Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-08-26
Iwaniska: Wykonanie prac na potrzeby projektu Zamek Krzyżtopór markowym produktem turystycznym Województwa Świętokrzyskiego
Numer ogłoszenia: 140893 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwaniska , ul. Rynek 3, 28-570 Iwaniska, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8601254, faks 015 8601240.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyztopor.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac na potrzeby projektu Zamek Krzyżtopór markowym produktem turystycznym Województwa Świętokrzyskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na potrzeby projektu: Zamek Krzyżtopór markowym produktem turystycznym Województwa Świętokrzyskiego obejmującego konserwację i restaurację obiektu dziedzictwa kulturowego - Zamku Krzyżtopór poprzez: 1- Przeprowadzenie pełnej kwerendy materiałów archiwalnych z wykonaniem kopii dla ar-chiwum Zamku Krzyżtopór. 2- Przeprowadzenie badań archeologicznych obejmujących min.: - kwerendę źródeł, - wykorzystanie zdjęć lotniczych, fotogrametrii naziemnej i skaningu laserowego, - prowadzenie nadzoru archeologicznego , - sporządzenie stosownych opracowań i dokumentacji zarówno papierowej jak i elektronicz-nej w systemie CAD jak i w systemie 3D dla potrzeb realizacji przedmiotowego zamówienia jak i możliwości ich wykorzystania dla celów promocyjnych obiektu, wraz z stworzeniem i bieżącym utrzymaniem w trakcie realizacji projektu strony internetowej dla Zamku Krzyżto-pór udostępniającej interaktywną wizualizację postępów prac archeologicznych i prac re-stauratorsko - konserwatorskich. 3-Dokonanie aktualnej oceny stanu zachowania zabytku poprzez m.in.:: - przeprowadzenie wielokierunkowych badań będących podstawą opracowania programów konserwatorskich i projektów restauracji obiektu ( w tym badań terenowych i laboratoryjnych oraz innych badań jeżeli jest to niezbędne dla realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia) wraz ze stosowną pełną dokumentacją w tym zakresie - wykonanie ekspertyzy konstrukcyjno - budowlanej Zamku (uwzględniającej w/w badania) pod względem bezpieczeństwa ruin Zamku, wraz z określeniem występujących zagrożeń z podaniem zakresu niezbędnych prac wraz z dokumentacją fotograficzną. 4- Opracowanie na podstawie powyższych badań i ekspertyz m.in.: koncepcji programowej uatrakcyjnienia Zamku, wymaganych prawem programów konserwatorskich i niezbędnej dokumentacji określającej postępowanie konserwatorskie przy adaptacji pomieszczeń zam-ku na potrzeby obsługi ruchu turystycznego wraz pozostałą dokumentacją wymaganą pra-wem w tym dokumentacją projektową zgodnie z wymogami prawa budowlanego z uwzględ-nieniem przepisów w zakresie prowadzenia robót na zabytkach nieruchomych, z uzyska-niem wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, decyzji administracyjnych łącznie z pozwoleniem na budowę. 5- Przeprowadzenie prac restauratorskich zw. z adaptacją pomieszczeń Zamku na potrzeby obsługi ruchu turystycznego obejmujących: - Wykonanie zabezpieczeń struktury zabytku poprzez przeprowadzenie prac konserwatorskich przy murach zamku i wymianę tymczasowych zadaszeń na nowe uwzględniające eksponowanie sylwety zamku jako trwałej ruiny, - Wykonanie zabezpieczeń na trasach zwiedzania, - Restaurację posadzki dziedzińca - Restaurację budynku bramnego - Częściową restaurację ogrodów ( wraz ze stosowną analizą historyczną, inwentaryzacją szaty roślinnej , opracowaniami wytycznych konserwatorskich, badaniami podłoża itp. dla odtworzenia pierwowzoru). 6 - Wyeksponowanie wartości historycznych poprzez opracowanie i wykonanie oznakowa-nia tras zwiedzania Zamku ( wraz z informacją wizualną) oraz iluminację obiektu, i budowę parkingu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 100.000 zł (słownie zł: sto tysięcy). Uwaga: wadium nie wnosi się przy składaniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Do wniesienia wadium zobowiązani będą Wykonawcy zaproszeni do składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki : 1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych ( tj. z 2007r.,Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. - zwaną dalej Pzp),tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,tj. 2.1. posiadają przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych poprzedzających rok publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 40 pracowników, 2.2. dla realizacji przedmiotowego zamówiena osobą przewidzianą do koordynacji przedmiotowego zamówienia po stronie wykonawcy, posiadającą trzyletnie doświadczenie w koordynacji zadań o charakterze zbliżonym do przedmiotowego zamówienia tj w zakresie zadań obejmujących łącznie co najmniej prace konserwatorskie lub restauratorskie z badaniami archeologicznymi. 