eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-24

Warszawa: USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 141614 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej , ul. Karowa 2, 00-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5966160, faks 022 5966474, 8279354.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU MEDYCZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie konserwacji, przeglądów i bieżących napraw tj., utrzymania w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu medycznego. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie konserwacji, przeglądów i bieżących napraw tj., utrzymania w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej sprzętu medycznego. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 31 Pakietów. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1. Na dostarczone części zamienne i podzespoły Zamawiający wymaga gwarancji minimum 6 miesięcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne Pakiety zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych. Pakiet Nr 1 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatów Physioter D50 oraz aplikatora laserowego LAI - 41. Pakiet Nr 2 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych defibrylatorów LIFEPAK 20 Pakiet Nr 3 Usługi w zakresie napraw i przeglądów pulsoksymetrów MINI TORR Plus firmy BCI Pakiet Nr 4 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych respiratorów firmy Nevport Medical INC: E200 WAVE, E150 BREEZE Pakiet Nr 5 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatów EKG ASCARD A4 Pakiet Nr 6 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatów EKG Medicard HZN WTO/98, Pakiet Nr 7 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych kolposkopów: M/24U/K, Mi 2 LU/K Pakiet Nr 8 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatu USG: Acuson Sequoia oraz Acuson Aspen Pakiet Nr 9 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych lampy SOLLUX L3-K Pakiet Nr 10 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych lampy BIOPTRON COMPACT III firmy ZEPTER Pakiet Nr 11 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych stanowiska do resuscytacji noworodka SRN - 10 Pakiet Nr 12 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Mierników do bilirubiny JM - 101. Pakiet Nr 13 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Mierników stężenia tlenu SLE T801. Pakiet Nr 14 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatury monitorującej TRENDOSCOPE 8031 wraz z nadstawką ciśnieniową: DIASCOPE, NEOSCOPE, NELCOR. Pakiet Nr 15 Usługi w zakresie napraw Detektorów tętna płodu UDT -20. Pakiet Nr 16 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych pomp infuzyjnych SEP 21S firmy Viltechmeda Litwa, PLUM A+ firmy Hospira. Pakiet Nr 17 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych inkubatora GIRAFFE OMNIBED GE Datax-Ohmeda. Pakiet Nr 18 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych kolumn anestezjologicznych KREUZER Pakiet Nr 19 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych pulsoksymetru przenośnego RAD-5 firmy MASIMO Pakiet Nr 20 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych kolumn anestezjologicznych IPX 1. Pakiet Nr 21 Usługi w zakresie napraw urządzeń do przesiewowego badania słuchu EROSCAN z sondą zewnętrzną. Pakiet Nr 22 Usługi w zakresie napraw lamp do fototerapii BILIBED. Pakiet Nr 23 Usługi w zakresie napraw systemów CPAP 3x Pakiet Nr 24 Usługi w zakresie napraw nawilżaczy typu MR 730 i MR 410 Pakiet Nr 25 Usługi w zakresie napraw urządzeń (ciepłe gniazdka). Pakiet Nr 26 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych (Neopuff RD 900) Pakiet Nr 27 Usługi w zakresie napraw systemu BILICHEK. Pakiet Nr 28 Usługi w zakresie napraw lamp diodowych do fototerapii neoBLUEmini. Pakiet Nr 29 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatu DUET LOGIC 32A05 Pakiet Nr 30 Usługi w zakresie przeglądów technicznych ssaków elektrycznych LC116oraz Vacum extractor GF60/GF68. Pakiet Nr 31 Usługi w zakresie napraw ciśnieniomierzy elektronicznych Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1. Na dostarczone części zamienne i podzespoły wymaga gwarancji minimum 6 miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 31.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje nadal należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) usługę w zakresie napraw i przeglądów technicznych sprzętu medycznego o wartości min.2 000 zł brutto.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywaną działalnością związaną z przedmiotem zamówienia przy sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 20 000 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) Kopia dokumentu potwierdzającego autoryzację producenta sprzętu dla serwisu Wykonawcy - jeżeli Wykonawca posiada, b) Oświadczenie Wykonawcy, że osoby realizujące zamówienie są odpowiednio przeszkolone oraz posiadają odpowiednie uprawnienia do jego wykonania (z zastrzeżeniem dostarczenia odpowiednich dokumentów na wezwanie Zamawiającego) oraz o dostępie do części oryginalnych lub nowych przystosowanych do poszczególnego sprzętu, dopuszczonych przez producenta

