To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-28
Gdańsk: Wykonanie, wraz z dostawą i montażem, elementów systemu wystawienniczego w Sali 501 Zielonej Bramy - Oddziału Muzeum Narodowego w Gdańsku na podstawie indywidualnego projektu aranżacji wystawy pt. Bartholomeus Schachman (1559 - 1614) Sztuka podróży.
Numer ogłoszenia: 140867 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130711 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Gdańsku, ul. Toruńska 1, 80-822 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 301 70 61, faks (058) 301 11 25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, wraz z dostawą i montażem, elementów systemu wystawienniczego w Sali 501 Zielonej Bramy - Oddziału Muzeum Narodowego w Gdańsku na podstawie indywidualnego projektu aranżacji wystawy pt. Bartholomeus Schachman (1559 - 1614) Sztuka podróży..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, w tym dostawa i montaż elementów systemu wystawienniczego w Sali 501 Zielonej Bramy - Oddziału Muzeum Narodowego w Gdańsku 1.1 System wystawienniczy, o którym mowa w ust.1, składać się będzie z następujących elementów: 1.1.1 standy (plansze ekspozycyjne) 21 sztuk - płaszczyzna z płyty MDF lakierowanej połączone z elementami z obłogów giętych, lakierowanych, z okuciami (łącznikami); plansze będą wykonane w pięciu rodzajach opartych na jednym schemacie: bez otworów - 8 plansz, z otworami - 13 plansz w czterech konfiguracjach (szczegółowe informacje dot. plansz na załączonych rysunkach), 1.1.2 okucia (łączniki) do plansz ekspozycyjnych - 14 sztuk łączników z blachy stalowej malowanej proszkowo (projekt łącznika widoczny w dołączonych rysunkach), 1.1.3 stoły ekspozycyjne - 9 sztuk, z płyty MDF lakierowanej, 1.1.4 kasety (gabloty) nakładane na stoły - 15 sztuk, ze szkła klejonego (szczegóły na załączonym rys.), 1.1.5 podpory pod książki podkładki pod książki - 18 sztuk, z gąbki tłumiąco-izolującej (szczegóły na rys. dot. stołów ekspozycyjnych), 1.1.6 Stalowe elementy do zawieszania akwareli w otworach plansz ekspozycyjnych, malowane proszkowo - 54 sztuki (szczegóły na załączonym rys.), 1.1.7 przesłony grzejników - 2 sztuki, z płyty MDF lakierowanej (wymiary podane w projekcie mogą być nieznacznie skorygowane).. Wymiary powyższych elementów wg rysunków projektowych składających się na projekt aranżacji, o którym mowa w ust.1. 1.2 Elementy systemu wystawienniczego, o którym mowa w ust.1, Wykonawca wykona z materiałów własnych. 1.3 Transport wykonanych elementów odbędzie się środkami transportu Wykonawcy do miejsca ich montażu w Zielonej Bramie. 1.4 Wykonawca wykona montaż gotowych elementów, scalający i zapewniający stabilność poszczególnych modułów, w Sali 501 Zielonej Bramy. 1.5 Wykonawca zobowiązany jest współpracować z projektantem i konsultować z nim zaistniałe problemy wykonawcze. 1.6 Wykonane elementy - standy mają spełniać warunek możliwości montażu w dwóch wersjach przedstawionych w projekcie, przy zachowaniu warunku stabilności konstrukcyjnej elementów wystawienniczych. 1.7 Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca dokona regulacji zamontowanych elementów wystawienniczych w ciągu 3 dni od przekazania stosownego wniosku. Zamawiający może wystąpić z powyższym wnioskiem do 30 dni od przekazania protokolarnego zamontowanych w Zielonej Bramie wyrobów. 1.8 Z uwagi na autorski charakter projektu Zamawiający dopuszcza, na wniosek autora, możliwość zmian w przedmiocie umowy, jednakże tylko takich, które nie skutkują wzrostem kosztów i dłuższym terminem wykonania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.30.00 - Zestawy wystawowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ambit Jacht Tomasz Majchrzak, Ul. Podmiejska 5, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78741,34
Oferta z najniższą ceną: 78741,34 / Oferta z najwyższą ceną: 78741,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników szkoleń organizowanych przez Wydział Rozwoju Kompetencji Oddziału ZUS w Gdańsku
- Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa odczynników do genotypowania układu HLA wraz z odczynnikami pomocniczymi dla UCK
- Sukcesywne świadczenie usług hotelowych dla Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





