eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-11

Lublin: Dostawa nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 141033 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.lublin.pl/admin/dzp/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części: Część 1 - dostawa o charakterze jednorazowym: zestawów komputerowych, drukarek i skanerów dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 1a do SIWZ, Część 2 - dostawa o charakterze jednorazowym: komputerów przenośnych, projektorów multimedialnych i tabletów dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 2a do SIWZ, Część 3 - dostawa o charakterze jednorazowym: urządzeń drukujących dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 3a do SIWZ, Część 4 - dostawa o charakterze jednorazowym: oprogramowania dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 4a do SIWZ, Część 5 - dostawa o charakterze jednorazowym: pamięci masowych i akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 5a do SIWZ, Część 6 - dostawa o charakterze sukcesywnym: zestawów komputerowych, drukarek i akcesoriów sieciowych dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 6a do SIWZ, Część 7 - dostawa o charakterze sukcesywnym: komputerów przenośnych, projektorów multimedialnych i tabletów dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 7a do SIWZ, Część 8 - dostawa o charakterze sukcesywnym: oprogramowania dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 8a do SIWZ, Część 9 - dostawa o charakterze sukcesywnym: pamięci masowych i akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych KUL, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. nr 9a do SIWZ. W zakresie przedmiotu zamówienia w częściach 1-9 wymagana jest sprzedaż i dostawa wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do sali CN-223 II piętro- Dział Teleinformatyczny Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Dla części: 1,2,3,4,5 dostawa będzie miała charakter jednorazowy. W pozostałych przypadkach, tj. dla części: 6,7,8,9 dostawa będzie miała charakter sukcesywny. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń. Warunki wykonania zamówienia, świadczenia gwarancji, zachowania terminów płatności muszą być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Rozdziałach III, IV SIWZ, oraz we wzorach umów, stanowiących załącznik nr 15 oraz załącznik nr 16 do SIWZ. W części 1 oraz 6 Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit a) Ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r. (Dz. U. z 2011r. Nr 177, poz. 1054 - z późniejszymi zmianami) pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemną informację o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, na podstawie której Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury z obowiązującą stawką podatku Vat.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 38.65.21.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.21.33.00-8, 30.23.20.00-4, 48.62.00.00-0, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 48.19.00.00-6, 30.12.14.10-0, 48.31.00.00-4, 30.20.00.00-1, 30.23.72.30-0, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 32.35.12.00-, 32.55.21.10-1, 32.55.00.00-3, 30.23.60.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 10 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 10 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 10 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 10 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 10 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto oferta musi zawierać: 1) wypełniony Formularz oferowanych parametrów technicznych wg wzoru stanowiącego: Zał. nr 1a- 9a odpowiednio do części 1-9 na którą Wykonawca składa ofertę, 2) Wykaz asortymentowo - ilościowy przedmiotu zamówienia służący Wykonawcy do dokonania wyceny wg wzoru stanowiącego: Zał. nr 1b- 9b odpowiednio do części 1-9 na którą Wykonawca składa ofertę 3) wypełniony formularz Oferta Wykonawcy wg wzoru stanowiącego Zał. nr 13 do SIWZ. 4)Informację o wykonaniu zamówienia siłami własnymi lub o części zamówienia, której wykonanie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik nr 14 do SIWZ (jeżeli dotyczy).Jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika ze złożonych wraz z ofertą dokumentów, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty pełnomocnictwa, z którego będzie jednoznacznie wynikało, do jakich czynności pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału, lub kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy dostawy o charakterze sukcesywnym:Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących: 1) ) dla zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia: 1.1)termin umowy może ulec przedłużeniu w przypadku, gdy do upływu terminu jej obowiązywania nie zostanie wyczerpane 60% wartości umowy przez Zamawiającego, bądź też istnieje zapotrzebowanie na realizację 100% wartości umowy, a upłynął 12 miesięczny termin na wykonanie umowy, o którym mowa w §11 ust 1. Termin może zostać wydłużony nie więcej niż na okres 3 miesięcy; 2) dla zmiany sposobu spełnienia świadczenia: 2.1)zmiany technologiczne, w szczególności: 2.1.1)w przypadku braku produktu na rynku z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale po cenie nie wyższej niż w umowie lub wypowiedzenia umowy w zakresie spornego produktu za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy. 2.1.2)zmiany zakresu przedmiotu zamówienia spowodowane: niedostępnością na rynku produktu/materiału wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku produktu/materiału. 2.1.3)zmianę umowy w zakresie zmiany numeru katalogowego, typu lub nazwy handlowej, które wynikną w okresie realizacji umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez żadną ze strony umowy oraz o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny towaru. 3) dla zmiany właściwych przepisów prawa, z tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 4) dla zmiany terminu obowiązywania umowy związanego z niewyczerpaniem, wcześniejszym lub późniejszym wyczerpaniem całej wartości zawartej umowy. Zmiany postanowień umowy dostawy o charakterze jednorazowym:Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących: 1) dla zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia: 1.1)ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej; 2) dla zmiany sposobu spełnienia świadczenia: 2.1)zmiany technologiczne, w szczególności: 2.1.1)w przypadku braku produktu na rynku z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale po cenie nie wyższej niż w umowie lub wypowiedzenia umowy w zakresie spornego produktu za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy. 2.1.2)zmiany zakresu przedmiotu zamówienia spowodowane: niedostępnością na rynku produktu/materiału wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku produktu/materiału. 