Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-27
Lublin: Przetarg nieograniczony na robotę budowlaną wymiany central klimatyzacyjnych układów KN1, KN2 i KN3 w wykonaniu higienicznym wraz z niezbędnymi pracami pomocniczymi (znak sprawy 78/09)
Numer ogłoszenia: 141495 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dziecięcy Szpital Kliniczny , ul. Chodźki 2, 20-093 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7185125, faks 081 7185125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsk.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na robotę budowlaną wymiany central klimatyzacyjnych układów KN1, KN2 i KN3 w wykonaniu higienicznym wraz z niezbędnymi pracami pomocniczymi (znak sprawy 78/09).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana central klimatyzacyjnych układów KN1, KN2 i KN3 w wykonaniu higienicznymwraz z niezbędnymi pracami pomocniczymi, zgodnie z wykonanym projektem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000 zł. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu na konto Zamawiającego, nr konta: Kredyt Bank S.A. 17 1500 1520 1215 2007 3265 0000, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają tylko ci Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; przez co rozumie się, iż: - wykażą się wykonaniem lub wykonywaniem w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 robotą budowlaną na wymianę centrali klimatyzacyjnej w wykonaniu higienicznym i układów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na salach operacyjnych w placówce służby zdrowia o wartości nie mniejszej niż 1 200 000,00 zł każda lub 1 robotą budowlaną na wymianę centrali klimatyzacyjnej w wykonaniu higienicznym na salach operacyjnych w placówce służby zdrowia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł i 1 robotą budowlaną z wykonania układów wentylacyjno - klimatyzacyjnych w placówce służby zdrowia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł i potwierdzą, iż robota budowlana została wykonana należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - wykażą się że dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w branży sanitarnej (Kierownik budowy - Prowadzący roboty budowlane) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu oświadczenia stanowiącym - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W wykazie należy podać przedmiot zamówienia, wartość, daty wykonania i zleceniodawców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, iż roboty budowlane zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił co najmniej 1 robotę budowlaną na wymianę centrali klimatyzacyjnej w wykonaniu higienicznym i układów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na salach operacyjnych w placówce służby zdrowia o wartości nie mniejszej niż 1 200 000,00 zł lub co najmniej 1 robotę budowlaną na wymianę centrali klimatyzacyjnej w wykonaniu higienicznym na salach operacyjnych w placówce służby zdrowia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł i 1 robotę budowlaną z wykonania układów wentylacyjno - klimatyzacyjnych w placówce służby zdrowia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł - załącznik nr 3. 4.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga aby Kierownik budowy - osoba prowadząca roboty budowlane posiadała uprawnienia w branży sanitarnej, a wiec należy złożyć odpis z Okręgowej Izby Inżynierów i przedstawić uprawnienia budowlane. Jeśli w wykazie wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował dodatkowo należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty przewidziane w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r. (Dz. U. z 2008 r., nr 188, poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Gwarancja - 25
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsk.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dziecięcy Szpital Kliniczny w Lublinie, ul. Chodźki 2, pok. 210.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 08:30, miejsce: Dziecięcy Szpital Kliniczny w Lublinie, ul. Chodźki 2, pok. 212 (Dyspozytornia).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej projektu zagospodarowania terenu Filharmonii Lubelskiej, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w czasie realizacji projektu
- Usługi szatniarskie w obiektach UMCS
- Opracowanie ekspertyz technicznych zabezpieczenia ppoż. dla budynków zarządzanych przez LCIT położonych w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 4 oraz w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 14
- RDW w Hrubieszowie. Remont drogi wojewódzkiej nr 867 Oleszyce - Lubaczów - Podemszczyzna - Werchrata - Hrebenne od km 79+090 do km 81+115
- Ustalenie przebiegu granic ewidencyjnych oraz sporządzenie podziału działek położonych w obrębie ewidencyjnym Borkowizna, gm. Strzyżewice
- Sukcesywne dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku - 13 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Przodkowie
- a). Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania parteru budynku z usługowej na mieszkalną (...) przy ul. Godziskiej15E w Błoniu (...) b) Rozbiórka budynku usługowego (...)
- Wykonanie robót bud. zw. z naprawą, remontem cokołu wokół bud., rob. malarskie i inne po zalaniach z dachu w pom. bud. w ram. zad. inw. pn.: "Wyk. usług naprawczych w bud. KCEZ, ul. Techników 5 w Kat.
- Remont elewacji północno- wschodniej i południowo- wschodniej wraz z wymianą czap kominowych oraz remontem schodów przed wejściami do budynku przy ul. Szafera 3 w Szczecinku
- Roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Dostosowanie budynku Akademii Sztuk Pięknych przy ul. Smoleńsk 9 w Krakowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych"
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.