Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-13
Lubin: BUDOWA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM DROGOWYM W LUBINIE - I ETAP
Numer ogłoszenia: 140842 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lubin, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 7468129, 7468277, fax 076 7468287.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM DROGOWYM W LUBINIE - I ETAP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem Drogowym w Lubinie - I etap, w tym: a) budowa teletechnicznych linii światłowodowych wzdłuż ulic Kościuszki i Kilińskiego, b) wyposażenie sterowników sygnalizacji świetlnych w ciągu ulicy Kościuszki w układy komunikacji z Zintegrowanym Systemem Zarządzania Ruchem i podłączenie ich do systemu w Centrum Sterowania w Urzędzie Miejskim w Lubinie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium w kwocie: 5.000,00 PLN (pięć tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1, pkt 1-9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane polskim Prawem Budowlanym uprawnienia danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie wymaganym specyfiką robót tj. dysponuje osobą/osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi: a) w specjalności teletechnicznej, lub b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 4. Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia tj. wykaże realizację w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc od dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, minimum trzech zadań o podobnym charakterze (roboty teletechniczne - budowa lini światłowodowych). Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy Prawo zamówieniach publicznych. 6. Wykonawca wniesie wadium.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 5. Kserokopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 6. Kserokopie aktualnych zaświadczeń z Właściwej Izby Zawodowej dla osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 7. Wykaz zrealizowanych zadań o podobnym charakterze (roboty teletechniczne - budowa lini światłowodowych). 8. Dokumenty potwierdzające, że w/w zadania zostały wykonane z należytą starannością.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lubinie ul. Kilińskiego 10, pokój nr 023 59-300 Lubin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Lubinie ul. Kilińskiego 10, pokój nr 106 59-300 Lubin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Utwardzenie nawierzchni na działce nr 97/1 w Szklarach Górnych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi w miejscowości Osiek ul. Wenus
- Przebudowa drogi wewnętrznej biegnącej śladem działki 2/4 ul. Aroniowa w Szklarach Górnych.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1232D w miejscowości Lisiec, w zakresie budowy chodnika - ETAP I.
- Rozbiórka budynków kubaturowych stanowiących własność Gminy Miejskiej Lubin
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na dz. 153, 152/5, 429/3, 428/3 w miejscowości Miłoradzice.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1957B w m. Miastkowo (ul. Świerkowa) na odcinku o długości ok. 1,45 km w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- budowa oświetlenia na ulicy Akacjowej w Przeźmierowie
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Świedziebnia w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. 1 Maja w gminie Pieszyce
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. 3 Maja w gminie Pieszyce
- "Termomodernizacja obiektów Lubuskiego Centrum Ortopedii sp. z o.o."
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.