eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa heparyn drobnocząsteczkowych - PN 38/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-27

Wrocław: dostawa heparyn drobnocząsteczkowych - PN 38/09
Numer ogłoszenia: 141373 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego , ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3261325 w. 128, faks 071 3260622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromkowski.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa heparyn drobnocząsteczkowych - PN 38/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa heparyn drobnocząsteczkowych: zadanie nr 1 - enoxaparyna zadanie nr 2 - nadroparyna zadanie nr 3 - deltaparyna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.50 - Heparyna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będących przedmiotem niniejszego postępowania; - posiadają zezwolenie na obrót środkami farmaceutycznymi zgodnie z przepisami Prawo Farmaceutyczne (Dz. U.04.53.533 ze zm.) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Wykonanie minimum trzy zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o zakresie rzeczowym i wartościowym podobnym z przedmiotem zamówienia tj dostawy produktów leczniczych o wartości minimum 150.000zł, łącznie. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; oraz d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego według przesłanek określonych w art. 24 ustawy PZP;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku spółek prawa cywilnego - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników - przedsiębiorców, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy PZP na Formularzu Oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 3 do siwz. 3) zobowiązanie ,innego podmiotu, kiedy zaznaczono w Oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do siwz, odpowiedź b w ust. 2. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Koncesję, zezwolenie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 7) Wykaz min. 3 dostaw o podobnej wartości i charakterze wraz z potwierdzeniem należytego wykonania umów, z okresu trzech ostatnich lat, chyba ze okres prowadzenia działalności jest krótszy, z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania, odbiorców. Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gromkowski.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSS im.J.Gromkowskiego 51-149 Wrocław ul.Koszarowa 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 09:00, miejsce: WSS im.J.Gromkowskiego 51-149 Wrocław ul.Koszarowa 5 pokój nr 17 budynek J.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: enoxaparinum natricum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: enoxaparinum natricum - 600 ampułek lub ampułkostrzykawek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.50-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: nadroparinum calcium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 600 ampułek lub ampułkostrzykawek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.50-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dalteparinum natricum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1250 ampułek lub ampulkostrzykawek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.50-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.