eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec PodlaskiZakup i dostawa sprzętu i artykułów do wyposażenia świetlic wiejskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-02

Międzyrzec Podlaski: Zakup i dostawa sprzętu i artykułów do wyposażenia świetlic wiejskich
Numer ogłoszenia: 141108 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzec Podlaski , ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 3712496.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecgmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu i artykułów do wyposażenia świetlic wiejskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa mebli kuchennych, biurowych i świetlicowych (łącznie z ich montażem), sprzętu AGD, RTV, a w tym komputerów z oprogramowaniem, sztućców i naczyń obiadowych, rolet okiennych, dywanu, sprzętu sportowego oraz agregatu chłodniczego - szczegółowo określonych w załączniku nr 4 do siwz - do trzech świetlic wiejskich z terenu Gminy Międzyrzec Podlaski, a mianowicie do miejscowości: Wysokie, Pościsze i Przychody. a) Nazwy własne, użyte w siwz, nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. b) Wszystkie dostarczone sprzęty i artykuły muszą być fabrycznie nowe, w gatunku pierwszym bez usterek i uszkodzeń. c) Dostawa i montaż poszczególnych sprzętów nastąpi w określonej ilości i do odpowiedniej świetlicy wskazanej przez Zamawiającego. d) Faktury (rachunki) za realizację przedmiotu zamówienia muszą być wystawiane oddzielnie na każdą świetlicę wiejską - przy założeniu płatności jednorazowej za wykonanie całości zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.15.41.00 - Szafki wystawowe 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.71.13.60 - Piekarniki 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 39.71.34.30 - Odkurzacze 39.53.10.00 - Dywany 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne 39.22.11.20 - Filiżanki i szklanki 39.22.12.10 - Talerze 39.22.30.00 - Łyżki, widelce 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu Wykonawca złoży: oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w rozdziale 2 działu III specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie Wykonawca: spełnia - nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 2 działu III siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu Wykonawca złoży: oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w rozdziale 2 działu III specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie Wykonawca: spełnia - nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 2 działu III siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu Wykonawca złoży: oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w rozdziale 2 działu III specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie Wykonawca: spełnia - nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 2 działu III siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu Wykonawca złoży: oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w rozdziale 2 działu III specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie Wykonawca: spełnia - nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 2 działu III siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione, jeżeli Wykonawca: a) który składa ofertę na co najmniej jedną z części nr I, II, III, IV lub/i V siwz: - w zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: przedstawi opłaconą polisę o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; polisa musi zawierać odpowiedzialność za delikt i kontrakt; b) który składa ofertę na co najmniej jedną z części VI, VII i/lub VIII siwz - w zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: przedstawi opłaconą polisę o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; polisa musi zawierać odpowiedzialność za delikt i kontrakt; Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie Wykonawca: spełnia - nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez Wykonawcę wyżej wymienione dokumenty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21 - 560 Międzyrzec Podlaski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21 - 560 Międzyrzec Podlaski (sekretariat, pok. nr 9).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Sprzęt i artykuły będą wykorzystywane do działań realizowanych w ramach projektu: a)Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Wysokie b)Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Pościszach c)Zaadaptowanie budynku po byłej szkole podstawowej w Przychodach na świetlice wiejską Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków w ramach programu osi 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313,322,323 ODNOWA I ROZWÓJ WSI objęte PROW na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.