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Opcjonalana zmiana wysokości wynagrodzenia: a) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, zmiana stawki VAT mająca wpływ na cenę brutto następuje z dniem urzędowej zmiany stawki, przy czym cena netto pozostanie niezmienna, b) w przypadku aktualizacji sprzętu objętego usługą serwisową Wykaz sprzętu objętego usługą serwisową podlega aktualizacji, która dokonywana będzie przez Zamawiającego w formie: a) uzupełnienia wykazu o sprzęt/aparaturę medyczną, której okres gwarancji dobiegł końca, a która z powodu aktualnej gwarancji nie znalazła się w wykazie objętym umową; Wynagrodzenie Wykonawcy będzie podlegało waloryzacji, w związku ze zmianami cen towarów i usług. Waloryzacja będzie następowała na początku każdego roku kalendarzowego i obowiązywać będzie od początku miesiąca następującego po miesiącu, w którym Prezes GUS ogłosił wskaźnik wzrostu cen towarów usług za rok miniony. b) wykreślenia z wykazu na podstawie orzeczeń technicznych wydanych przez Wykonawcę stwierdzających, że dany sprzęt nie nadaje się do eksploatacji c) wykreślenia z wykazu z powodu wycofania sprzętu z eksploatacji przez Zamawiającego z innego powodu. i podlegała każdorazowo potwierdzeniu przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkarowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej Dział Zamówień Publicznych ul. Karowa 2; 00-315 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej Dział Zamówień Publicznych ul. Karowa 2; 00-315 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatów Physioter D50 oraz aplikatora laserowego LAI - 41..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatów Physioter D50 oraz aplikatora laserowego LAI - 41. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Cena 1 roboczo-godziny za naprawy - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych defibrylatorów LIFEPAK 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych defibrylatorów LIFEPAK 20 Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Cena 1 roboczo-godziny za naprawy - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 Usługi w zakresie napraw i przeglądów pulsoksymetrów MINI TORR Plus firmy BCI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw i przeglądów pulsoksymetrów MINI TORR Plus firmy BCI Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Cena 1 roboczo-godziny za naprawy - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych respiratorów firmy Nevport Medical INC: E200 WAVE, E150 BREEZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych respiratorów firmy Nevport Medical INC: E200 WAVE, E150 BREEZE Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Cena 1 roboczo-godziny za naprawy - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatów EKG ASCARD A4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatów EKG ASCARD A4 Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Cena 1 roboczo-godziny za naprawy - 50

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatów EKG Medicard HZN WTO/98.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatów EKG Medicard HZN WTO/98 Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Cena 1 roboczo-godziny za naprawy - 50

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych kolposkopów: M/24U/K, Mi 2 LU/K.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych kolposkopów: M/24U/K, Mi 2 LU/K Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Cena 1 roboczo-godziny za naprawy - 50

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatu USG: Acuson Sequoia oraz Acuson Aspen.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatu USG: Acuson Sequoia oraz Acuson Aspen Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Cena 1 roboczo-godziny za naprawy - 50

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych lampy SOLLUX L3-K.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych lampy SOLLUX L3-K Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Cena 1 roboczo-godziny za naprawy - 50

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych lampy BIOPTRON COMPACT III firmy ZEPTER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych lampy BIOPTRON COMPACT III firmy ZEPTER Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Cena 1 roboczo-godziny za naprawy - 50

