Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-27
Pruszków: Remont dachów w budynkach przy ul. Broniewskiego 1 A, 1 B, 5, 7, 9 w Pruszkowie
Numer ogłoszenia: 141571 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Zieleń Miejska" Sp. z o.o. , ul. Gordziałkowskiego 9, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 7588450 w. 131, faks 758 84 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbszm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o. - gminna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachów w budynkach przy ul. Broniewskiego 1 A, 1 B, 5, 7, 9 w Pruszkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Broniewskiego 1 A - naprawy kominów, - wzmocnienie krokwi, - wymiana obróbek blacharskich, - jednokrotne pokrycie warstwą papy termozgrzewalnej. Broniewskiego 1 B - wzmocnienie krokwi, - jednokrotne pokrycie warstwą papy termozgrzewalnej, - docieplenie ściany ponad dachem, - wymiana obróbek blacharskich. Broniewskiego 5 - wymiana rynien dachowych, - wymiana pasów nadrynnowych i obróbek murów ogniowych, - mocowanie i naprawa instalacji odgromowej. Broniewskiego 7 - wymiana rynien dachowych, - wymiana pasów nadrynnowych i obróbek murów ogniowych, - mocowanie i naprawa instalacji odgromowej. - jednokrotne pokrycie dachu papą termozgrzewalną. Broniewskiego 9 - wymiana obróbek blacharskich, - mocowanie i naprawa instalacji odgromowej, - wymiana rynien dachowych i rur spustowych, - reperacja czapek kominowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1/ Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 3 000 zł. (słownie: trzy tysiące złotych). 2/ Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 17.09.2009 do godz. 15.00 przelewem na konto TBS ZIELEŃ MIEJSKA Sp. z o.o. nr konta PKO S.A. 35 1240 6380 1111 0000 5110 7402 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Remont dachów ul. Broniewskiego w Pruszkowie Potwierdzenie (kopię) wniesienia wadium należy dołączyć do oferty Wadium wnoszone w pieniądzu do Banku PKO S.A. o/Pruszków musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - wykażą się realizacją z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówieniami (rozpoczętymi i zakończonymi) odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. 5/ Udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Formularz ofertowy (według załączonego druku) /załącznik nr 1/. 2/ Formularz cenowy (według załączonego druku) /załącznik nr 2/. 3/ Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium /załącznik Wykonawcy/. 4/ Kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej /załącznik Wykonawcy/. 5/ Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów /załącznik nr 3/. 6/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), /załącznik Wykonawcy/. 7/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych /załącznik nr 4/. wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/. b) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/, 8/ Wykaz wykonywanych robót budowlanych (min. 2 rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania /załącznik nr 5/. 9/ Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie /załącznik Wykonawcy/. 10/ Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 150 000,00 zł, ważna/y na dzień składania ofert/powyższy dokument powinien obejmować swoją ważnością termin realizacji zamówienia /załącznik Wykonawcy/. W przypadku, gdy ważność polisy lub innego dokumentu upływa w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca powinien złożyć w ofercie, oświadczenie, że przed upływem terminu ważności tego dokumentu przedłuży jego ważność do terminu umownego zakończenia robót. 11/ Parafowany wzór umowy /załącznik nr 6/..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbszm.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TBS Zieleń Miejska Sp. z o.o ul. Gordziałkowskiego 9 05-800 Pruszków pok. 104.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 10:00, miejsce: TBS Zieleń Miejska Sp. z o.o ul. Gordziałkowskiego 9 05-800 Pruszków - sekretariat pok. 209.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 17.10.2009.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa nowego samochodu ciężarowego bezpylnego zasilanego silnikiem napędzanym ON, śmieciarka dwukomorowa przystosowana do pojemników (120,240,360,770,1100)
- Zakup zaawansowanego systemu zarządzania jednostką administracyjną
- Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Baczyńskiego w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną.
- "Świadczenie usług medycznym środkiem transportu na wezwanie, na rzecz pacjentów Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie".
- Przebudowa dachu Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Pruszkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej.
- Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich w zabytkowym budynku pałacyku Potulickich - Urzędu Stanu Cywilnego w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Naprawa dachu nad łącznikiem w II Liceum Ogólnokształcącym im. Heleny Malczewskiej w Zawierciu"
- "Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników. "
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Mierzęcicach
- Wykonanie robót budowlanych pn.: "Remont dużego dachu budynku administracyjnego Szpitala im. Św. Wincentego aPaulo w Gdyni"
- Dostosowanie Pracowni Mikrobiologii I do prowadzenia badań w klasie bezpieczeństwa mikrobiologicznego 3 (BSL3) w budynku Małopolskiego Centrum Biotechnologii UJ.
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku magazynowym Zakładu Doświadczalnego w Bartążku
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.