eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa opakowań do sterylizacji sprzętu medycznego, preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi w myjniach dezynfektorach oraz wskaźników do kontroli procesu sterylizacji i dezynfekcji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-01

Bydgoszcz: Dostawa opakowań do sterylizacji sprzętu medycznego, preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi w myjniach dezynfektorach oraz wskaźników do kontroli procesu sterylizacji i dezynfekcji
Numer ogłoszenia: 140879 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy , ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, faks 052 3655752.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opakowań do sterylizacji sprzętu medycznego, preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi w myjniach dezynfektorach oraz wskaźników do kontroli procesu sterylizacji i dezynfekcji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opakowań do sterylizacji sprzętu medycznego, preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi w myjniach dezynfektorach oraz wskaźników do kontroli procesu sterylizacji i dezynfekcji. Krótki opis przedmiotu zamówienia: Grupa 1 - Rękawy papierowo-foliowe Grupa 2 - Rękawy papierowo-foliowe Grupa 3 - Papier krepowany biały i niebieski typu senstive Grupa 4 - Opakowania do systemu Integra Pack Grupa 5 - Wskaźniki do kontroli procesu sterylizacji metodą termiczną Grupa 6 - Wskaźniki do kontroli procesu sterylizacji metodą tlenku etylenu Grupa 7 - Wskaźniki do kontroli procesu dezynfekcji Grupa 8 - Preparaty do myjni-dezynfektorów Grupa 9 - Naboje do sterylizacji tlenkiem etylenu do sterylizatora Steri Vac Grupa 10 - Elektroniczny system testujący.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 33.19.10.00-5, 33.63.16.00-8, 24.10.00.00-5, 38.91.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na zasadzie Wykonawca spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na zasadzie Wykonawca spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na zasadzie Wykonawca spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na zasadzie Wykonawca spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na zasadzie Wykonawca spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.) Aktualny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z 20.04.2004 r. (Dz.U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896 z póź. zm. ) w formie deklaracji zgodności CE i/lub wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych dla przedmiotu zamówienia z grupy 1,2,3. 2.) Aktualny dokument potwierdzający spełnienie wymagań normy EN 868 dla przedmiotu zamówienia z grup 1,2,3. 3.) Aktualny dokument potwierdzający spełnianie wymagań normy EN ISO 11607 dla przedmiotu zamówienia z grupy 4. 4.) Aktualny dokument potwierdzający spełnianie wymagań normy EN-PN 867-1 dla przedmiotu zamówienia z grup 5,6,7. 5.) Oświadczenie, że system spełnia wymogi norm EN ISO 11140-4 oraz EN 285 (grupa 10). 6.) Ulotki handlowe (informacyjne), lub broszury, lub foldery, lub katalogi lub inne posiadane dokumenty dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia ( grupa 5,6,7,8,10). 7.) Aktualne Karty Charakterystyki dla przedmiotu zamówienia z grupy 8,9. 8.) Aktualne pozwolenie na obrót produktem biobójczym zgodnie z ustawą o produktach biobójczych dla grupy 9. 9.) Próbki przedmiotu zamówienia. - dla grup 1,2,3,4. Grupa 1 - kawałek uciętego rękawa o długości minimum 30 cm z dowolnie wybranego jednego z wymaganych rozmiarów - minimum 1 sztuka, Grupa 2 - kawałek uciętego rękawa o długości minimum 30 cm z dowolnie wybranego jednego z wymaganych rozmiarów - minimum 1 sztuka, Grupa 3 - 1 arkusz papieru białego , 1 arkusz papieru niebieskiego z dowolnie wybranego z jednego z wymaganych rozmiarów - minimum 1 sztuka, Grupa 4 - 1 sztuka z dowolnie wybranego z jednego z wymaganych rozmiarów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.) Oświadczenie o podwykonawcach. 2.) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną. 3.) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenia/dokumenty o których mowa w SIWZ w rozdziale III pkt. 1 składa każdy z wykonawców. Dokumenty/ oświadczenia, o których mowa w pkt. 2 i 3 wykonawcy składają wspólnie. 4.)Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (należy wówczas zobowiązanie dołączyć do oferty ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W umowie dotyczącej grup 1,2,3,4,5,6,7,8,9 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1)numeru katalogowego produktów będących przedmiotem dostawy, w przypadku zmiany numeru katalogowego, 2)ich nazwy, przy zachowaniu ich parametrów, w przypadku zmiany nazwy, 3)liczby ich opakowań, w przypadku zmiany sposobu pakowania, 4)sposobu ich konfekcjonowania, w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania, 5)zmiany stawki VAT, w przypadku zmiany stawki VAT wprowadzonej właściwymi przepisami, 6)zastąpienia produktów będących przedmiotem dostawy, produktami zamiennymi, przy zachowaniu ich parametrów, w przypadku czasowej lub trwałej niedostępności produktów określonych w umowie, 7)przedłużenia czasu trwania umowy, nie dłużej niż o jedną czwartą okresu jej trwania określonego w umowie, w przypadku nie zrealizowania przedmiotu umowy w całości w okresie określonym w umowie, 8)numeru rachunku bankowego, nazwy i innych danych stron w przypadku zmiany tych danych. 