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych stanowiska do resuscytacji noworodka SRN - 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych stanowiska do resuscytacji noworodka SRN - 10 Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Cena 1 roboczo-godziny za naprawy - 50

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Mierników do bilirubiny JM - 101..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Mierników do bilirubiny JM - 101. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Cena 1 roboczo-godziny za naprawy - 50

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Mierników stężenia tlenu SLE T801..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Mierników stężenia tlenu SLE T801. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Cena 1 roboczo-godziny za naprawy - 50

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatury monitorującej TRENDOSCOPE 8031 wraz z nadstawką ciśnieniową: DIASCOPE, NEOSCOPE, NELCOR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatury monitorującej TRENDOSCOPE 8031 wraz z nadstawką ciśnieniową: DIASCOPE, NEOSCOPE, NELCOR Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Cena 1 roboczo-godziny za naprawy - 50

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 Usługi w zakresie napraw Detektorów tętna płodu UDT -20..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw Detektorów tętna płodu UDT -20. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych pomp infuzyjnych SEP 21S firmy Viltechmeda Litwa, PLUM A+ firmy Hospira..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych pomp infuzyjnych SEP 21S firmy Viltechmeda Litwa, PLUM A+ firmy Hospira. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Cena 1 roboczo-godziny za naprawy - 50

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych inkubatora GIRAFFE OMNIBED GE Datax-Ohmeda.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych inkubatora GIRAFFE OMNIBED GE Datax-Ohmeda Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Cena 1 roboczo-godziny za naprawy - 50

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych kolumn anestezjologicznych KREUZER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych kolumn anestezjologicznych KREUZER Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Cena 1 roboczo-godziny za naprawy - 50

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych pulsoksymetru przenośnego RAD-5 firmy MASIMO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych pulsoksymetru przenośnego RAD-5 firmy MASIMO Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Cena 1 roboczo-godziny za naprawy - 50

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 20 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych kolumn anestezjologicznych IPX 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych kolumn anestezjologicznych IPX 1. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Cena 1 roboczo-godziny za naprawy - 50

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 21 Usługi w zakresie napraw urządzeń do przesiewowego badania słuchu EROSCAN z sondą zewnętrzną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw urządzeń do przesiewowego badania słuchu EROSCAN z sondą zewnętrzną Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet Nr 22 Usługi w zakresie napraw lamp do fototerapii BILIBED.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw lamp do fototerapii BILIBED Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet Nr 23 Usługi w zakresie napraw systemów CPAP 3x.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw systemów CPAP 3x Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet Nr 24 Usługi w zakresie napraw nawilżaczy typu MR 730 i MR 410.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw nawilżaczy typu MR 730 i MR 410 Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet Nr 25 Usługi w zakresie napraw urządzeń (ciepłe gniazdka).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw urządzeń (ciepłe gniazdka). Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet Nr 26 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Neopuff RD 900.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych Neopuff RD 900 Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Cena 1 roboczo-godziny za naprawy - 50

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet Nr 27 Usługi w zakresie napraw systemu BILICHEK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw systemu BILICHEK Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet Nr 28 Usługi w zakresie napraw lamp diodowych do fototerapii neoBLUEmini..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw lamp diodowych do fototerapii neoBLUEmini. Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet Nr 29 Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatu DUET LOGIC 32A05.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw i przeglądów technicznych aparatu DUET LOGIC 32A05 Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Cena 1 roboczo-godziny za naprawy - 50

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet Nr 30 Usługi w zakresie przeglądów technicznych ssaków elektrycznych LC116oraz Vacum extractor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie przeglądów technicznych ssaków elektrycznych LC116oraz Vacum extractor Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet Nr 31 Usługi w zakresie napraw ciśnieniomierzy elektronicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie napraw ciśnieniomierzy elektronicznych Zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje aparatury medycznej wymienione są oddzielnie dla każdego Pakietu w Formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.