2.3. dla realizacji prac konserwatorskich, prac restauratorskich lub badań konserwatorskich: osobą która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków. 2.4. dla realizacji prac i badań archeologicznych: osobą, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie tych badań. 2.5. dla częściowej restauracji ogrodów osobą, które posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów, obejmujących wiadomości w tym zakresie, oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków. 2.6. dla kierowania robotami budowlanymi jako kierownika budowy na zabytku nieruchomym: osobą, która posiadanie nieograniczone uprawnienia budowlane w specjalności konstruk-cyjno - budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia określone przepisami Prawa bu-dowlanego oraz odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabyt-kach nieruchomych. 3. Posiadają doświadczenia w zakresie: 3.1 wykonania dokumentacji projektowej tj. wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dokumentacje projektowe porównywalne pod względem zakresu i charakteru z przedmiotem zamówienia, dla którego ma być opracowana dokumentacja projektowa. Za porównywalne zamówienie uważa się wykonanie projektu konserwatorskiego, programu prac konserwatorskich, lub programu prac restauratorskich dla każdej w/w dokumentacji projektowej zabytku nieruchomego, 3.2 realizacji prac konserwatorskich i restauratorskich tj. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie prace konserwatorskie lub restauratorskie o wartości nie mniejszej niż 8.000.000,00 zł każda z nich. 3.3 realizacji prac archeologicznych wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie za-mówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie prace archeologiczne o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda z nich. 4 Posiadają zdolność ekonomiczno-finansową do realizacji przedmiotowego zamówienia: 4.1 posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości, co najmniej 5.000.000,00 zł. 4.2 posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 2.000.000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wymaganych dokumentów i oświadczeń - w pierwszej kolejności według kryterium spełnia lub nie spełnia. Jeżeli ilość wniosków nie podlegających odrzuceniu a spełniających minimalne wymagania będzie większa niż 4, Zamawiający dokona oceny według poniższego kryterium i przyzna punkty według następujących zasad: a)1 punkt - za wymagane co najmniej wykonanie 2 dokumentacji projektowych, o której mowa w powyższym pkt. 3.1 (opis warunków udziału) oraz dodatkowo po 1 pkt. za każdą dodatkowo opra-cowaną dokumentację, ( dotyczy prac, które zostały wykonane należycie); b) 1 punkt - za wymagane co najmniej 2 wykonane i zakończone prace konserwatorskie i restau-racyjne, o której mowa w powyższym pkt. 3.2 (opis warunków udziału) oraz dodatkowo po 5 pkt. za każdą dodatkową prace konserwatorską lub restauracyjną spełniającą wymagania powyższego pkt. 3.2, ( dotyczy prac, które zostały wykonana należycie), c) 1 punkt - za wymagane co najmniej 2 wykonane i zakończone prace archeologiczne, o której mowa w powyższym pkt. 3.3 (opis warunków udziału) oraz dodatkowo po 5 pkt. za każdą dodatko-wą prace archeologiczną spełniającą wymagania powyższego pkt. 3.3, ( dotyczy prac, które zostały wykonana należycie). Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz zdobędą najwyższą liczbę punktów. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 4 wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków uzyska taką samą liczbę punktów Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, które uzyskały największą łączną ilość punktów z sumy punktów, o których mowa w powyższych ppkt b i c. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert, uznaje się za wykluczonego z niniejszego postę-powania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w powyższym Opisie warunków udziału w pkt. 1 muszą być 1.1 oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, składane jest jedno oświadczenie, które podpisuje ustanowiony pełnomocnik jeżeli wynika to z udzielonego pełnomocnictwa, lub wszyscy Wykonawcy składający wspólnie ofertę. