Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-14
Opole: WYWÓZ ODPADÓW WIELKOGABARYTOWYCH Z ZASOBU KOMUNALNEGO W POZNANIU
Numer ogłoszenia: 141469 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: FEROMA Sp. z o.o. w imieniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych Zakład Budżetowy Miasta Poznania, ul. Reymonta 47, 45-072 Opole, woj. opolskie, tel. 061 6523111, fax 061 6523110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.feroma.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prywatny w imieniu zakładu budżetowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ ODPADÓW WIELKOGABARYTOWYCH Z ZASOBU KOMUNALNEGO W POZNANIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: usługi polegające na zbieraniu i wywozie oraz składowaniu i utylizacji w miejscach do tego wyznaczonych odpadów wielkogabarytowych tzn. odpadów o dużych rozmiarach i innych, które ze względu na swoje rozmiary nie mieszczą się w typowych pojemnikach na odpady (np. zużyty sprzęt gospodarstwa domowego, sprzęt elektroniczny, stare meble, stolarka budowlana, inne przedmioty nie mieszczące się w typowych pojemnikach). Zakres prac obejmuje wywóz odpadów z miejsc wskazanych w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - miejscem odbioru jest teren przy istniejących pojemnikach na opady komunalne usytuowanych poza posesją; Wywóz odpadów będzie odbywał się po uprzednim zgłoszeniu pisemnym Zarządcy ( np. faksem) . Wykonawca w czasie trwania umowy musi dysponować sprzętem umożliwiającym wykonywanie przedmiotu zamówienia - sprzęt do wywozu odpadów musi posiadać niezbędne atesty i homologacje oraz dokumenty potwierdzające dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych, sprzęt do wywozu odpadów musi być szczelny, uniemożliwiający rozwiewanie lub rozsypywanie transportowanych odpadów w czasie jazdy z miejsca odbioru do miejsca zbiórki odpadów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.10.00 - Ogólne usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów Oryginalny kod CPV: 90.12.11.20 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- wymóg dotyczy odpowiednio wszystkich członków konsorcjum posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej jedną usługę , odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty i posiadają referencje potwierdzające należyte wykonanie tych robót, przy czym: w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum Zamawiający bierze pod uwagę sumę wartości prac wykonanych przez poszczególnych członków konsorcjum - mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby: zapewniające koordynację i nadzór nad prowadzonymi usługami - przedstawią Zamawiającemu ważne, wymagane przepisami prawa zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbieranie i transportu odpadów znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty spełniają warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy - Wymóg dotyczy odpowiednio wszystkich członków konsorcjum. Ocena zostanie dokonana poprzez określenie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (załącznik nr 1) należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu: 2.3.1aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Do oferty winno być również dołączone pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z w/w dokumentów; 2.3.2 dokument potwierdzający należyte wykonanie usług (w określonym miejscu i czasie) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania - wymagana minimum jedna usługa, odpowiadająca swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty; 2.3.3 oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty, posiada ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia i na każde żądanie Wykonawca przedstawi zamawiającemu/zarządcy wskazane dokumenty (oświadczenie w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 ); 2.3.4 oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2) 2.3.5 aktualny dokument uprawniający Wykonawcę do zbieranie i transport odpadów - zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów i zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów. (oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem kopie zezwolenia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.feroma.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Feroma Sp. z o.o. Oddział w Poznaniu ul. Marcelińska 90 Poznań, VI piętro Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 09:20, miejsce: Feroma Sp. z o.o. Oddział w Poznaniu ul. Marcelińska 90 Poznań, VI piętro Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa odbioru i profesjonalnego niszczenia dokumentacji.
- Zakup mebli oraz wyposażenia do Poradni i Pracowni w SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Remonty pomieszczeń Poradni i Pracowni w SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Organizacja i przeprowadzenie wypoczynku zimowego w formie 7-dniowego turnusu (zimowiska) dla dzieci i młodzieży z województwa opolskiego do miejscowości górskiej w Polsce.
- D/103/2025 Zakup i dostawa automatycznego miksera recepturowego wraz z oprzyrządowaniem na potrzeby Wydziału Chemii i Farmacji Uniwersytetu Opolskiego
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 494 w miejscowości Łowoszów
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie gminy Pisz.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Miasta i Gminy Frombork w 2026 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 z Zakładu Unieszkodliwiania i Odzysku Odpadów w Domaszkowicach
- "Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych" położonego na terenie Gminy Białogard lub Miasta Białogard, prowadzonego przez Gminę Białogard w roku 2026
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Nałęczów oraz PSZOK
- Opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie miasta Żywca
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





