eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-28

Kielce: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego.
Numer ogłoszenia: 141601 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wod-kiel.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Spółki z o.o. Wodociągi Kieleckie ul. Krakowska 64 w Kielcach. Postępowanie prowadzone jest w częściach według następującego zestawienia: Część I: 1. Zestaw komputerowy z monitorem LCD 19 - 5 szt. 2.Zestaw komputerowy z monitorem LCD 19 oraz zewnętrzną kartą graficzną - 1 szt. 3.Zestaw komputerowy bez monitora - 2 szt. 4. Zestaw komputerowy z monitorem panoramicznym LCD 24 - 2 szt. 5. Monitor LCD 27 - 1 szt. 6. Monitor LCD 24 - 3 szt. 7. Drukarka laserowa kolorowa A4 - 5 szt. 8. Urządzenie wielofunkcyjne A3 (drukowanie I skanowanie formatu A3) - 3 szt. 9. Skaner A4 z podajnikiem automatycznym dwustronnym - 1 szt. 10. Pamięć przenośna pendrive HI-SPEED 32GB USB 3.0 - 11 szt. 11. Bateria do zasilacza awaryjnego UPS (12V, 7Ah) - 30 szt. 12. Przełącznik 8-portowy niezarządzany - 4 szt. 13. Przełącznik 8-portowy zarządzany - 10 szt. 14. Router - 4 szt. 15. Zasilacz UPS min. 400VA - 2 szt. 16. Zewnętrzny napęd DVD+/-RW na USB - 1 szt. 17. Program AutuCAD LT PL - 1 szt. 18. Karta graficzna PCI-e 16x, 2 wyjścia DVI - obsługująca rozdzielczość 1600 x 1200 pikseli - 1 szt. 19. Klawiatura USB czarna - 5 szt. 20. Dysk twardy wewnętrzny 3,5 SATA 1TB - 3 szt. 21. Serwer NAS - 1 szt. 22. Dysk twardy NAS HDD 3,5 2TB SATA/600 do serwera NAS z pkt.21 - 4 szt. 23. Zasilacz do laptopa Fujitsu Siemens Amilo Pro V2065 - 1 szt. Część II: 1. Oprogramowanie WSCAD SUITE wersja compact w najnowszej dostępnej wersji wraz z rocznym wsparciem technicznym - 1 szt. 2. Media konwerter 1000 Base SX (S.C.)/1000 Base TX - 4 szt. 3. Pamięć RAM 2GB do serwera - 2 szt. 4. Dysk twardy SATA 500GB z kablem SATA do serwera - 2 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6 do SIWZ. 3. UWAGI: 3.1. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne, jakościowe, wydajnościowe, ergonomiczne i eksploatacyjne jakie musi spełniać oferowany sprzęt komputerowy oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. 3.2. Jeżeli Zamawiający zaznaczył w SIWZ, iż dany sprzęt komputerowy ma współpracować lub być integralną częścią sprzętu już posiadanego przez Zamawiającego wymaga się aby oferowany sprzęt był w pełni zgodny, kompatybilny i prawidłowo oraz w pełnym zakresie współpracował ze wskazanym sprzętem. 3.3. Warunki gwarancji i rękojmi: a) Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt posiadał gwarancję producenta zgodną z wymaganiami opisanymi w SIWZ, a Wykonawca dostarczył wraz z dostawą sprzętu stosowne dokumenty gwarancyjne honorowane przez producentów sprzętu. b) długość okresu gwarancyjnego: - gwarancja producenta na zestawy komputerowe wymienione w Części I poz. 1, 2, 3 i 4 - 3 lata liczone od daty dostarczenia do magazynu Zamawiającego; naprawa oraz wszystkie czynności serwisowe wykonywane w okresie gwarancji i rękojmi odbywać się będą na miejscu u Zamawiającego - zgodnie z zał. nr 6. - na pozostały sprzęt - warunki gwarancji oferowane przez producentów sprzętu, zgodnie z wymaganiami z załącznika nr 6. c) Zamawiający ma prawo w czasie trwania gwarancji, bez naruszania jej warunków, dokonywać modernizacji i rozbudowy sprzętu, np. poprzez dołożenie dysków, zwiększenie pamięci itp. d) Wykonawca udzieli rękojmi na oferowany sprzęt na czas równy długości gwarancji producenta. e) w okresie objętym gwarancją i rękojmią Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbierania uszkodzonego sprzętu (z wyłączeniem zestawów komputerowych z poz.1,2,3 i 4 Części I ) od Zamawiającego w celu dokonania naprawy oraz dostawy sprzętu wolnego od wad do siedziby Zamawiającego. f) w sytuacji, gdy naprawa sprzętu w okresie rękojmi potrwa dłużej niż 30 dni od daty przyjęcia zgłoszenia, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty powzięcia wiadomości o okoliczności stanowiącej podstawę do odstąpienia chyba, że Wykonawca niezwłocznie ale nie dłużej niż w ciągu 3 dni roboczych wymieni wadliwy sprzęt na fabrycznie nowy o tych samych lub lepszych parametrach technicznych. g) w przypadku, gdy w okresie rękojmi ta sama jednostka sprzętu identyfikowana przez numer seryjny ulegnie uszkodzeniu po raz czwarty, Wykonawca nie będzie wykonywał kolejnej (czwartej) naprawy, lecz wymieni uszkodzony sprzęt na fabrycznie nowy o tych samych lub lepszych parametrach technicznych. h) w przypadku