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 1.2 oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 4 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 3. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenie te, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ten, musi złożyć każdy z Wykonawców oddzielnie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika, 1.4 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym). Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ten, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika, W przypadku spółek jawnych do oferty należy złączyć zaświadczenia na spółkę. 1.5 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym). W przypadku spółek jawnych do oferty należy złączyć zaświadczenia na spółkę. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ten, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika, 1.6 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ten, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika, 1.7 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ten, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie, który zalicza się do podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. - o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary Dz.U. z 2002r., nr 197, poz. 1661 z póź. zm. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika. 1.8 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1.8.1 zamiast dokumentu, o którym mowa w powyższych pkt 1.3, 1.4, 1.5 i 1.7, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a.- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b.- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c.- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokument(y) pod lit. a i c - winien(y) być wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym, zaś dokument wymieniony pod lit. b nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym. 1.8.2 zamiast dokumentu, o którym mowa w powyższym pkt 1.6, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą.. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym. 1.7.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.8.1 i 1.8.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W zakresie terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio postanowienia pkt. 1.8.1 i 1.8.2 w tym zakresie. 2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w powyższym Opisie warunków udziału w pkt. 2 muszą być w zakresie: 2.1 warunku pkt. 2.1 powyższego Opisu warunkami udziału w postępowaniu - Informacja o przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników we wzorze stanowiącym załącznik nr 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał, 2.2 warunku pkt. 2.2 - 2.6 powyższego Opisu warunkami udziału w postępowaniu - Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, którymi Wykonawca dysponuje we wzorze stanowiącym załącznik nr 5 oraz lub Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, którymi Wykonawca będzie dysponował we wzorze stanowiącym załącznik nr 6. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał, 2.3. W przypadku, gdy wykonawca będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tzn. sporządzi dokument według wzoru stanowiącego zał. nr 6 - do tego wykazu załącza dla każdej osoby w nim wymienionej pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika, 2.4. Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiedniego wykształcenia, wymaganego zgodnie z wymaganiami wynikającymi z pkt. 2.3, 2.4 i 2.5 powyższego Opisu warunkami udziału w postępowaniu, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika, 2.5. dla osoby przewidzianej do kierowania robotami budowlanymi jako kierownik budowy na zabytku nieruchomym stosowne uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokument potwierdzający odbycie co najmniej 2 letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych lub zaświadczenie o kwalifikacjach zawodowych dla kierowania pracami przy obiektach zabytkowych. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika, 3. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w powyższym Opisie warunków udziału w pkt. 3 muszą być: 3.1 sporządzony przez Wykonawcę Wykaz zrealizowanych dokumentacji projektowych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt. 3.1. powyższego Opisu warunkami udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunki te może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał. Do niniejszego wykazu wykonawca załącza dla każdego wymienionego w nim zadania ( zamówienia) dokument potwierdzający, że zadanie ( zamówienie) to zostało wykonane należycie- np. referencje. