Ogłoszenie z dnia 2008-06-25
Kąty: Remont budynku głównego Domu Pomocy Społecznej w Kątach
Numer ogłoszenia: 140875 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Kąty 22, 05-332 Kąty, woj. mazowieckie, tel. 025 7991907, fax 025 7991907.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katy.dps.pl ,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku głównego Domu Pomocy Społecznej w Kątach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: remont pomieszczeń XIX-wiecznego budynku głównego Domu Pomocy Społecznej w Kątach. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia precyzuje Przedmiar robót oraz Kosztorys inwestorski ślepy, załączone do SIWZ. 2. Prace remontowe będące przedmiotem zamówienia wykonane zostaną z materiałów Wykonawcy. 3. Wykonawca zapewni nadzór oraz właściwe przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i należytą starannością przy uwzględnieniu zawodowego charakteru prowadzonej działalności oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i Polskimi Normami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, a do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający jego wniesienie. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn.zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego 5. Wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się za wniesione, jeśli w dniu otwarcia ofert kwota określona w Rozdziale IX ust. 1 SIWZ znajduje się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn.zm.), Zamawiający żąda złożenia oryginału dokumentu. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział Wykonawcy którzy wykażą spełnianie wymogów, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, a w tym: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; Ocena spełnienia warunków dokonana będzie wyłącznie w oparciu o te przedłożone wraz z ofertą dokumenty, których przedstawienia żądał Zamawiający. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia. Ocena ta zostanie dokonana przez Komisję powołaną przez Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Kątach. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem treści art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: 1. Wypełniony formularz oferty - Załącznik Nr 2. 3. Parafowany i podpisany wzór Umowy - Załącznik Nr 3 4. Wyceniony kosztorys (ślepy) ofertowy -Załącznik Nr 4 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania, o którym mowa w art.22 ust 1 Pzp - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87 poz. 605, § 1 ust 1): - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatminski.pl www.katy.dps.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, Kąty 22 05-332 Siennica, Dział Finansowy pok nr 2..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, Kąty 22 05-332 Siennica, Dział Finansowy pok nr 2..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Grota Roweckiego 4/28 w Śremie
- "Budowa świetlicy kontenerowej na terenie miejscowości Strąkowa"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. 904/2 i 904/4 w miejscowości Zręczyce, gmina Gdów
- Malowanie klatki schodowej w budynku przy ul. Tarczyńskiej 12 w Warszawie
- Budowa instalacji tryskaczowej na terenie ZUOK w Olsztynie
- KOMPLEKSOWE WYBUDOWANIE POD KLUCZ ZESPOŁU BUDYNKÓW WIELORODZINNYCH MIESZKALNYCH,INFRASTRUKTURY ZEWNĘTRZNEJ I ZAGOSPODAROWANIA TERENU W PŁOCKU OSIEDLE PODOLSZYCE POŁUDNIE - ZAGRODA II BIS.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





