eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinREMONT POMIESZCZEŃ KUCHENNYCH W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO WYCHOWAWCZYM W BOBOLICACH - CZĘŚĆ II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-26

Koszalin: REMONT POMIESZCZEŃ KUCHENNYCH W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO WYCHOWAWCZYM W BOBOLICACH - CZĘŚĆ II
Numer ogłoszenia: 141259 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, fax 094 3462261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ KUCHENNYCH W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO WYCHOWAWCZYM W BOBOLICACH - CZĘŚĆ II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane dotyczące remontu pomieszczeń kuchennych w Specjalnym Ośrodku Szkolno Wychowawczym w Bobolicach. Zakres robót obejmuje: - wykonanie rozbiórek tynków wewnętrznych, posadzek betonowych, płytek ściennych, posadzek z płytek z kamieni sztucznych, wykucia ościeżnic itp. - wykonanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów oraz malowanie ich farbami emulsyjnymi zmywalnymi, - wymianę istniejącej stolarki okiennej na okna PCV z szybami z powłoką antywłamaniową oraz zamontowanymi nawietrznikami, - wymiana stolarki drzwiowej na drzwi PCV, kolor biały wraz z wykonaniem niezbędnych wykuć, uzupełnień i zamurowań otworów dzrwiowych, - przygotowanie podłoży, wykonanie warstw wyrównawczych, - wykonanie izolacji poziomych przeciwwilgociowych i cieplnych posadzek, - posadzki z płytek terakotowych z cokolikiem zaokrąglonym, płytki antypoślizgowe o wymiarach 30x30 układane na klej, - wykonanie licowania ścian z płytek glazurowanych 20x20 układanych na klej, - ścianki działowe zespołu kuchennego gr. 6,5 cm wykonane z betonu komórkowego odmiany 06 na zaprawie cementowo-wapniowej, - osadzenie kratek wentylacyjnych, - wywóz gruzu wraz z opłatami z tytułu utylizacji, - przystosowanie wszystkich instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazu do nowego układu technologicznego w kuchni, - montaż nowych urządzeń kuchennych wraz z ich podłączeniem : taboret gazowy - 3 szt, kocioł warzelny 50l - 1 szt, kuchnia gazowa 4 palnikowa z piekarnikiem - 1 szt, - wykonanie demontażu starej instalacji elektrycznej wewnętrznej w pomieszczeniach zespołu kuchennego, - wykonanie nowych instalacji - 1192 mb przewodów (38 obwodów elektrycznych) wraz z montażem osprzętu, włączników, gniazd i opraw, - wykonanie nowej rozdzielnicy elektrycznej 4x18 wraz z wykonaniem niezbędnych zabezpieczeń oraz doprowadzeniem instalacji elektrycznej zasilającej, - sprawdzenia i pomiary obwodów elektrycznych, - inne drobne roboty remontowe ogólnobudowlane, instalacyjne elektryczne oraz sanitarne. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i ilości robót zostały określone w SIWZ i załącznikach do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.30 - Szkoły specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.30 - Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: WADIUM NIE BĘDZIE STOSOWANE..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.spełnią warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 3.spełniają minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia określone w punkcie 2 niniejszych warunków udziału, 4.spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia, do których spełnienia zobowiązany jest Wykonawca: 1. dysponować wykwalifikowanym potencjałem kadrowym, tj. osobami, bądź podmiotami posiadającymi niezbędne uprawnienia konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia (uprawnienia konstrukcyjno-budowlane), wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2. Udzielą minimum 36-cio miesięcznej gwarancji. 3. Wykonają przedmiot zamówienia w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 4. Wykażą się doświadczeniem obejmującym wykonanie lub realizowanie w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 1 (jednego) zamówienia o porównywalnym zakresie o wartości min. 100.000 PLN brutto i przedłożą 1 referencję potwierdzającą, że zamówienie zostało zrealizowane (bądź jest realizowane) terminowo i z należytą starannością. Uwaga: Wykonawca, z którym zawarta zostanie umowa zobowiązany będzie wyznaczyć osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą wymagane uprawnienia i aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. OCENA SPEŁNIANIA w/w warunków odbędzie się na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA MA DOSTARCZYĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY : 1)oświadczenie Wykonawcy sporządzone na druku Załącznik nr 3 do SIWZ, zawierające: a)dane Wykonawcy, b)oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt umowy wraz z formularzem karty gwarancyjnej (zał. nr 6 do SIWZ) został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, c)oświadczenie Wykonawcy o akceptacji terminu związania ofertą, d)oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty oraz zapoznał się/dokonał oględzin z miejscem(sca) wykonania przedmiotu zamówienia. e)oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat do urzędu skarbowego, f)oświadczenie, czy Wykonawca jest płatnikiem VAT, g)oświadczenie Wykonawcy do zapewnienia wysokiej jakości wykonywanych robót, h)oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu kierownika budowy z aktualną przynależnością do Izby Inżynierów i Techników posiadającego odpowiednie uprawnienia /jak rozdziale III w pkt VIII pdpkt 2.1/; 2)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na druku Załącznik nr 4 do SIWZ; 3)wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów), 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6) Wykaz obejmujący wykonanie lub realizowanie w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 1 (jednego) zamówienia o porównywalnym zakresie o wartości min. 100.000 PLN brutto i 1 referencja potwierdzająca, że zamówienie zostało zrealizowane (bądź jest realizowane) terminowo i z należytą starannością.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.koszalin.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, Ul. Racławicka 13 - pokój 301/302 (III piętro) w godz. 9.00-14.00, tel. 0943428333, 0943428576 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 10:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, Ul. Racławicka 13 - pokój 301/302 (III piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.