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika. 3.2 sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zadań w zakresie prac konserwatorskich lub restauratorskich wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt. 3.2. powyższego Opisu warunkami udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunki te może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał. Do niniejszego wykazu wykonawca załącza dla każdego wymienionego w nim zadania ( zamówienia) dokument potwierdzający, że zadanie ( zamówienie) to zostało wykonane należycie- np. referencje. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika. 3.3 sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zadań w zakresie prac archeologicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt. 3.3. powyższego Opisu warunkami udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunki te może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał. Do niniejszego wykazu Wykonawca załącza dla każdego wymienionego w nim zadania ( zamówienia) dokument potwierdzający, że zadanie ( zamówienie) to zostało wykonane należycie - np. referencje. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika. 4. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w powyższym Opisie warunków udziału w pkt. 4 muszą być w zakresie: 4.1 warunku w pkt. 4.1 powyższego Opisu warunkami udziału w postępowaniu - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy zgodnie z wymogiem określonych w pkt. 4.1. powyższego Opisu warunkami udziału w postępowaniu - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika. 4.2 warunku w pkt. 4.2 powyższego Opisu warunkami udziału w postępowaniu - polisa a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Przedłożony dokument winien potwierdzać spełnienie warunku określonego w rozdz. 4.2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika. powyższego Opisu warunkami udziału w postępowaniu. 5. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 5.1. Wniosek o dopuszczenie do udziału dialogu konkurencyjnym, we wzorze stanowiącym za-łącznik nr 1 5.2. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy ( odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), 5.3. Pełnomocnictwo w przypadku oferty występujących wspólnie o udzielenie zamówienia. 5.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć z tłumaczeniem na język polski poświadczone przez Wykonawcę. 5.5. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 Pzp, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą łącznie spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp. Zgodnie z art. 141 Pzp wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 4.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 10
- 3 - Założenia programowe realizacji przedmiotu zamówienia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nie dotyczy.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Zakres zagadnień związanych z przedmiotem zamówienia podejmowanych podczas prowadzonego dialogu obejmować będzie między innymi: konkretyzacje przedmiotu zamówienia pozwalającą na przygotowanie klarownej i jednoznacznej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, obejmujących i rozwijających hasłowego na tą chwilę zakresu prac jakich wykonanie zamawiający uznaje za niezbędne. Rodzaj prac i usług do wykonania nie zamyka się obecnie w samym trybie ich realizacji. Sporządzenie specyfikacji dla poszczególnych zakresów możliwe będzie dopiero po zakończeniu dialogu z wykonawcami. Szczegółowa analiza zadań i harmonogramu, po konsultacjach z Urzędem Konserwatora Zabytków odpowiedzialnym za wydanie zezwoleń na każdy rodzaj prac, wykazała potrzebę zaangażowania firmy lub jednostki, której możliwości i doświadczenie zapewnią w trybie poligonowym przeprowadzenie badań, stworzenie programów i projektów w wybranych zakresach oraz wykonanie prac zgodnie z zasadami postępowania konserwatorskiego. Zamawiający po zakończeniu dialogu z wykonawcami stanowiącego drugi etap niniejszego postępowania uważa za konieczną możliwość precyzyjnego wskazania: zakresu niezbędnych badań konserwatorskich oraz restauratorskich zakresu programu prac konserwatorskich oraz restauratorskich zakresu badań i prac archeologicznych mających na celu opracowanie szczegółowej inwentaryzacji zabytku, określenie stanu jego zachowania oraz wypracowanie optymalnych sposobów i technik przeprowadzenia robót budowlanych na wskazanym zabytku nieruchomym..
