eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Tarnawka - odbudowa koryta potoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-13

Świdnica: Tarnawka - odbudowa koryta potoku
Numer ogłoszenia: 140887 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy, ul. Polna Droga 1, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 852 30 58, fax 074 852 22 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Tarnawka - odbudowa koryta potoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysu inwestorskiego oraz operatu wywłaszczeniowego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 3 000,00 PLN..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCÓW ORAZ KRYTERIA I SPOSOBY DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy . 2. O udzielenie zamówienia nie może ubiegać się Wykonawca wykluczony na podstawie art.24 ust.1 i 2 . 3. Spełnia warunki dodatkowe : 1)Wykonawca prowadzi działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem i wykonał w okresie ostatnich 3 lat (2004, 2005, 2006), a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy, to w tym okresie - co najmniej 1 dokumentację projektową branży hydrotechnicznej lub wodno-melioracyjnej. 2)Projektant przewidziany do realizacji przedmiotu zamówienia posiada odpowiednie uprawnienia projektowe specjalności konstrukcyjno-budowlanej, specjalizacja budowle hydrotechniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych. 3)Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23.ust.1). 5.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.W przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum (grupa wykonawców występujących wspólnie) do oferty należy dołączyć: -dokument ustanawiający pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia, -wszyscy partnerzy konsorcjum muszą złożyć wszystkie oświadczenia oraz dokumenty i informacje zgodnie z wymaganiami niniejszej specyfikacji oraz spełniać wymogi ustawy zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1 i4 oraz art. 24 ust 1 i 2, -do oferty muszą być dołączone oświadczenia, że wszyscy partnerzy konsorcjum ponoszą solidarną odpowiedzialność za wypełnienie zobowiązań kontraktowych przy realizacji przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW. 1. Wykonawca oświadcza, że zgodnie z art. 22 ust. 1 : 1) posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p. 2. Wykonawca informuje, że: 1) zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń. 2) podpisze umowę w terminie wskazanym przez Zamawiającego jednak nie krótszym niż 7 dni od daty otrzymania powiadomienia i nie dłuższym niż termin związania ofertą, jeżeli przetarg wygra. 3. Wykonawca złoży następujące dokumenty : a) w celu potwierdzenia że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust ust.1 pkt 4 - 8 ustawy p.z.p, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualne zaświadczenia: - właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) w celu potwierdzenia ,że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe Wykonawcy w formie wykazu opracowań zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie ) o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania, nazwę zleceniodawcy oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie . 2) kserokopie uprawnień Wykonawcy przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia, 3) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (aktualna na rok bieżący ), 4. Wykonawca złoży zaakceptowany wzór umowy . Uwaga : Składane dokumenty powinny być oryginałami lub kserokopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Polna Droga 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Dolnośląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy 58-100 Świdnica, ul. Polna Droga 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.