eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrudnikSprzedawca z obsługą komputera i obsługą kas fiskalnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Prudnik: Sprzedawca z obsługą komputera i obsługą kas fiskalnych.
Numer ogłoszenia: 141410 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku , ul. Jagiellońska 21, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4362304, faks 077 4363782.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedawca z obsługą komputera i obsługą kas fiskalnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn.: Sprzedawca z obsługą komputera i obsługą kas fiskalnych dla 20 osób bezrobotnych z podziałem na 2 grupy liczące maksymalnie 10 osób na zajęciach praktycznych z zakresu obsługi komputera i kasy fiskalnej. Szkolenie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.1, Poddziałania 6.1.3 Projekt pn. APS - Aktywność, Praca, Stabilizacja. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu sprzedawca. Szkolenie ma na celu nabycie umiejętności z zakresu obsługi klienta, nowoczesnych technik sprzedaży, rachunkowości handlowej i gospodarki kasowej, a także z zakresu obsługi komputera w stopniu podstawowym i obsługi kasy fiskalnej. Kod CPV - 80423000-5 Wymagane miejsce przeprowadzenia szkolenia: - zajęcia teoretyczne - Głogówek; - zajęcia praktyczne - Głogówek Harmonogram szkolenia powinien uwzględniać prowadzenie szkolenia w dniach od poniedziałku do piątku, w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin zegarowych dziennie i przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, z podziałem na 2 grupy liczące maksymalnie 10 osób na zajęciach praktycznych z zakresu obsługi komputera i kasy fiskalnej. Program szkolenia teoretycznego powinien obejmować minimum 90 godzin szkolenia (dla całej grupy 20 - osobowej) i zawierać co najmniej następujące zagadnienia: - Nowoczesne techniki sprzedaży; - Profesjonalna obsługa klienta; - Marketing z elementami reklamy; - Podstawy towaroznawstwa; - Elementy prawa handlowego; - Bezpieczeństwo i higiena pracy w placówkach handlowych; - Minimum sanitarne i HACCP; - Psychologia pracy i aktywizacja zawodowa; Zajęcia praktyczne powinny trwać minimum 120 godzin (na każdą grupę 10 - osobową) i zawierać w szczególności zajęcia z zakresu: - Rachunkowość handlowa i gospodarka kasowa; - Obsługa kas fiskalnych; - Podstawowa obsługa komputera - minimum 100 godzin. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikom szkolenia : a) samodzielnego stanowiska przy komputerze na zajęciach praktycznych, b) w trakcie trwania szkolenia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, c) sprzętu niezbędnego na czas trwania szkolenia; d) materiałów dydaktycznych (podręcznik) oraz notatnika i długopisu (w ramach kosztów szkolenia) dla każdego uczestnika szkolenia, które po zakończeniu kursu przechodzą na jego własność. W przypadku, gdy nastąpi okoliczność, że zbędnym stanie się przeprowadzenie szkolenia ilości osób wskazanych w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie ilości osób skierowanych na szkolenie, jednak nie mniej niż do 15 osób..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00 - 80.42.30.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki udziału: 1a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 1b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania 1c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale VI niniejszej SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów lub oświadczeń zostanie uznane przez Zamawiającego jako nie spełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów i oświadczeń: 1.1. oświadczenie zgodne z wymaganiami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ); W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 1.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 1.3. zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 1.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 20
  • 3 - Dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.prudnik.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Jagiellońska 21, pokój nr 3 - sekretariat, I piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku, 48-200 Prudnik, ul. Jagiellońska 21, pokój nr 3 - sekretariat, I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie realizowane bedzie Projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Priorytet VI, Działanie 6.1 - Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 - Poprawa zdolnosci do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych pn. APS - Aktywność, Praca, Stabilizacja..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.