eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUnieszkodliwienie i odbiór przeterminowanych chemikaliów oraz bieżący odbiór odpadów chemicznych, które powstaną w ciągu 2 lat w wyniku działalności naukowej, badawczej i dydaktycznej w Politechnice Wrocławskiej w tym w Zespołach Zamiejscowych Ośrodków Dy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-27

Wrocław: Unieszkodliwienie i odbiór przeterminowanych chemikaliów oraz bieżący odbiór odpadów chemicznych, które powstaną w ciągu 2 lat w wyniku działalności naukowej, badawczej i dydaktycznej w Politechnice Wrocławskiej w tym w Zespołach Zamiejscowych Ośrodków Dydaktycznych w Jeleniej Górze, Legnicy i Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 141511 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwr.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Unieszkodliwienie i odbiór przeterminowanych chemikaliów oraz bieżący odbiór odpadów chemicznych, które powstaną w ciągu 2 lat w wyniku działalności naukowej, badawczej i dydaktycznej w Politechnice Wrocławskiej w tym w Zespołach Zamiejscowych Ośrodków Dydaktycznych w Jeleniej Górze, Legnicy i Wałbrzychu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Unieszkodliwienie i odbiór przeterminowanych chemikaliów oraz bieżący odbiór odpadów chemicznych, które powstaną w ciągu 2 lat w wyniku działalności naukowej, badawczej i dydaktycznej w Politechnice Wrocławskiej w tym w Zespołach Zamiejscowych Ośrodków Dydaktycznych w Jeleniej Górze, Legnicy i Wałbrzychu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ WYMAGANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: - za odbiór i unieszkodliwienie 7 253 kg przeterminowanych odczynników chemicznych - w ciągu trzech miesięcy od dnia zawarcia umowy - za bieżący odbiór odpadów chemicznych (szacunkowo 8 120 kg), które powstaną w wyniku działalności naukowej, badawczej i dydaktycznej w ciągu dwóch lat - 4 razy w roku od dnia zawarcia umowy w ciągu 14 dni od uprzedniego telefonicznego zgłoszenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają zezwolenia wymagane ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r o odpadach (art. 26, 27, 28, 32, 33 ustawy o odpadach z 27 kwietnia 2001 r. tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz.251 z póź. zm.). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 3 usługi o łącznej wartości minimum 80 000 PLN brutto, polegającą na zagospodarowaniu odpadów chemicznych 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (załącznik nr 2) 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp (załącznik nr 3) 4. Aktualne zezwolenia: 4.1 zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne 4.2 zezwolenie na zbieranie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne 4.3 zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz wartości wykonanych usług oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. (załącznik nr 6) 6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia, jeżeli powyższy fakt nie wynika bezpośrednio z treści załączonych dokumentów lub polisy. 7. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, muszą spełnić warunki wymienione w punkcie VI a także: - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (lidera) - wszelka korespondencja dokonywana będzie z Wykonawcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem) Oraz: 8. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy. 9. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w części III.2) pkt 1, 3. Dokumenty wymienione w cz. III.2) pkt 2, 4, 5, 6, 7 i 8 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. 10. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów określonych w par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.