególności: -opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym kwestionariuszy wywiadu - odnośnie dwóch grup respondentów (w terminie do 3 dni od zawarcia umowy Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu propozycję kwestionariuszy wywiadu, w terminie do 3 dni od daty otrzymania propozycji kwestionariusza Zamawiający wniesie ewentualne uwagi lub zaakceptuje w całości jego treść; w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną wersję kwestionariuszy wywiadu, uwzględniającą jego uwagi, -organizacja badań terenowych: - kontakt z powiatowymi urzędami pracy i pracodawcami celem przygotowania przez nich niezbędnych informacji odpowiadających zakresowi i problematyce badawczej, - przeszkolenie ankieterów i dostarczenie Zamawiającemu sprawozdania z odbytego szkolenia w terminie do 17 dni od dnia zawarcia umowy (data szkolenia, liczba uczestników, harmonogram szkolenia) -realizacja badań przy wykorzystaniu np. techniki CATI lub PAPI, -kontrola pracy ankieterów: - pod względem formalnym (100% kwestionariuszy wywiadu) - pod względem merytorycznym - kontrola powinna opierać się na potwierdzeniu przez respondenta udziału w badaniu, wielkości firmy, otrzymania środków z KFS. Kontrola merytoryczna powinna stanowić 5% wszystkich kwestionariuszy wywiadu -Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sprawozdanie pokontrolne wraz z nagraniami rozmów telefonicznych (kontrola merytoryczna) -opracowanie klucza kodowego, kodowanie odpowiedzi respondentów oraz przesłanie bazy danych (w formacie .xls .xlsx) wraz z kluczem kodowym do Zamawiającego w terminie do dnia 18.11.2015 r. -opracowanie wyników badań w formie raportu końcowego w języku polskim do dnia 30.11.2015 r. Wyniki z przeprowadzenia badania zostaną przekazane do siedziby Zamawiającego w formie papierowej (w 3 egzemplarzach trwale spiętych, wydrukowanych w kolorze, w formacie A4) oraz w formie elektronicznej (e-mail, na płycie DVD - CD-ROM, 3 sztuki) z możliwością przetwarzania w formatach zapisu: .doc, .docx, .xls, .xlsx .ppt. Raport końcowy powinien mieć następującą strukturę: - spis treści, - streszczenie - nie więcej niż 5 stron A4, - wprowadzenie, - opis wybranej i zastosowanej metodologii oraz źródeł informacji wykorzystywanych w badaniu, - analiza wyników badań pod kątem celów i problematyki badawczej, - wnioski i rekomendacje odnoszące się do praktycznych celów badania, - aneksy przedstawiające zestawienia tabelaryczne danych. -Obowiązkiem Wykonawcy w przypadku zastosowania techniki PAPI jest zbieranie wszystkich kwestionariuszy wywiadu wraz z odpowiadającym im formularzem danych kontaktowych. W przypadku zastosowania techniki CAPI wersję papierową będzie posiadał tylko formularz danych kontaktowych (formularz danych kontaktowych musi być zgodny z poszczególnymi kwestionariuszami wywiadu). Wykonawca jest zobowiązany do archiwizacji kwestionariuszy wywiadu i formularzy danych kontaktowych przez 12 miesięcy od daty ostatecznego wykonania przedmiotu umowy, tj. od 07.12.2015 r. -przekazanie Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zamówienia pełnej dokumentacji powstałej w wyniku i w związku z realizacją zamówienia, w tym narzędzi badawczych (dwóch kwestionariuszy wywiadu), pełnej bazy zakodowanych danych (w formie arkusza .xls lub .xlsx), ostatecznej wersji raportu w terminie do 07.12.2015 r., jest to jednocześnie termin sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury, -bieżąca współpraca z Zamawiającym na każdym etapie wykonania przedmiotu zamówienia, w tym udzielanie na żądanie Zamawiającego pełnej informacji na temat stanu realizacji przedmiotu zamówienia. Realizacja usługi powinna zostać zakończona do 07.12. 2015 roku..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie w-w warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł każda, których przedmiotem była organizacja i realizacja badań. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełnienia w-w warunku według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywane nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające w-w przedmiotowi zamówienia, z podaniem nazwy jednostki, dla której były lub są świadczone, datą ich realizacji, przedmiotu, wartości oraz załączeniem dowodów, czy usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dołączona do oferty wyłącznie faktura VAT wystawiona przez Wykonawcę w ramach danej usługi wskazanej w wykazie usług zrealizowanych, nie będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego. Sam dokument faktury, bez żadnych dodatkowych informacji na temat należytego wykonania, nie może ze swej istoty tego faktu potwierdzać. Z tego dokumentu nie wynika chociażby, że zamówienie zostało wykonane w terminie, a na Wykonawcę nie nałożono kar umownych czy potrąceń. Dowody potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Niewykazanie spełnienia w-w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.4.1., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie , w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Ocena ryzyka - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 600- Zespól ds. Zamówień Publicznych, VI piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.