eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MilanówekPrzygotowanie i wydawanie obiadów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Milanówku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-11

Milanówek: Przygotowanie i wydawanie obiadów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Milanówku
Numer ogłoszenia: 141202 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Fiderkiewicza 41, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7249792, 7558635, faks 022 7249083.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.milanowek.naszops.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i wydawanie obiadów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Milanówku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydawanie obiadów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Milanówku. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i wydawanie 2-daniowych obiadów dla klientów Ośrodka w dniach od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w liczbie nie przekraczającej średnio dziennie 35 obiadów. W skład każdego obiadu wchodzi min.: zupa, drugie danie i kompot lub owoc. Zamawiający wymaga zachowania minimalnej gramatury przygotowywanych i wydawanych posiłków: 1) zupa - 250 ml; 2) ziemniaki lub zamiennik (ryż, kasza, makaron) - 200 gram; 3) kotlet schabowy, mielony - 100 gram; 4) porcje ryby - 100 gram; 5) surówka lub zamiennie jarzynka - 100 gram; 6) pierogi - 250 gram; 7) danie półmięsne - 300 gram (np. bigos, fasolka po bretońsku, placek po węgiersku); 8) naleśniki - 160 gram; 9) gulasz - 160 gram; 10) udko kurczaka - 250 gram; 11) kompot - 200 ml lub owoc. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia zobowiązany będzie do przygotowania co najmniej trzy razy w tygodniu obiadu mięsnego. Zamawiający wymaga, aby miesięczny jadłospis opierał się na wykorzystaniu sezonowości występowania produktów, z wykorzystaniem mięsa wieprzowego, wołowego, drobiu, podrobów, ryb. Wartość kaloryczna każdego posiłku powinna być zgodna z normami ustalonymi przez Instytut Żywienia i Żywności i uwzględniać rację pokarmową dla osób dorosłych nie pracujących fizycznie. Obiady powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, muszą być zróżnicowane, sporządzane z pełnowartościowych produktów. Wykonawca odpowiada za zgodność jakości posiłków z obowiązującymi w kraju normami Instytutu Żywności i Żywienia. Sposób przygotowania posiłków powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych oraz spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U z 2015 r. poz. 594). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków w dniu ich wydawania, bezwzględnie świeżych i każdego dnia innego. Zamawiający nie dopuszcza przygotowania posiłków w dni poprzednie i powtarzalności posiłków w okresie kolejnych 10 dni kalendarzowych. Porcje obiadu powinny być równe dla wszystkich uprawnionych. Wykonawca zobowiązany jest do wydawania obiadów posiadających odpowiednią gramaturę i kaloryczność oraz każdy obiad musi być gorący w chwili wydania. Posiłki będą wydawane przez Wykonawcę w dniach od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, o których mowa w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2015roku, poz. 90). Wykonawca zobowiązany będzie do wydawania obiadów w godzinach od 13:00 do 15:00.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada zezwolenie właściwego miejscowo Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie placówki gastronomicznej z zakresu zbiorowego żywienia zgodnie z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającego wykonywanie działalności wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U z 2015r. poz. 594), potwierdzającą spełnienie wymogów higieniczno-sanitarnych do prowadzenia żywienia zbiorowego, bądź stosowne zaświadczenie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę ww. warunku poprzez szczegółową weryfikację złożonej decyzji w zakresie rejestracji i zatwierdzania zakładu działającego na rynku spożywczym.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w zakresie art. 22 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w zakresie art. 22 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w zakresie art. 22 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł.) Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę ww. warunku poprzez szczegółową weryfikację załączonego dokumentu w zakresie wskazanym w ww. warunku, w szczególności: a) co do zgodności z zakresem ubezpieczenia objętym dokumentem z wymienionym w powyższym warunku; b) czy z załączonego dokumentu (polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadane ubezpieczenie) wynika, że został opłacony - jeżeli nie, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowód opłacenia ubezpieczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentu złożonego przez Wykonawców. Z treści załączonego dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Odległość stołówki od dworca PKP (centrum miasta) - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: 1) w zakresie terminu, w tym godzin świadczenia usług: a) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w określonym terminie (np. awaria instalacji, prace remontowe, wyłączenia dostawy energii elektrycznej, przerwy w dostawie gazu), b) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach (np. anomalie pogodowe), c) w przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, d) w przypadku wstrzymania wykonywania niniejszej usługi lub przerw powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://milanowek.naszops.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 05-822 Milanówek, ul. Fiderkiewicza 41, pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Milanówku, ul. Fiderkiewicza 41, 05-822 Milanówek, pokój nr 3 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.