Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-24
Krościenko nad Dunajcem: Krościenko n.D: Usługi w zakresie szkoleń i warsztatów w ramach realizacji projektu systemowego Aktywizacja społeczności lokalnej w gminie Krościenko nad Dunajcem.
Numer ogłoszenia: 141020 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Rynek 35, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 18 2623009, faks 18 2623009.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Krościenko n.D: Usługi w zakresie szkoleń i warsztatów w ramach realizacji projektu systemowego Aktywizacja społeczności lokalnej w gminie Krościenko nad Dunajcem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń, warsztatów, badań lekarskich w zakresie medycyny pracy oraz konsultacji indywidualnych w ramach projektu systemowego Aktywizacja Społeczności lokalnej w Gminie Krościenko nad Dunajcem, w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, który obejmuje w szczególności: 1. Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym dla 12 uczestników projektu Aktywizacja społeczności lokalnej w gminie Krościenko nad Dunajcem w wymiarze 24 godz. łącznie (po 2 godz. na 1 osobę) w zakresie stworzenia indywidualnych planów rozwoju zawodowego w terminie do 30.09.2010 r. 2. Indywidualne konsultacje psychologiczne dla 3 uczestników projektu Aktywizacja społeczności lokalnej w gminie Krościenko n. D w wymiarze 45 godz. łącznie (po 15 godz. na 1 osobę) w zakresie rozwiązywania konfliktów rodzinnych bez agresji w terminie do 30.06.2010r. 3. Warsztaty psychoedukacyjne z zakresu kompetencji i umiejętności społecznych (zasady komunikacji interpersonalnej, asertywność, jak skutecznie szukać pracy, moje mocne strony, umiejętność znalezienia się na rynku pracy, umiejętność opracowania dokumentów aplikacyjnych,) dla 15 uczestników projektu Aktywizacja społeczności lokalnej w gminie Krościenko nad Dunajcem w wymiarze 60 godzin(30 godz. zajęć w grupie 14 osobowej oraz 30 godzin dla jednej osoby - tok indywidualny) w okresie do 30.06.2010 r. 4. Zajęcia z autoprezentacji dla 15 uczestników projektu Aktywizacja społeczności lokalnej w gminie Krościenko n.D w wymiarze 30 godz. łącznie (po 2 godz. dla 1 osoby) w terminie do 31.07.2010r. 5. Przeprowadzenie badań specjalistycznych z zakresu Medycyny Pracy dla 14 uczestników projektu Aktywizacja społeczności lokalnej w Gminie Krościenko nad Dunajcem, w terminie do 31.10.2010r: Wymagania stawiane wykonawcom: 1. Wykonawca przedłoży szczegółowy harmonogram szkoleń i warsztatów. 2. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia wszystkich warsztatów, badań i indywidualnych konsultacji na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem. W przypadku organizacji kursów w innym miejscu wykonawca poniesie koszt dojazdu uczestników. 3. Zajęcia szkoleniowe, warsztaty i badania muszą odbywać się w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku w godz. między 7.30 - 19.00. 4. Indywidualne poradnictwo psychologiczne odbywać się będzie w miejscu wyznaczonym przez wykonawcę na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem. 5. Wykonawca na okres trwania szkoleń, warsztatów i kursu zapewni i wyposaży sale szkoleniowe w odpowiedni sprzęt i materiały niezbędne do prawidłowej pracy na zajęciach. 6. Wykonawca obejmie każdego uczestnika projektu indywidualnym doradztwem zawodowym w wymiarze 2 godzin oraz poradnictwem psychologicznym w wymiarze 3 godzin. 7. Wykonawca ma obowiązek po każdym zakończonym szkoleniu, warsztacie i badaniu zebrać i dostarczyć do Zleceniodawcy następujące dokumenty: -Kserokopie wydanych zaświadczeń -1 kopię materiałów szkoleniowych, które były podczas zajęć przekazane uczestnikom -Oznaczone logo PO KL, EFS listy obecności na zajęciach -Oznaczone logo PO KL, EFS listy odbioru materiałów szkoleniowych publikacji materiałów pomocniczych -Oznaczone logo PO KL, EFS listę odbioru zaświadczeń/ certyfikatów -Kserokopię dziennika zajęć edukacyjnych 8. Ubezpieczyć osoby skierowane na szkolenia kursy od NNW. 9. Zarejestrować szkolenie w bazie szkoleń. 10. Prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia/ kursu, warsztatu i indywidualnych konsultacji. Prowadzić dziennik zajęć zgodny z ustalonym programem, listy obecności uczestników, wymiar godzin, tematy zajęć, protokoły egzaminacyjne, rejestr certyfikatów i świadectw ukończenia szkoleń, kursów, warsztatów. 11. Zapewnić miejsca odbywania zajęć teoretycznych i praktycznych poszczególnych szkoleń, kursów. 12. Niezwłocznie poinformować Zamawiającego o wszelkich zmianach mających wpływ na przebieg realizacji szkolenia. 13. Udostępnić Zamawiającemu na jego żądanie dokumenty dotyczące postępów w realizacji szkoleń, kursów i warsztatów. 14. Poddać się kontroli dokonywanej przez Zamawiającego jak i instytucję Wdrażającą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji projektu systemowego 15. Wykonawca ma obowiązek przestrzegania regulaminu określonego do Dzialania 7.1.1 POKL...
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Pod uwagę będą brane oferty w których wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prowadził podobne szkolenia realizowane w ramach PO KL (wymagane 3 referencje).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże co najmniej 1 osobę posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności psychologia społeczna z doświadczeniem przeprowadzenia 3 szkoleń z zakresu rozwijania własnej kreatywności, zarządzania czasem, komunikacji interpersonalnej oraz asertywności.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże co najmniej 1 osobę posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności psychologia społeczna z doświadczeniem przeprowadzenia 3 szkoleń z zakresu rozwijania własnej kreatywności, zarządzania czasem, komunikacji interpersonalnej oraz asertywności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w harmonogramie szkoleń kursów konsultacji wynikających z ewentualnych zmian w Projekcie systemowym pn. Aktywizacja społeczności lokalnej w Gminie Krościenko n.D. Zamawiający zastrzega sobie zamianę uczestników szkolenia oraz zamianę szkoleń lub rezygnację z danego szkolenia kursu. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu. Niedopuszczalne są zmiany postanowień niniejszej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień umowy, chyba że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego. Nie przewiduje się możliwości wzrostu cen przedstawionych w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.kroscienko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krościenku n.D ul. Rynek 35, 34-450 Krościenko n.D, pok. nr 15..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krościenku n.D ul. Rynek 35 34-450 Krościenko n.D pok. nr 15...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- szkolenia z zakresu wdrożenia "Rozmów rozwojowych" w Narodowym Funduszu Zdrowia
- Przeprowadzenie terapii indywidualnej i grupowej dla uczestników stacjonarnych w OSiW Wiechlice
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej na terenie pow. poznańskiego
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń "Komunikacja interpersonalna i asertywność", "Mindfulness" oraz szkoleń językowych
- DZP.261.1.2024 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji, moderowaniu oraz monitorowaniu i ewaluacji 5 tematycznych sieci współpracy (...)
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej. (Zamówienie podzielone na 7 części)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.