Og³oszenie z dnia 2007-08-14
Iwaniska: Remont Szko³y Podstawowej w Uje¼dzie
Numer og³oszenia: 141563 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwaniska, ul. Rynek 3, 28-570 Iwaniska, woj. ¶wiêtokrzyskie, tel. 015 8601254, fax 015 8601240.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://iwaniska.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont Szko³y Podstawowej w Uje¼dzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Remont, wzmocnienie i wymiana elementów konstrukcyjnych budynku Publicznej Szko³y Podstawowej w Uje¼dzie, który polega³ bêdzie na: *robotach rozbiórkowych polegaj±cych na: - rozbiórce drewnianej wiê¼by dachowej wraz z pokryciem, - rozbiórce drewnianych stropów nad parterem, - rozbiórce istniej±cych schodów drewnianych, - rozbiórce posadzki wraz z pod³o¿em, *robotach remontowych polegaj±cych na : -wymianie wiê¼by dachowej wraz z pokryciem, -wymianie stropów ¿elbetowych prefabrykowanych typu TERIVA wraz z wieñcami na istniej±cych ¶cianach, -wykonaniu izolacji pionowej i poziomej, -wykonaniu schodów ¿elbetowych wewnêtrznych, -wykonaniu schodów ¿elbetowych zewnêtrznych przy wyj¶ciu g³ównym, -czê¶ciowym obsypaniu ¶cian zewnêtrznych (podniesieniu terenu od strony zachodniej) *robotach elektrycznych: wymiana wewnêtrznej instalacji elektrycznej, *robotach wykoñczeniowych: malowanie, ob³o¿enie ¶cian i pod³óg p³ytkami,.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienie mog± ubiegaæ siê oferenci, którzy spe³ni± nastêpuj±ce warunki: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek poosiadania takich uprawnieñ; 2) posiadaj± niezbêdna wiedzê i do¶wiadczenie oraz potencja³ techniczny, a tak¿e dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. Ocena spe³nienia warunków w postêpowaniu o zamówienie publiczne - wykonawców, którzy nie spe³niaj± warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych - wykonawców, którzy wykonywali czynno¶ci zwi±zane z przygotowaniem prowadzonego postêpowania, lub pos³ugiwali siê w celu sporz±dzenia oferty osobami uczestnicz±cymi w dokonywaniu tych czynno¶ci, - wykonawców, którzy z³o¿yli nieprawdziwe informacje maj±ce wp³yw na wynik prowadzonego postêpowania - wykonawców, którzy nie z³o¿yli o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie tych warunków - wykonawców, którzy nie wnie¶li wadium, w tym równie¿ na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±, lub nie zgodzili siê na przed³u¿enie okresu zwi±zania ofert± Zamawiaj±cy odrzuca ofertê, która: - jest niezgodna z ustaw± lub jej tre¶æ nie odpowiada tre¶ci specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej z³o¿enie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera ra¿±co nisk± cenê w stosunku do przedmiotu zamówienia - zosta³a z³o¿ona przez wykonawcê wykluczonego z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do sk³adania ofert - zawiera omy³ki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie mo¿na poprawiæ na podstawie art. 88, lub b³êdy w obliczeniu ceny - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodzi³ siê na poprawienie omy³ki rachunkowej w obliczeniu ceny
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 1 - aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert - dokumenty potwierdzaj±ce uprawnienie osób podpisuj±cych ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿ne za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert - aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert - dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± wykonywaæ zamówienie, posiadaj± uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ - o¶wiadczenie do postêpowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 2 - o¶wiadczenie do postêpowania o zamówienie publiczne z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 3 - o¶wiadczenie o zapoznaniu siê z dokumentami opracowanymi dla zadania pod nazw±: Remont Szko³y Podstawowej w Uje¼dzie ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia, z dokumentacj± projektow±, z przedmiarami robót, oraz z terenem na którym zgodnie z dokumentacj± projektowa ma byæ realizowane zadanie - za³±cznik nr 5 - Kosztorys ofertowy - Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej tre¶ci i warunków wg za³±cznika nr 6 - wykaz osób, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci, - informacja banku, ¿e posiada ¶rodki finansowe w wysoko¶ci okre¶lonej w ofercie na sfinansowanie przedsiêwziêcia, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert - polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://iwaniska.pl/bip
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Iwaniska ul. Rynek 3 27-570 Iwaniska Pokój nr 3.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 09:50, miejsce: Urz±d Gminy Iwaniska ul. Rynek 3 27-570 Iwaniska Pokój nr 4 /sekretariat.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: 03.10.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmian± sposobu u¿ytkowania"
- PRZEBUDOWA ZJAZDU DO GARA¯U W RAMACH ZADANIA "REMONT NAWIERZCHNI FRAGMENTU DZIEDZIÑCA BUDYNKU S¡DU REJONOWEGO W £ASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12"
- Budowa pochylni dla osób niepe³nosprawnych przy Szkole Podstawowej im. Stanis³awa Grzmota - Skotnickiego w M³odzieszynie
- Modernizacja systemu i urz±dzeñ ochrony przeciwpo¿arowej SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku - etap II - Przeciwpo¿arowa stolarka drzwiowa
- Adm.261.2.2025- REMONT BUDYNKU S¡DU REJONOWEGO W RUDZIE ¦L¡SKIEJ
- Modernizacja dachu na budynku IMGW-PIB w Katowicach
wiêcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.