Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-26
Pabianice: Modernizację ulic: Prostej i Żeromskiego na odcinku od ul. Partyzanckiej do ul. Karniszewickiej oraz ul. Osiedlowej wraz z łopatkami w Pabianicach
Numer ogłoszenia: 141103 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, fax 042 2254669.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację ulic: Prostej i Żeromskiego na odcinku od ul. Partyzanckiej do ul. Karniszewickiej oraz ul. Osiedlowej wraz z łopatkami w Pabianicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizację ulic: Prostej i Żeromskiego na odcinku od ul. Partyzanckiej do ul. Karniszewickiej oraz ul. Osiedlowej wraz z łopatkami w Pabianicach W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą n/w zadania Zadanie 1. Budowa drogi w ul. Prostej, Zadanie 2. Budowa drogi w ul Żeromskiego na odcinku od ul. Partyzanckiej do ul. Karniszewickiej, Zadanie 3. Budowa drogi w ul. Osiedlowej wraz z łopatkami
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) dla zadania 1 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) dla zadania 2 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dla zadania 3 Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zadania; c) Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym; d) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania; e) Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia; f) Nie podlegają wykluczeniu na okoliczności podane w art. 24; g) Spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych niniejszej SIWZ. Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć oświadczenie o spełnieniu tych warunków zgodnie z art. 44 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - wypełniony 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia wymagania określone w art.22 ust. 1 prawo zamówień publicznych 4. Oświadczenie o udzieleniu 3 letniego okresu gwarancji na wykonane roboty; 5. Wykaz kadry o doświadczeniu zawodowym niezbędnym do realizacji zamówienia oraz kserokopii uprawnień drogowych i zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osoby odpowiedzialnej za realizację zadania. 6. Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - robót polegających na modernizacji lub przebudowie dróg lub ulic o długości min 500 m z podaniem ich wartości oraz miejsca i daty wykonania. Dla minimum dwóch robót ujętych w wykazie należy załączyć dokumenty wystawione przez Inwestora potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - załącznik nr 3. 7. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, oświadczenie o zakresie robót, jakie miałby wykonywać ewentualny podwykonawca; 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - ważna w dniu otwarcia ofert; 9. Formularz cenowy - wypełniony załącznik nr
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Urzedzie Miejskim w Pabianicach Wydziale Inwestycji Miejskich Pabianice ul. św.Jana 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiajacego w Biurze Obsługi Interesantów Pabianice, ul. Zamkowa 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizację ulic.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi w ul. Prostej,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja ulic.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi w ul Żeromskiego na odcinku od ul. Partyzanckiej do ul. Karniszewickiej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja ulic.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi w ul. Osiedlowej wraz z łopatkami.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół oraz placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu"
- Zorganizowanie 7-dniowego obozu dla łącznie 18 osób w ramach projektu "Lepszy start"
- Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego oraz wyrobów wędliniarskich wieprzowych i drobiowych
- Dostawa implantów ortopedycznych dla PCM Sp. z o. o.
- Budowa wewnętrznej instalacji gazu na potrzeby CO i CWU w oparciu o kotły gazowe w budynku przy ul. św. Jana 39 w Pabianicach
- Świadczenie usług DDD oraz likwidacji gniazd owadów dla PCM Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Godziszów
- Dostawa i montaż materiałów do wyposażenia terenów zewnętrznych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Budowa i przebudowa skweru pomiędzy blokami przy ulicy Montażowej Nr 12, Nr 14 i Nr 16 w Lublinie w ramach projektu"Rewitalizacja części dzielnicy Tatary w Lublinie" - współfinansowanego ze środków...
- Przebudowa drogi gminnej 0072209f od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1187f do drogi serwisowej 4a-mop Stożne w Zielonej Górze.
- "PRZEBUDOWA (MODERNIZACJA) DROGI GMINNEJ UL. KRÓLEWSKA W WITONI, GMINA WITONIA"
- Modernizacja drogi gminnej w m. Guty
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.