Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-11
Milanówek: Przygotowanie i wydawanie obiadów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Milanówku
Numer ogłoszenia: 141202 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Fiderkiewicza 41, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7249792, 7558635, faks 022 7249083.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.milanowek.naszops.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i wydawanie obiadów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Milanówku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydawanie obiadów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Milanówku. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i wydawanie 2-daniowych obiadów dla klientów Ośrodka w dniach od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w liczbie nie przekraczającej średnio dziennie 35 obiadów. W skład każdego obiadu wchodzi min.: zupa, drugie danie i kompot lub owoc. Zamawiający wymaga zachowania minimalnej gramatury przygotowywanych i wydawanych posiłków: 1) zupa - 250 ml; 2) ziemniaki lub zamiennik (ryż, kasza, makaron) - 200 gram; 3) kotlet schabowy, mielony - 100 gram; 4) porcje ryby - 100 gram; 5) surówka lub zamiennie jarzynka - 100 gram; 6) pierogi - 250 gram; 7) danie półmięsne - 300 gram (np. bigos, fasolka po bretońsku, placek po węgiersku); 8) naleśniki - 160 gram; 9) gulasz - 160 gram; 10) udko kurczaka - 250 gram; 11) kompot - 200 ml lub owoc. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia zobowiązany będzie do przygotowania co najmniej trzy razy w tygodniu obiadu mięsnego. Zamawiający wymaga, aby miesięczny jadłospis opierał się na wykorzystaniu sezonowości występowania produktów, z wykorzystaniem mięsa wieprzowego, wołowego, drobiu, podrobów, ryb. Wartość kaloryczna każdego posiłku powinna być zgodna z normami ustalonymi przez Instytut Żywienia i Żywności i uwzględniać rację pokarmową dla osób dorosłych nie pracujących fizycznie. Obiady powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, muszą być zróżnicowane, sporządzane z pełnowartościowych produktów. Wykonawca odpowiada za zgodność jakości posiłków z obowiązującymi w kraju normami Instytutu Żywności i Żywienia. Sposób przygotowania posiłków powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych oraz spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U z 2015 r. poz. 594). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków w dniu ich wydawania, bezwzględnie świeżych i każdego dnia innego. Zamawiający nie dopuszcza przygotowania posiłków w dni poprzednie i powtarzalności posiłków w okresie kolejnych 10 dni kalendarzowych. Porcje obiadu powinny być równe dla wszystkich uprawnionych. Wykonawca zobowiązany jest do wydawania obiadów posiadających odpowiednią gramaturę i kaloryczność oraz każdy obiad musi być gorący w chwili wydania. Posiłki będą wydawane przez Wykonawcę w dniach od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, o których mowa w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2015roku, poz. 90). Wykonawca zobowiązany będzie do wydawania obiadów w godzinach od 13:00 do 15:00.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada zezwolenie właściwego miejscowo Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie placówki gastronomicznej z zakresu zbiorowego żywienia zgodnie z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającego wykonywanie działalności wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U z 2015r. poz. 594), potwierdzającą spełnienie wymogów higieniczno-sanitarnych do prowadzenia żywienia zbiorowego, bądź stosowne zaświadczenie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę ww. warunku poprzez szczegółową weryfikację złożonej decyzji w zakresie rejestracji i zatwierdzania zakładu działającego na rynku spożywczym.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w zakresie art. 22 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w zakresie art. 22 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w zakresie art. 22 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł.) Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę ww. warunku poprzez szczegółową weryfikację załączonego dokumentu w zakresie wskazanym w ww. warunku, w szczególności: a) co do zgodności z zakresem ubezpieczenia objętym dokumentem z wymienionym w powyższym warunku; b) czy z załączonego dokumentu (polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadane ubezpieczenie) wynika, że został opłacony - jeżeli nie, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowód opłacenia ubezpieczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentu złożonego przez Wykonawców. Z treści załączonego dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Odległość stołówki od dworca PKP (centrum miasta) - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: 1) w zakresie terminu, w tym godzin świadczenia usług: a) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w określonym terminie (np. awaria instalacji, prace remontowe, wyłączenia dostawy energii elektrycznej, przerwy w dostawie gazu), b) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach (np. anomalie pogodowe), c) w przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, d) w przypadku wstrzymania wykonywania niniejszej usługi lub przerw powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://milanowek.naszops.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 05-822 Milanówek, ul. Fiderkiewicza 41, pok. nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Milanówku, ul. Fiderkiewicza 41, 05-822 Milanówek, pokój nr 3 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MILANÓWKA
więcej: przetargi w Milanówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
- 40/DOBP/DCZP/2025/US Realizacja programu pilotażowego w zakresie edukacji żywieniowej oraz poprawy jakości żywienia w szpitalach - "Dobry posiłek w szpitalu"
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





