eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa 500 mb elastycznej zapory przeciwolejowej segmentowej do ograniczania rozlewów olejowych na rzekach o całkowitej szerokości zapory 350 mm dla Komendy Miejskiej PSP w Kielcach



Ogłoszenie z dnia 2009-08-27

Kielce: Dostawa 500 mb elastycznej zapory przeciwolejowej segmentowej do ograniczania rozlewów olejowych na rzekach o całkowitej szerokości zapory 350 mm dla Komendy Miejskiej PSP w Kielcach
Numer ogłoszenia: 141241 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kielach , ul. Sandomierska 81/83, 25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3693010, faks 041 3693015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.straz.kielce.com.pl/?go=22&id_k=18

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 500 mb elastycznej zapory przeciwolejowej segmentowej do ograniczania rozlewów olejowych na rzekach o całkowitej szerokości zapory 350 mm dla Komendy Miejskiej PSP w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 500 mb elastycznej zapory przeciwolejowej segmentowej do ograniczania rozlewów olejowych na rzekach o całkowitej szerokości zapory 350 mm. 1) Wraz z zaporami należy dostarczyć: a. dwie przyczepki ze zwijadłami (przyczepki powinny posiadać stosowne atesty, homologację lub ocenę rzeczoznawcy dopuszczające do rejestracji i użytkowania); b. na każdym zwijadle nawinięte po 250 mb zapory tj. po 11 segmentów o długości 20 mb oraz po 2 segmenty o długości po 15 mb; c. do każdego zwijadła należy dołączyć komplet osprzętu do mocowania zapór do brzegu i do dna zbiornika 2) Wymagania Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.83 - Zapory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku - dostarczenie dokumentu opisanego w Części X pkt.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 2. Ustanowią, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjów). Spełnienie warunku - złożenie dokumentu 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - w przypadku wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) dotyczy każdego wykonawcy z osobna. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia w trybie art. 44 ustawy Pzp. 4. Zaakceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia na formularzu oferty. 5. Złożą komplet wymaganych dokumentów wymienionych w Części X. Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń wg. zasady - spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa, tj. do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 5. Zaakceptowany i podpisany przez wykonawcę ( pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie ) wzór umowy dostawy - załącznik nr 4 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.straz.kielce.com.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.bip.straz.kielce.com.pl/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego (Sekretariat - pok. Nr 327).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.