2.Zamawiający zastrzega sobie, w ramach przedmiotu umowy, prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia rozmiaru dostaw jednego asortymentu, kosztem odpowiedniego wartościowo zmniejszenia dostaw innego asortymentu (w stosunku do wielkości określonych w szczegółowym formularzu oferty cenowej) przy niezmienionej całkowitej wartości przedmiotu umowy. 3.Strony dopuszczają możliwość obniżenia cen jednostkowych w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie ceny produktu będącego przedmiotem dostawy. W umowie dotyczącej grupy 10 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1)numeru katalogowego lub/i kodu sprzętu będącego przedmiotem dostawy w przypadku zmiany numeru katalogowego lub/i kodu, 2)zmiany stawki podatku VAT w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 3)nr rachunku bankowego, nazwy i innych danych Stron umowy, w przypadku zmiany tych danych, 4)obniżenia ceny w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) obniżenie ceny, 5)wydłużenia okresu gwarancji w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) wydłużenie okresu gwarancji, 6)wydłużenia terminu wykonania (czasu trwania) umowy w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego mających wpływ na wydłużenie czasu koniecznego do dokonania czynności będących przedmiotem niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie -ul. Ujejskiego 75 85-168 Bydgoszcz, lok. 39 po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala lub za pobr. poczt. lub przy udziale firmy kurierskiej ( + koszty przesyłki). Cena 10 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2010 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - w Kancelarii Szpitala , lok. 46A - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr sprawy NZZ/11/D/10, NIP 9532582266, REGON 340517145, telefony (52) 3655296, fax (52) 3655496, e-mail przetargi@biziel.pl, godziny urzędowania: od poniedziałku - do piątku w godzinach 7:30-15:00. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami: Teresa Salińska tel. (52) 36-55-457, w godz. 8:00 - 14:00 - Dział Centralnej Sterylizacji i Dezynfekcji, Izabela Smejlis tel. (52) 36-55-296, w godz. 8:00 - 15:00 - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia. Miejsce i termin otwarcia ofert: siedziba Zamawiajacego przy ul. Ujejskiego 75 - świetlica - niski parter - w dniu 10.06.2010 r. o godz. 10:00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rękawy papierowo-foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy papierowo-foliowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rękawy papierowo-foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy papierowo-foliowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Papier krepowany biały i niebieski typu senstive.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier krepowany biały i niebieski typu senstive.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opakowania do systemu Integra Pack.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opakowania do systemu Integra Pack.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wskaźniki do kontroli procesu sterylizacji metodą termiczną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskaźniki do kontroli procesu sterylizacji metodą termiczną.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wskaźniki do kontroli procesu sterylizacji metodą tlenku etylenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskaźniki do kontroli procesu sterylizacji metodą tlenku etylenu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wskaźniki do kontroli procesu dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskaźniki do kontroli procesu dezynfekcji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Preparaty do myjni-dezynfektorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do myjni-dezynfektorów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Naboje do sterylizacji tlenkiem etylenu do sterylizatora Steri Vac.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naboje do sterylizacji tlenkiem etylenu do sterylizatora Steri Vac.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Elektroniczny system testujący.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroniczny system testujący.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.91.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.