Ogłoszenie z dnia 2007-08-13
Warszawa: Wykonanie robót budowlanych obejmujących bieżące utrzymanie dróg krajowych na terenie Rejonu Boża Wola
Numer ogłoszenia: 140908 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103984, 022 8706549, fax 022 8190412, 022 3231117.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych obejmujących bieżące utrzymanie dróg krajowych na terenie Rejonu Boża Wola.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych obejmujących bieżące utrzymanie dróg krajowych na terenie Rejonu Boża Wola: droga nr 7 od km 325+992 - 349+490; droga nr 8 od km 461+879 - 500+065; droga nr 61 od km 17+501 - 42+998; droga nr 62 od km 163+046 - 222+574; droga nr 85 od km 0+000 - 4+774;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający następujące warunki: 1. Potencjał ekonomiczno - finansowy 1.1. Wykonawca musi posiadać obrót (przychód) w ostatnim roku obrotowym określony na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości min. 200.000,00 zł. 1.2. Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonanwcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 1.1. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 1.3. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane uprawnienia do: - kierowania robotami drogowymi - kierownik robót (wykształcenie wyższe lub średnie drogowe, co najmniej 3 lata praktyki w kierowaniu robotami drogowymi i uprawnienia budowlane drogowe) i majster (wykształcenie wyższe lub średnie ogólnobudowlane lub drogowe i dwa lata praktyki w nadzorze nad robotami drogowymi). 1.4. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 1.3. spełniają indywidualnie. 1.5. Potencjał sprzętowy. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu wyszczególnionego poniżej: - koparko-ładowarka - 1 szt. - równiarka - 1 szt. - samochód skrzyniowy min. 8 Mg - 10 Mg - 1 szt. - samochód samowyładowczy min. 25 Mg - 2 szt. - kosiarka wysięgnikowa - 1 szt. - piła spalinowa-łańcuchowa - 2 szt. - opryskiwacz plecakowy - 1 szt. - płytowa zagęszczarka wibracyjna - 1 szt. - samochód dostawczy - 1 szt. - walec samojezdny ogumiony lub stalowy - 1 szt. - myjka ciśnieniowa typu WUKO - 1 szt. 1.6. Potencjał sprzętowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 1.5. spełniają łącznie. 1.7. Składając ofertę Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 1.8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełnić warunek postawiony w punkcie 1.7. Wykonawca musi spełnić wszystkie w/w warunki podane w niniejszej instrukcji. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełniony formularz Oferta przetargowa oraz następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. W przypadku składania ofert wspólnie przez kilku Wykonawców należy ustanowić pełnomocnika zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dołączyć oryginał pełnomocnictwa. Umowa konsorcjum powinna być sporządzona po wyborze oferty i dołączona do umowy na realizację niniejszego zamówienia. 2.2. Wypełniony Formularz cenowy z cenami za poszczególne elementy usługi i wartością usługi stanowiącą cenę ofertową zamówienia. 2.3. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy: (1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 1, zamieszczonym w SIWZ - Oświadczenie. (3) Część sprawozdania finansowego - Rachunek zysków i strat, a jeśli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o nim albo, w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty, oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy. (4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2, zamieszczonego w SIWZ. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 1.3.(Potencjał kadrowy). Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia oraz zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. (5) Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania (Potencjał sprzętowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 , zamieszczonego w SIWZ. 2.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów paragrafu 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Forma dokumentów. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2. (wyłączając pełnomocnictwo) Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 4.1. Dokumenty wymienione w punkcie 2.3. (1), (2) powinny być złożone przez każdego Wykonawcę. 4.2. Dokumenty wymienione w punkcie 2.3. (3), (4), (5), powinien złożyć ten lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których Instrukcja dla Wykonawców, zamieszczona w SIWZ, wymaga potwierdzenia spełnienia warunku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gddkia.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 09:50, miejsce: siedziba Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie Rejon w Bożej Woli, Boża Wola 18 A, 05-101 Nowy Dwór Mazowiecki, sekretariat, nie póżniej niż do dnia 03.09.2007r. do 09:50.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- Budowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska na odcinku granica powiatu rzeszowskiego i powiatu niżańskiego - Nowy Nart
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