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje przyznawania wykonawcom nagród określonych w art. 60c ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 14:00, miejsce: Instytucja Kultury Zamek Krzyżtopór, Ujazd 73, 27-570 Iwaniska..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przewiduje się współfinansowanie przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Święto-krzyskiego na lata 2007 - 2013 Informacje dotyczące skladania wniosku o dopuszczenie do udziały w dialogu konkurencyjnym: 1) Wykonawca lub Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Wniosek sporządza się w języku polskim w sposób trwały w formie pisemnej. 3) Do wniosku należy załączyć dokumenty wymienione w sekcji III.2 niniejszego ogłoszenia. 4) Strony wniosku i załączonych dokumentów powinny być ze sobą trwale spięte w sposób uniemożliwiający dekompletację i ponumerowane. 5) Wniosek należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym zapoznanie się z jego zawartością do czasu otwarcia wniosków, w miejscu wskazanym w sekcji IV pkt. 3.4).Na opakowaniu należy umieścić informacje: nazwę i dane teleadresowe Wykonawcy oraz opatrzyć napisem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w dialogu konkurencyjnym na Wykonanie prac na potrzeby projektu Zamek Krzyżtopór markowym produktem turystycznym Województwa Świętokrzyskiego 6)Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. 7)Wniosek złożony po terminie zostanie zwrócony bez otwierania - po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. 8)Wniosek oraz załączone oświadczenia, wykazy - powinny być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osoby) upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy/ców (podpis i pieczątka imienna lub podpis czytelny). Pozostałe dokumenty powinny być złożone w formie wskazanej w sekcji III.2. Wszelkie poprawki i zmiany we wniosku winny być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) wniosek. 9) Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy. 10) Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 11)W przypadku, gdy informacje zawarte we wniosku stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród przedstawionych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 11) Zamawiający udostępnia następujące formularze ( wzory): - Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - (zał. nr 1 do ogłoszenia), - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Pzp. - (zał. nr 2), - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt. 4 Pzp - (zał. nr 3), - Informacja o przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników- (zał. nr 4), - Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia, którymi wykonawca dysponuje - (zał. nr 5) - Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia, którymi wykonawca będzie dysponować dysponuje - (zał. nr 6) - Wykaz zrealizowanych dokumentacji projektowych - (zał. nr 7), - Wykaz zrealizowanych zadań w zakresie prac konserwatorskich i restauratorskich - ( zał. nr 8), - Wykaz zrealizowanych zadań w zakresie prac archeologicznych - ( zał. nr 9) na stronie internetowej: http.iwaniska.pl/bip oraz na stronie www.krzyztopor.org.pl gdzie zamieszczone będzie również niniejsze ogłoszenie o zamówieniu. 12)Zamawiający dopuszcza złożenie wniosku i załączników do wniosku na formularzach sporzą-dzonych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść, a także opis kolumn i wierszy odpowiadać będzie formularzom określonym przez Zamawiającego. 13)Wzór umowy o dofinansowanie projektu znajduje się na stronie Regionalnej Instytucji Zarządza-jącej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013: www.rpo-swietokrzyskie.pl . 14)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą będzie między innymi zobo-wiązany do podpisania umowy przedstawić polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej na kwotę równą wartości kontraktu za świadczone usługi. 15) W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą przez strony pisemnie lub za pomocą faksu ( tel. faks 015 860 11 33), z wyłą-czeniem przypadku wykonania przez wykonawcę ( na wezwanie przekazane faksem przez Zama-wiającego) dyspozycji art. 26 ust. 3 Pzp, która następuje tylko w formie pisemnej. 16) Ewentualnych wyjaśnień, w imieniu Zamawiającego udzielać będzie Pan Edward Białobrzeski, tel 041 366 30 16 ( Przedsiębiorstwo Inwestycji i Budownictwa w Kielcach, Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 53, 25 - 002 Kielce)..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej w budynku Pałacu w Łobzowie (11-1) WA przy ul. Podchorążych 1 w Krakowie - ETAP 1
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku dawnej synagogi w ramach projektu "Rewitalizacja Starego Miasta w Łęcznej - III etap"
- Pełnienie nadzoru konserwatorskiego orazwykonanie dok. konserwatorskiej dla prac remontowych prow. przy 7 zabytkowych kapliczkach wramach zadania pn.:Remont zabytkowych kapliczek z terenu MiGUMuszyna
więcej: Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





