To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-06
Wrocław: Dostawa zestawów dydaktycznych AV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu: Część nr 1 - dostawa dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu Część nr 2 - dostawa do Działu Aparatury i Pomocy Dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu Nr sprawy R0AP0000.272.30.2016
Numer ogłoszenia: 141448 - 2016; data zamieszczenia: 06.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148625 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3205020, faks 71 3205386.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów dydaktycznych AV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu: Część nr 1 - dostawa dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu Część nr 2 - dostawa do Działu Aparatury i Pomocy Dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu Nr sprawy R0AP0000.272.30.2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część nr 1 Dostawa dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu 32322000-6 Urządzenie multimedialne 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1.1 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga żeby kolumna Parametry oferowane była przez Wykonawcę wypełniona. 2. Przedmiot umowy powinien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach. 3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.1 do SIWZ. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: 4.1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji zgodnie z ofertą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 4.2. Okres gwarancji liczy się od dnia bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru technicznego. 4.3 W przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 4.4 Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość i użyte materiały, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność wyposażenia przedmiotu umowy, zgodnie z załącznikiem nr 1.1. 4.5 Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, w terminie do 21 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej lub za pośrednictwem faksu. W szczególnych przypadkach termin ten może za zgodą Zamawiającego ulec przedłużeniu. Czas reakcji na zgłoszone usterki 2 dni. Przez reakcję na zgłoszone usterki Zamawiający rozumie: pojawienie się serwisanta u Zamawiającego i rozpoczęcie naprawy zgłoszonego sprzętu. W przypadku niemożności usunięcia usterki Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć - na czas trwania naprawy - sprzęt zamienny o parametrach nie gorszych niż będący w naprawie. 4.6 Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego dostarczenia koniecznych części zamiennych lub odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w ust. 4 projektu umowy na swój koszt i ryzyko. 4.7 W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany wadliwego sprzętu na towar nowy, nieużywany 5. Termin płatności wynosi do 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu. 6. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 7. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: - przeszkolenia pracowników Zamawiającego nadzorujących systemy AV w zakresie konserwacji i obsługi. CZĘŚĆ NR 2 Dostawa do Działu Aparatury i Pomocy Dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu 32322000-6 Urządzenie multimedialne 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1.2 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga żeby kolumna Parametry oferowane była przez Wykonawcę wypełniona. 2. Przedmiot umowy powinien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach. 3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.1 do SIWZ. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: 4.1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji zgodnie z ofertą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 4.2. Okres gwarancji liczy się od dnia bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru technicznego. 4.3 W przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 4.4 Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość i użyte materiały, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność wyposażenia przedmiotu umowy, zgodnie z załącznikiem nr 1.2. 4.5 Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, w terminie do 21 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej lub za pośrednictwem faksu. W szczególnych przypadkach termin ten może za zgodą Zamawiającego ulec przedłużeniu. Czas reakcji na zgłoszone usterki 2 dni. Przez reakcję na zgłoszone usterki Zamawiający rozumie: pojawienie się serwisanta u Zamawiającego i rozpoczęcie naprawy zgłoszonego sprzętu. W przypadku niemożności usunięcia usterki Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć - na czas trwania naprawy - sprzęt zamienny o parametrach nie gorszych niż będący w naprawie. 4.6 Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego dostarczenia koniecznych części zamiennych lub odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w ust. 4 projektu umowy na swój koszt i ryzyko. 4.7 W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany wadliwego sprzętu na towar nowy, nieużywany 5. Termin płatności wynosi do 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu. 6. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 7. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: - przeszkolenia pracowników Zamawiającego nadzorujących systemy AV w zakresie konserwacji i obsługi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SLX Sp. z o.o., ul. Zakładowa 6, 62-052 Komorniki, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37619,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46131,15
Oferta z najniższą ceną: 46131,15 / Oferta z najwyższą ceną: 46131,15
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa do Działu Aparatury i Pomocy Dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SLX Sp. z o.o., ul. Zakładowa 6, 62-052 Komorniki, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 144127,89
Oferta z najniższą ceną: 144127,89 / Oferta z najwyższą ceną: 144127,89
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/243-283/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Zespołu Szkół nr 21 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozdziału kanalizacji ogólnospławnej z terenu Centrum Handlowego Magnolia we Wrocławiu - II postępowanie
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia audiowizualnego wraz z montażem/instalacją i konfiguracją na potrzeby BCU w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
- Zakup technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK)" w ramach projektu ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania BCU dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie Energetyka odnawialna (wodna) w Z S C K R w Marszewie - Zakup i dostawa sprzętu IT
- Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
- Dostawa sprzętu IT i AGD na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Fryzjerstwo w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE
- Dostawa wyposażenia komputerowego i elektronicznego na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Myślenicach
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