2.1.3)zmianę umowy w zakresie zmiany numeru katalogowego, typu lub nazwy handlowej, które wynikną w okresie realizacji umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez żadną ze strony umowy oraz o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny towaru. 3) dla zmiany właściwych przepisów prawa, z tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/postepowania-zgodnie-z-ustawa-pzp,16320.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14, Dział Zamówień Publicznych, Budynek Collegium Jana Pawła II, pokój nr C-223.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14, Dział Zamówień Publicznych, Budynek Collegium Jana Pawła II, pokój nr C-223.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa o charakterze jednorazowym: zestawów komputerowych, drukarek i skanerów dla jednostek organizacyjnych KUL (stawka Vat 0%).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa o charakterze jednorazowym: zestawów komputerowych, drukarek i skanerów dla jednostek organizacyjnych KUL (stawka Vat 0%), według następujących załączników do SIWZ: 1) Formularz oferowanych parametrów technicznych w części 1 - Zał. nr 1a 2) Wykaz asortymentowo ilościowy przedmiotu zamówienia w części 1 - Zał. nr 1b.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.21.33.00-8, 30.23.20.00-4, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa o charakterze jednorazowym: komputerów przenośnych, projektorów multimedialnych i tabletów dla jednostek organizacyjnych KUL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa o charakterze jednorazowym: komputerów przenośnych, projektorów multimedialnych i tabletów dla jednostek organizacyjnych KUL, według następujących załączników do SIWZ: 1) Formularz oferowanych parametrów technicznych w części 2 - Zał. nr 2a 2) Wykaz asortymentowo ilościowy przedmiotu zamówienia w części 2 - Zał. nr 2b.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 38.65.21.00-1, 30.21.30.00-5, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa o charakterze jednorazowym: urządzeń drukujących dla jednostek organizacyjnych KUL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa o charakterze jednorazowym: urządzeń drukujących dla jednostek organizacyjnych KUL, według następujących załączników do SIWZ: 1) Formularz oferowanych parametrów technicznych w części 3 - Zał. nr 3a 2) Wykaz asortymentowo ilościowy przedmiotu zamówienia w części 3 - Zał. nr 3b.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa o charakterze jednorazowym: oprogramowania dla jednostek organizacyjnych KUL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa o charakterze jednorazowym: oprogramowania dla jednostek organizacyjnych KUL, według następujących załączników do SIWZ: 1) Formularz oferowanych parametrów technicznych w części 4 - Zał. nr 4a 2) Wykaz asortymentowo ilościowy przedmiotu zamówienia w części 4 - Zał. nr 4b.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6, 48.00.00.00-8, 48.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa o charakterze jednorazowym: pamięci masowych i akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych KUL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa o charakterze jednorazowym: pamięci masowych i akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych KUL, według następujących załączników do SIWZ: 1) Formularz oferowanych parametrów technicznych w części 5 - Zał. nr 5a 2) Wykaz asortymentowo ilościowy przedmiotu zamówienia w części 5 - Zał. nr 5b.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.30-0, 30.23.60.00-2, 32.35.12.00-0, 30.23.72.00-1, 32.42.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa o charakterze sukcesywnym: zestawów komputerowych, drukarek i akcesoriów sieciowych dla jednostek organizacyjnych KUL (stawka Vat 0%).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa o charakterze sukcesywnym: zestawów komputerowych, drukarek i akcesoriów sieciowych dla jednostek organizacyjnych KUL (stawka Vat 0%), według następujących załączników do SIWZ: 1) Formularz oferowanych parametrów technicznych w części 6 - Zał. nr 6a 2) Wykaz asortymentowo ilościowy przedmiotu zamówienia w części 6 - Zał. nr 6b.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.21.33.00-8, 30.23.20.00-4, 48.62.00.00-0, 30.23.21.10-8, 30.21.15.00-6, 32.42.00.00-3, 32.42.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa o charakterze sukcesywnym: komputerów przenośnych, projektorów multimedialnych i tabletów dla jednostek organizacyjnych KUL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa o charakterze sukcesywnym: komputerów przenośnych, projektorów multimedialnych i tabletów dla jednostek organizacyjnych KUL, według następujących załączników do SIWZ: 1) Formularz oferowanych parametrów technicznych w części 7 - Zał. nr 7a 2) Wykaz asortymentowo ilościowy przedmiotu zamówienia w części 7 - Zał. nr 7b.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 38.65.21.00-1, 48.62.00.00-0, 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa o charakterze sukcesywnym: oprogramowania dla jednostek organizacyjnych KUL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa o charakterze sukcesywnym: oprogramowania dla jednostek organizacyjnych KUL, według następujących załączników do SIWZ: 1) Formularz oferowanych parametrów technicznych w części 8 - Zał. nr 8a 2) Wykaz asortymentowo ilościowy przedmiotu zamówienia w części 8 - Zał. nr 8b.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6, 48.00.00.00-8, 48.31.00.00-4, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa o charakterze sukcesywnym: pamięci masowych i akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych KUL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa o charakterze sukcesywnym: pamięci masowych i akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych KUL, według następujących załączników do SIWZ: 1) Formularz oferowanych parametrów technicznych w części 9 - Zał. nr 9a 2) Wykaz asortymentowo ilościowy przedmiotu zamówienia w części 9 - Zał. nr 9b.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00-0, 30.12.14.10-0, 30.21.61.30-6, 30.23.71.35-4, 32.42.10.00-0, 32.42.20.00-7, 32.58.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.