eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup mebli biurowych do pokoi w budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Północ 03-708 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-05

Warszawa: Zakup mebli biurowych do pokoi w budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Północ 03-708 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15.
Numer ogłoszenia: 141216 - 2016; data zamieszczenia: 05.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145219 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto st. Warszawa Dzielnica Praga Północ, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15, 03-708 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22443 80 48, 443 80 50, faks 22 4438186.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mebli biurowych do pokoi w budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Północ 03-708 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia jest zakup mebli biurowych (Meble) do pokoi w budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Północ 03-708 Warszawa, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15 Dostawa obejmuje następujące meble: 1.Szafa aktowa -sztuk 60 Wymiary zewnętrzne: wys. x szer. x gł. 188x80x42 cm; 2.Szafa aktowa - sztuk 30 Wymiary zewnętrzne: wys. x szer. x gł. 114x80x42 cm; 3.Kontener mobilny - sztuk 60 Wymiary zewnętrzne: wys. x szer. x gł. 56x43x60 cm; 4.Biurko pracownicze - sztuk 60 Wymiary: dł. x szer. 140x70 cm z płytą czołową 50 cm I wysokością blatu regulowaną w zakresie 72-78 cm; 5.Nadstawka na szafę 3 komorowa - sztuk 20 Wymiary zewnętrzne: wys. x szer. x gł. 80x90x42 cm; 6.Szafa ubraniowa - sztuk 20 Wymiary zewnętrzne: wys. x szer. x gł. 188x50x42 cm; 7.Szuflady na klawiaturę o szer. 60 cm. - sztuk 30. Dostarczone Meble muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz muszą spełniać normy PN-EN właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa. Dostarczone Meble muszą być fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Dodatkowo, Wykonawca na własny koszt będzie zobowiązany do: -Wykonania dostawy Mebli do siedziby Urzędu; -Wykonania montażu Mebli według instrukcji producenta; -Ustawienia Mebli w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; -Wywiezienia opakowań, w których zostały dostarczone Meble; Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy - 36 miesięcy. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy - 42 miesięcy Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia o 12 lub 24 miesiące -okres gwarancji 48 miesięcy lub 60 miesięcy, w stosunku do okresu gwarancji minimalnie wymaganego -36 miesięcy. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej -patrz szczegółowo pkt 13 SIWZ. Wykonawca, który wydłuża okres gwarancji, wyraża zgodę na wydłużenie okresu rękojmi o tożsamy okres, w taki sposób, że okres rękojmi będzie każdorazowo o 6 miesięcy dłuższy niżeli okres gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. WAŻNE! Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BARMEB Anna Tajer, Ul. Tysiąclecia 15, 43-175 Wyry, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113821,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87207,00

  • Oferta z najniższą ceną: 69200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 191853,43

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.