eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sadowa › dostawa artykułów żywnościowych dla DPS Sadowa na II półrocze 2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-18

Sadowa: dostawa artykułów żywnościowych dla DPS Sadowa na II półrocze 2011
Numer ogłoszenia: 140989 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Jagodowa 2, 05-092 Sadowa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7512626, 7512625 w. 118, faks 0-22 7513639.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.pwz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów żywnościowych dla DPS Sadowa na II półrocze 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zawówienia są stałe, powtarzjące się dostawy artykułów żywnościowych dla DPS Sadowa w II półroczu 2011 r. do magazynu Zamawiającego według podziału na zadania ( części ). 1. Zadanie nr 1 - dostawa różnych artykułów spożywczych 2. Zadanie nr 2 - dostawa mięsa i wędlin 3. Zadanie nr 3 - dostawa drobiu i wyrobów drobiarskich 4. Zadanie nr 4 - dostwa ryb i przetworów rybnych 5. Zadanie nr 5 - dostawa warzyw i owoców 6. Zadanie nr 6 - dostawa produktów mleczarskich 7. Zadanie nr 7 - dostawa pieczywa 8. Zadanie nr 8 - dostawa jaj.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zadanie nr 1 - dostawa różnych artykułów spożywczych 2. Zadanie nr 2 - dostawa mięsa i wędlin 3. Zadanie nr 3 - dostawa drobiu i wyrobów drobiarskich 4. Zadanie nr 4 - dostwa ryb i przetworów rybnych 5. Zadanie nr 5 - dostawa warzyw i owoców 6. Zadanie nr 6 - dostawa produktów mleczarskich 7. Zadanie nr 7 - dostawa pieczywa 8. Zadanie nr 8 - dostawa jaj

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.81.00.00-9, 03.14.25.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : a) spełniają warunki określone art 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. dotyczące : 1. Posiadania uprwnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; 2. Posiadania wiedzy i doświadzenia ; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Sytuacjii ekonomicznej i finansowej. b) Nie podlegają wykluczeniu z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. ustawy z dnia 26 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych 1. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się samodzielnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadzenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1. ustawy z dnia 29 stycznia 20004 r. Prawo zamówień Publicznych ( zał. nr 2 do SIWZ ); 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw ( w przypadku okresowych lub ciągłych również wykonywanych) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia ( zał. nr 4 do SIWZ ) ; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadzenie o wpisie do ewidencji działalności godspodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgloszenia do ewidencji działalności gosodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z wiedzy i doświadaczenia wymagamy jest wypełniony zał. nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Wykonawcy zobowiązani są załaczyć do oferty dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HACCP albo oświadczenie Wykonwacy potwierdzające stosowanie zasad dobrej praktyku higenicznej ( GHP ). 2. Do reprezentowania Wykonawcy uprawnione są osoby wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarstwie bądź stosownym pełnomocnictwie. 3. Dokumenty i oświadczenia należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawniona do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączyć do oferty pełnomocnictwo w formie oryginału.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz ofertowy do odpowiedniego zadania

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pwz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Biuletynie Zamówień Publicznych Na stronie internetowej http://bip.pwz.pl W siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Sadowa ul. Jagodowa 2, pok. nr 35 ( Sekretariat ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa różnych art. spożywczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: załącznik nr 1.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zal. nr 1.2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drobiu i wyrobów drobiarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zał. nr 1.3. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa ryb i przetworów rybnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zal. nr 1.4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa owoców i warzyw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zał nr 1.5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostwa produktów mleczarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zal. nr 1.6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa pieczywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zał. nr 1.7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa jaj.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zał. nr 1.8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.