gdy Wykonawca w ramach rękojmi dostarczy Zamawiającemu nowy sprzęt w miejsce wadliwego lub dokona jego istotnej naprawy - termin rękojmi dla tego sprzętu biegnie na nowo od chwili jego dostarczenia. W pozostałych przypadkach okres rękojmi dla naprawianego sprzętu ulega przedłużeniu o czas w ciągu którego z powodu wady Zamawiający nie mógł z niego korzystać. i) w sytuacji wymiany sprzętu na nowy, istotnej wymiany elementów lub dostarczenia sprzętu zastępczego Wykonawca ma obowiązek zainstalować na nim oprogramowanie systemowe i sieciowe oraz skonfigurować go w taki sposób, jak miało to miejsce przed stwierdzeniem wady lub uszkodzenia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 31.68.25.30-4, 48.10.00.00-9, 30.23.41.00-9, 30.23.61.11-3, 32.42.10.00-0, 48.62.00.00-0, 30.23.74.60-1, 48.32.10.00-4, 42.96.20.00-7, 30.12.12.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.46.00-4, 31.40.00.00-0, 32.42.00.00-3, 30.23.31.50-7, 30.23.71.34-7, 30.23.72.80-5, 48.82.30.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) dla części I i 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) dla części II - przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp; wzór stanowi załącznik nr 2. 2. Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia). 3. Oświadczenie Wykonawcy, że dostawa spełnia wymagania SIWZ -załącznik nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas realizacji dostawy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług; strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze zmiany podatku VAT naliczonego od wartości netto części przedmiotu umowy niezrealizowanej przez Wykonawcę z przyczyn przez niego niezawinionych w dacie zmiany stawki podatku. 2.W uzasadnionych przypadkach dotyczących: wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie oferowanego asortymentu z zastrzeżeniem, iż oferowany zamiennik musi odpowiadać parametrom co najmniej takim jak oferowany produkt z gwarancją zachowania oferowanej ceny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wod-kiel.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. 25-701 Kielce, ul. Krakowska 64 Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2015 godzina 12:45, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Spółki Wodociągi Kieleckie Kielce, ul. Krakowska 64.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw komputerowy z monitorem LCD 19 - 5 szt. 2. Zestaw komputerowy z monitorem LCD 19 oraz zewnętrzną kartą graficzną - 1 szt. 3. Zestaw komputerowy bez monitora - 2 szt. 4. Zestaw komputerowy z monitorem panoramicznym LCD 24 - 2 szt. 5. Monitor LCD 27 - 1 szt. 6. Monitor LCD 24 - 3 szt. 7. Drukarka laserowa kolorowa A4 - 5 szt. 8. Urządzenie wielofunkcyjne A3 (drukowanie I skanowanie formatu A3) - 3 szt. 9. Skaner A4 z podajnikiem automatycznym dwustronnym - 1 szt. 10. Pamięć przenośna pendrive HI-SPEED 32GB USB 3.0 - 11 szt. 11. Bateria do zasilacza awaryjnego UPS (12V, 7Ah) - 30 szt. 12. Przełącznik 8-portowy niezarządzany - 4 szt. 13. Przełącznik 8-portowy zarządzany - 10 szt. 14. Router - 4 szt. 15. Zasilacz UPS min. 400VA - 2 szt. 16. Zewnętrzny napęd DVD+/-RW na USB - 1 szt. 17. Program AutuCAD LT PL - 1 szt. 18. Karta graficzna PCI-e 16x, 2 wyjścia DVI - obsługująca rozdzielczość 1600 x 1200 pikseli - 1 szt. 19. Klawiatura USB czarna - 5 szt. 20. Dysk twardy wewnętrzny 3,5 SATA 1TB - 3 szt. 21. Serwer NAS - 1 szt. 22.Dysk twardy NAS HDD 3,5 2TB SATA/600 do serwera NAS z pkt.21 - 4 szt. 23. Zasilacz do laptopa Fujitsu Siemens Amilo Pro V2065 - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 31.68.25.30-4, 48.10.00.00-9, 30.23.41.00-9, 30.23.61.11-3, 32.42.10.00-0, 48.62.00.00-0, 30.23.74.60-1, 48.32.10.00-4, 42.96.20.00-7, 30.12.12.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.46.00-4, 31.40.00.00-0, 32.42.00.00-3, 30.23.31.50-7, 30.23.71.34-7, 30.23.72.80-5, 48.82.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas realizacji dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oprogramowanie WSCAD SUITE wersja compact w najnowszej dostępnej wersji wraz z rocznym wsparciem technicznym - 1 szt. 2. Media konwerter 1000 Base SX (S.C.)/1000 Base TX - 4 szt. 3. Pamięć RAM 2GB do serwera - 2 szt. 4. Dysk twardy SATA 500GB z kablem SATA do serwera - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.41.00-9, 30.23.61.11-3, 32.42.00.00-3, 48.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas realizacji dostawy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.