eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa oprogramowania dla Kancelarii Sejmu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-25

Warszawa: Dostawa oprogramowania dla Kancelarii Sejmu.
Numer ogłoszenia: 140829 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Sejmu RP, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6942098, fax 022 6942098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Sejmu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania dla Kancelarii Sejmu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania dla Kancelarii Sejmu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.11.00 - Oprogramowanie baz danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych Oryginalny kod CPV: 30.24.12.00 - Oprogramowanie aplikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.15.00 - Oprogramowanie systemowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.78.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem Oryginalny kod CPV: 30.24.17.00 - Oprogramowanie multimedialne Kod CPV wg słownika 2008: 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego Oryginalny kod CPV: 30.24.20.00 - Oprogramowanie zabezpieczające Kod CPV wg słownika 2008: 48.73.00.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego Oryginalny kod CPV: 30.24.21.00 - Oprogramowanie antywirusowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości: część A - 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), część B - 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), część C - 3500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), część D - 1500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych), część E - 1200 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych), część F - 350 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych), część G - 1200 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych), część H - 500zł (słownie: pięćset złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale I SIWZ. zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca winien dołączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty, które stanowią jej integralną część: a) oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) pełnomocnictwa, w przypadku podpisywania ofert przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. b).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl/kancelaria

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w Sekretariacie Biura ds. Inwestycji i Zamówień, ul. Piękna 3a, 00-539 Warszawa..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Wydziale Podawczym Kancelarii Sejmu, bud. C wejście CII, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dla wszystkich zaoferowanych pozycji (części A- H) warunki opieki (maintenance) powinny być zgodne z określonymi przez producenta oprogramowania.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OPROGRAMOWANIE LOTUS DOMINO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakup kontynuacji asysty technicznej i wsparcia dla posiadanych licencji IBM Lotus Notes Domino (Software Maintenance) w ramach programu Passport Advantage na okres 1 roku. IBM Lotus Domino Designer User Annual SW Maintenance Renewal - 6 licencji, IBM Lotus Domino Enterprise Server Value Unit Annual SW Maintenance Renewal - 800 licencji, IBM Lotus Notes with Collaboration User Annual SW Maintenance Renewal - 100 licencji, IBM WebSphere Portal - Express Plus 20 Users Annual SW Maintenance Renewal - 1 licencja, 2. Dostawa licencji oprogramowania wraz z zestawem nośników w ramach programu Passport Advantage zgodnie z poniższą specyfikacją: IBM Lotus Notes with Collaboration User License + SW Maintenance 12 Months - 75 licencji, IBM Lotus Domino Enterprise Server Value Unit License + SW Maintenance 12 Months - 400 licencji, IBM Lotus Quickr Authorized User License + SW Subscription & Support 12 Months - 15 licencji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.11.00-1, 30.24.82.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OPROGRAMOWANIE ORACLE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużenie asysty technicznej użytkowanego oprogramowania ORACLE na okres od 01.11.2008 roku do 31.12.2009 zgodnie z poniższą specyfikacją: Oracle Database Enterprise Edition Processor Perpetual 3 licencje, Oracle Database Standard Edition Named User Plus Perpetual 5 licencji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.11.00-1, 30.24.82.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: OPROGRAMOWANIE MICROSOFT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa oprogramowania Microsoft wraz z nośnikami i licencjami. 2. Kancelaria Sejmu jest upoważniona do korzystania z umowy SELECT podpisanej między firmą Microsoft, a Ministerstwem Nauki. MS WINDOWS SERVER 2008 STANDARD EDITION ANG - 3 licencje, MS WINDOWS SERVER 2008 R2 ENTERPRISE X64 EDITION - 10 licencji, MICROSOFT SQL SERVER STANDARD 2005 - 1 licencja, MICROSOFT SQL SERVER CAL - 5 licencji, ACCESS 2007 WIN32 POLISH MVL - 10 licencji, OFFICE 2007 POLISH MVL - STANDARD - 50 licencji,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.11.00-1, 30.24.82.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: OPROGRAMOWANIE ANTYWIRUSOWE SYMANTEC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania antywirusowego Symantec - przedłużenie licencji o kolejny rok. SYMANTEC ENDPOINT PROTECTION 11.0 POLISH (NA OKRES 1 ROKU: DLA 400 LICENCJI OD 30.11.2008, DLA 1000 LICENCJI OD 14.12.2008 - razem 1400 licencji, SYMANTEC ANTIVIRUS 11.0 FOR MACINTOSH +NOŚNIK - 3 licencje..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.20.00-7, 30.24.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: OPROGRAMOWANIE ANTYWIRUSOWE KASPERSKY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa oprogramowania antywirusowego Kaspersky - przedłużenie licencji o kolejny rok. KASPERSKY SECURITY FOR MAIL SERVER. 1Y PUB - LICENCJA KONTYNUACYJNA OD 07.09.2008 - 1500 licencji, 2. Dostawa oprogramowania antywirusowego Kaspersky wraz z licencją . KASPERSKY SECURITY FOR MAIL SERVER. 1Y PUB - 900 licencji, KASPERSKY SECURITY FOR INTERNET GATEWAY 1Y PUB - 1500 licencji, KASPERSKY WORK SPACE SECURITY - 10 WORKSTATIONS LICENCJA: NA 1 ROK + MEDIA PACK - 1 licencja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.20.00-7, 30.24.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: OPROGRAMOWANIE AUDITPRO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużenie usługi asysty technicznej dla oprogramowania AuditPro na okres 1 roku zgodnie z poniższą specyfikacją: AUDITPRO - PRAWO DO NOWYCH WERSJI PROGRAMÓW I AKTUALIZACJI BAZY WZORCÓW NA OKRES 1 ROKU OD DNIA 04.08.2008 - 1000 licencji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: OPROGRAMOWANIE ADOBE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania wraz z nośnikami i licencjami . ACROBAT 8.0 STANDARD PL - 10 licencji, ADOBE INDESIGN CS3 PL WIN UPGRADE - 12 licencji, ADOBE PREMIERE ELEMENTS 4.0 WIN IE - 2 licencje, ADOBE PHOTOSHOP CS3 WIN PL - 5 licencji, DREAMWEAVER CS3 WIN PL UPGRADE - 2 licencje, ADOBE PHOTOSHOP CS3 WIN PL UPGRADE - 1 licencja..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.17.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: OPROGRAMOWANIE - INNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania wraz z nośnikami i licencjami RADMIN REMOTE CONTROL - 3 licencje, AD-AWARE 2008 PRO - 5 licencji, ACRONIS DRIVE CLEANSER - 3 licencje, COMMVIEW ENTERPRISE - 3 licencje, ACRONIS TRUE IMAGE 11.0 HOME - 5 licencji, PL/SQL DEVELOPER - 5 licencji, ONTRACK ERASER 3.0 ENTERPRISE EDITION (NA 100 UŻYĆ) + KLUCZ SERWEROWY - 1 licencja, PARAGON PARTITION MANAGER 9.0 - 3 licencje, CUTE FTP PRO - 3 licencje, BITDEFENDER ANTIVIRUS PLUS V10 (PL) - 5 licencji, WINZIP PRO (LICENCJA WIELOSTANOWISKOWA) - 9 licencji, WINRAR (LICENCJA WIELOSTANOWISKOWA) - 10 licencji, NETOBJECTS FUSION 11 WIN ENG - 2 licencje, CorelDRAW Graphics Suite X4 PL Win - 2licencje ALTOVA XMLSPY 2008 PROFESSIONAL - 3 licencje..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.