Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-01
Dębica: WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ KONTENERÓW NA ODPADY DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Numer ogłoszenia: 141471 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy , ul. Krakowska 91, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6808224, faks 014 6808224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-debica.bazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ KONTENERÓW NA ODPADY DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I - WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH O KODZIE 20 03 01 - poz. 1 -5, DZIERŻAWA KONTENERÓW - 13 szt. PAKIET II - WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH O KODZIE 20 03 01 - poz. 1 -2, DZIERŻAWA KONTENERÓW - 4 szt. PAKIET III - WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW KOMUNALNYVH ZMIESZANYCH O KODZIE 20 03 01 - poz. 1, DZIERŻAWA KONTENERA - 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności jest spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na wywóz i utylizację odpadów komunalnych, będących przedmiotem niniejszego postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dot. posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 uPzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dot. dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 uPzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dot. dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 uPzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej jest spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 uPzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie: FORMULARZ OGÓLNY - CZĘŚĆ VII B Oświadczenie: CZĘŚĆ I C Oświadczenie: CZĘŚĆ X C
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.85
- 2 - STABILNOŚĆ OFEROWANYCH CEN (bez ich podwyższania) OD DATY ZAWARCIA UMOWY - 0.15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadku zmiany przepisów dotyczących zmiany stawki podatku VAT, ceny ulegają zmianie po pisemnym udokumentowaniu przez Wykonawcę - w terminie 7 dni od daty wpływu pisma do siedziby Zamawiającego. 2. Wykonawca gwarantuje obniżenie cen netto - w przypadku ich zmiany na niższe, niż określono w Umowie. Ceny te ulegają zmianie z dniem pisemnego powiadomienia przez Wykonawcę (data wpływu pisma do siedziby Zamawiającego). 3. Po upływie okresu niezmienności cen, określonym w ust. 1, ceny jednostkowe netto ustalone przez Wykonawcę mogą ulec zmianie maksymalnie o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszany przez Prezesa GUS - w terminie 7 dni od daty pisemnego powiadomienia przez Wykonawcę (data wpływu pisma do siedziby Zamawiającego). 4. W przypadku szczególnych okoliczności, tj. wycofania z obrotu lub zaprzestania lub wstrzymania produkcji kontenerów będących przedmiotem niniejszej Umowy lub wprowadzenia do obrotu produktu nowszej generacji - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiednika asortymentu będącego przedmiotem Umowy w ramach tego samego rodzaju oraz spełniającego odpowiednie wymagania - o tej samej lub niższej cenie jak określono w ZAŁ. Nr 1 do Umowy. 5. W przypadku zmiany cen na niższe (promocje, kampanie reklamowe, obniżki cen, itp.) - ceny ulegają obniżeniu z dniem pisemnego powiadomienia Zamawiającego (data wpływu pisma do siedziby Zamawiającego).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-debica.bazy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespołu Opieki Zdrowotnej: 39-200 Dębica, ul. Krakowska 91 - Zamówienia Publiczne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespołu Opieki Zdrowotnej: 39-200 Dębica, ul. Krakowska 91 - Sekretariat Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH O KODZIE 20 03 01.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I - WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH O KODZIE 20 03 01 - poz. 1 - 5, DZIERŻAWA KONTENERÓW - 13 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.85
- 2. STABILNOŚĆ OFEROWANYCH CEN (bez ich podwyższania) OD DATY ZAWARCIA UMOWY - 0.15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH O KODZIE 20 03 01.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET II - WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH O KODZIE 20 03 01 - poz. 1 - 2, DZIERŻAWA KONTENERÓW - 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.85
- 2. STABILNOŚĆ OFEROWANYCH CEN (bez ich podwyższania) OD DATY ZAWARCIA UMOWY - 0.15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW KOMUNALNYVH ZMIESZANYCH O KODZIE 20 03 01.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET III - WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW KOMUNALNYVH ZMIESZANYCH O KODZIE 20 03 01 - 3 m3 DZIERŻAWA KONTENERA - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.85
- 2. STABILNOŚĆ OFEROWANYCH CEN (bez ich podwyższania) OD DATY ZAWARCIA UMOWY - 0.15
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Jana Pawła II w Dębicy w 2026r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Dębicy w 2026 roku
- PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ NA TERENIE POWIATU DĘBICKIEGO na 2026 r.
- Świadczenie usługi żywienia dzieci w placówkach oświatowych oraz w Żłobkach na terenie Gminy Dębica
- USŁUGA ZAPEWNIENIA POSIŁKÓW DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W DĘBICY
- Usługi doradztwa zawodowego, psychologa oraz pracownika socjalnego dla CIS w Dębicy
więcej: przetargi w Dębicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





