Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-21
Wałbrzych: INTERNET PO KL
Numer ogłoszenia: 14155 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu , ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 88-66-500, faks 0-74 88-66-509.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwup.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: INTERNET PO KL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowego szerokopasmowego symetrycznego dostępu do sieci Internet we wrocławskiej Filii Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy na potrzeby realizacji zadań związanych z wdrażaniem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodnie z załącznikiem nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Koszt zastosowania, dostarczenia, skonfigurowania oraz użytkowania urządzeń i łączy zawarty będzie w stałej opłacie miesięcznej. Dostarczone urządzenia pozostają własnością Wykonawcy. Za wykonane usługi Wykonawca będzie obciążał Zamawiającego fakturą/fakturami VAT na koniec każdego miesiąca świadczenia usługi. Zamawiający dokona płatności nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania faktury. W przypadku gdy rozpoczęcie świadczenia usługi nie nastąpi pierwszego dnia miesiąca, Wykonawca przedłoży fakturę za pierwszy miesiąc świadczenia usługi na kwotę proporcjonalną do liczby dni świadczenia usługi w tym miesiącu. Wynagrodzenie będzie przekazywane na konto bankowe Wykonawcy podane na fakturze. Wykonawca nie będzie pobierał od Zamawiającego żadnych innych opłat związanych z wdrożeniem, instalacją lub świadczeniem usług objętych umową poza stałą miesięczną opłatą abonamentową. 3. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w 15% ze środków budżetu jst. 4. Usługa wymieniona w pkt 1 jest realizowana zgodnie z Rocznym Planem Działania Pomocy Technicznej PO KL na rok 2010..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.21.10 - Sieć internetowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki, dotyczące 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich poosiadania; 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych opisanych w punkcie V. Warunki udziału w postępowaniu pkt 1 pkt. 1.1 do 1.4 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1ustawy pzp. oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp. Wykonawca składa następujące dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 osoby prawne - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp., zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 3 Dokumenty są składane w oryginale lub w kopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na każdej stronie. a ponadto inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty składające się na ważną ofertę. - wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1, - zaakceptowany (podpisany przez Wykonawcę) wzór umowy - załącznik nr 4, - zaakceptowany (podpisany przez Wykonawcę) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6, - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. - W przypadku, gdy Wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokumenty są składane w oryginale lub w kopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na każdej stronie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dwup.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, pokój nr 206 na II piętrze..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 10:30, miejsce: siedziba Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, sekretariat na II piętrze..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w 15% ze środków budżetu jst..
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i dystrybucję dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- Zakup aparatury medycznej dla Bloku Operacyjnego Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- Dostawa i montaż wykładziny dywanowej w pokojach i korytarzu III p Hotelu oraz w biurach Hali Widowiskowo-Sportowej Wałbrzyskiego Centrum Sportowo-Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy....
- WYKONANIE NAWIERZCHNI ORAZ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY WRAZ Z WYKONANIEM NASADZEŃ i UTRZYMANIEM ROŚLINNOŚCI PRZY STACJI RATUNKOWEJ GOPR W KARŁOWIE
- Termomodernizacja zabytkowej Willi Daisy wraz z instalacją OZE na potrzeby Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości, Wiedzy i Edukacji w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zakup i montaż regałów przesuwnych w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.