To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-08-27
Częstochowa: Dostawa sprzętu informatycznego tj. drukarek i skanerów do Sądu Okręgowego w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 141213 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106779 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 23/35, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3681696, faks 034 3644210.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego tj. drukarek i skanerów do Sądu Okręgowego w Częstochowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy - dostawa sprzętu informatycznego tj. drukarek i skanerów do Sądu Okręgowego w Częstochowie. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca winien zobowiązać się do jednorazowego odbioru zużytego sprzętu komputerowego w ilości nie większej od ilości sprzętu dostarczonego w wyniku realizacji niniejszego zamówienia publicznego, w terminie określo-nym przez Zamawiającego, w okresie 1 roku od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia. 3.3. Wspólny słownik zamówień: CPV: 30237000-9 - akcesoria komputerowe 3.4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.6. Wymagany okres rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia: 3.6.1. a/ dla drukarek laserowych, opisanych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, na okres 2 lat, b/ Rękojmia rozpoczyna bieg od dnia podpisania protokołu odbioru towaru bez wad. c/ O ile towar jest objęty gwarancją producenta, Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokument gwarancyjny przy wydaniu towaru. d/ W przypadku wystąpienia wad w okresie rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do ich usuwania w terminie 72 godzin od zgłoszenia, w odniesieniu do drukarek. e/ Do biegu terminu usunięcia wady nie wlicza się sobót, niedziel oraz dni świątecz-nych. f/ Jeżeli usunięcie wady we wskazanym w pkt. lit. d terminie nie będzie możliwe, ze względu na jej charakter lub złożoność, Wykonawca zawiadamia o tym w ciągu 48 (czterdzieści osiem) godzin od zgłoszenia wady Zamawiającego, w sposób przyjęty dla zgłoszenia wady z tytułu rękojmi, wskazując termin jej usunięcia. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć towar zastępczy, którego parametry nie będą odbiegać od parametrów towaru przeznaczonego do naprawy. g/ Wady towaru usuwane będą w miejscu ich eksploatacji. W przypadku, gdy usunięcie wady w miejscu eksploatacji nie będzie możliwe Wykonawca dokona naprawy w innym miejscu. h/ Wszelkie koszty konieczne do poniesienia w związku z wykonaniem obowiązków wynikających z rękojmi ciążą na Wykonawcy, bez prawa żądania ich zwrotu. 3.6.2.: a/ dla skanerów, opisanych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, na okres 2 lat, b/ Rękojmia rozpoczyna bieg od dnia podpisania protokołu odbioru towaru bez wad. c/ O ile towar jest objęty gwarancją producenta, Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokument gwarancyjny przy wydaniu towaru. d/ W przypadku wystąpienia wad w okresie rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do ich usuwania w następujących terminach: - do 7 dni od zgłoszenia, w odniesieniu do skanerów opisanych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ . e/ Do biegu terminu usunięcia wady nie wlicza się sobót, niedziel oraz dni świątecz-nych. f/ Jeżeli usunięcie wady we wskazanym w ust. d terminie nie będzie możliwe ze względu na jej charakter lub złożoność Wykonawca dostarczy nowe, sprawne urzą-dzenie w tym samym terminie. g/ Wady towaru usuwane będą: - w miejscu ich eksploatacji, a w przypadku, gdy usunięcie wady w miejscu eksplo-atacji nie będzie możliwe, Wykonawca dokona naprawy w innym miejscu, w odnie-sieniu do skanerów, opisanych załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. h/ Wszelkie koszty konieczne do poniesienia w związku z wykonaniem obowiązków wynikających z rękojmi ciążą na Wykonawcy, bez prawa żądania ich zwrotu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 16885 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
- ATABAJT, Roik, Słowik, Mazurkiewicz Społka Jawna, ul. Kośnego 50, 45-372 OPOLE, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 16885
- Oferta z najniższą ceną: 16885 oferta z najwyższą ceną: 22305
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa automatycznego systemu do badania potencjału metanowego
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
- Dostawa i montaż mebli do filii Politechniki Częstochowskiej w Zawierciu
- Remont drogi powiatowej nr 1051 S na odc. od DW 904 m. Aleksandria, gmina Konopiska.
- Wykonywanie usług przeglądów technicznych, konserwacji serwisowych sprzętu i aparatury medycznej w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Remont parkingu biurowego wraz z instalacją kanalizacji deszczowej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK"
- Dostawa akcesoriów komputerowych na rzecz Sądu Rejonowego dla m. st. Warszawy w Warszawie
- "Dostawa serwera do wykonywania i przechowywania kopii zapasowych oraz sprzętu komputerowego dla Szczecińskiego Centrum Zdrowia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej"
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
- Dostawa sprzętów komputerowych, plotera, monitora mult. w ramach wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie drogownictwa przy ZSR im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.