eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁańcutDOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH, TESTÓW IDENTYFIKACYJNYCH I TESTÓW LEKOWRAŻLIWOŚCI ORAZ POZOSTAŁYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH NIEZBĘDNYCH DO EKSPLOATACJI AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII ORAZ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA BAKTERIOLOGICZNEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII ORAZ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA BAKTERIOLOGICZNEGO DO IDENTYFIKACJI I OZNACZANIA LEKOWRAŻLIWOŚCI W MIC I SIR. Znak sprawySZP/380/19/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-02

Łańcut: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH, TESTÓW IDENTYFIKACYJNYCH I TESTÓW LEKOWRAŻLIWOŚCI ORAZ POZOSTAŁYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH NIEZBĘDNYCH DO EKSPLOATACJI AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII ORAZ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA BAKTERIOLOGICZNEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII ORAZ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA BAKTERIOLOGICZNEGO DO IDENTYFIKACJI I OZNACZANIA LEKOWRAŻLIWOŚCI W MIC I SIR. Znak sprawy: SZP/380/19/2011
Numer ogłoszenia: 140978 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. , ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231, faks 017 2252302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH, TESTÓW IDENTYFIKACYJNYCH I TESTÓW LEKOWRAŻLIWOŚCI ORAZ POZOSTAŁYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH NIEZBĘDNYCH DO EKSPLOATACJI AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII ORAZ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA BAKTERIOLOGICZNEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII ORAZ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA BAKTERIOLOGICZNEGO DO IDENTYFIKACJI I OZNACZANIA LEKOWRAŻLIWOŚCI W MIC I SIR. Znak sprawy: SZP/380/19/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety (zadania). Pakiet I ODCZYNNIKI, KALIBRATORY, MATERIAŁY KONTROLNE I EKSPLOATACYJNE NIEZBĘDNE DO PRACY DZIERŻAWIONEGO AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA (Załączniki 2.1., 2.2., 2.3.) Pakiet II TESTY IDENTYFIKACYJNE, TESTY LEKOWRAŻLIWOŚCI ORAZ DODATKOWE ODCZYNNIKI I CZĘŚĆI ZUŻYWALNE NIEZBĘDNE DO PRACY DZIERŻAWIONEGO AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA BAKTERIOLOGICZNEGO DO IDENTYFIKACJI I OZNACZANIA LEKOWRAŻLIWOŚCI W MIC I SIR WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA (Załączniki Nr 3.1., 3.2. 3.3.) Załącznik Nr 2.1. pkt. I. zawiera ilość badań do immunochemii, jakie Zamawiający planuje wykonać przez okres 24 miesięcy. Natomiast w pkt. II, III oraz IV tegoż załącznika Wykonawca zobowiązany jest zaoferować, a tym samym samodzielnie dokonać wpisu ilości i rodzaju i nazw kalibratorów oraz materiałów kontrolnych, a także materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do eksploatacji zaoferowanego automatycznego analizatora do immunochemii w stosunku do ilości badań, które planuje wykonać Zamawiający przez okres 24 miesięcy. Załącznik Nr 2.2. zawiera dokładny opis automatycznego analizatora do immunochemii p.n. Opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów technicznych. W załączniku tym Zamawiający opisał także wynmagane warunki dzierżawy analizatora. W Załączniku 2.3. znajduje się zestawienie ilości opłat dzierżawnych za analizator. Załącznik Nr 3.1. pkt. I. oraz II. zawiera ilość testów identyfikacyjnych i lekowrażlowsci, które potrzebuje Zamawiajacy na okres 24 miesiecy do ilości wykonanych badań. Natomiast w pkt. III tegoż załącznika Wykonawca zobowiązany jest zaoferować, a tym samym samodzielnie dokonać wpisu ilości i rodzaju i nazw odczynników oraz części zużywalnych, niezbędnych do eksploatacji zaoferowanego automatycznego analizatora bakteriologicznego do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości w MIC i SIR w stosunku do ilości zamawianych testów identyfikacyjnych i lekowrażliwości w okresie 24 miesięcy. Załącznik Nr 3.2. zawiera dokładny opis automatycznego analizatora bakteriologicznego do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości w MIC i SIR p.n. Opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymaganych parametrów technicznych. W załączniku tym Zamawiający opisał także wynmagane warunki dzierżawy analizatora. W Załączniku 3.3. znajduje się zestawienie ilości opłat dzierżawnych za analizator. Szacowana wielkość zamówienia powyżej 14 tys, euro.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.80-5, 38.43.40.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium /w formie i wysokości określonej przepisami Ustawy - Prawo zamówień publicznych - art. 45/. Wadium w kwocie na: Pakiet I 3 000,00 PLN Pakiet II 1 000,00 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, czyli w terminie do dnia 14.06.2011r. do godz. 10.00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Okres niezmienności cen - 10.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cm-lancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Medyczne w Łańcucie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut - pokój nr 6 - Dział Techniczny i Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Centrum Medyczne w Łańcucie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut - pokój nr 13 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I ODCZYNNIKI, KALIBRATORY, MATERIAŁY KONTROLNE I EKSPLOATACYJNE NIEZBĘDNE DO PRACY DZIERŻAWIONEGO AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA (Załączniki 2.1., 2.2., 2.3.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia powyżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.80-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmiennosci cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II TESTY IDENTYFIKACYJNE, TESTY LEKOWRAŻLIWOŚCI ORAZ DODATKOWE ODCZYNNIKI I CZĘŚĆI ZUŻYWALNE NIEZBĘDNE DO PRACY DZIERŻAWIONEGO AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA BAKTERIOLOGICZNEGO DO IDENTYFIKACJI I OZNACZANIA LEKOWRAŻLIWOŚCI W MIC I SIR WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA (Załączniki Nr 3.1., 3.2. 3.3.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia powyżej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 10.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.