eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PabianiceModernizacja Stacji Uzdatniania Wody w m. Rydzyny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-11

Pabianice: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w m. Rydzyny
Numer ogłoszenia: 140825 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217964 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pabianice, ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2139660, 2139676, faks 042 2139660.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w m. Rydzyny.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w m. Rydzyny Faza I - wykonanie projektu wykonawczego Modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w Rydzynach, zgodnie z wymaganiami Programu Funkcjonalno Użytkowego oraz zgodnie z ramami objętymi zgłoszeniem planowanych robót remontowych. Faza II - wykonanie robót budowlanych oraz modernizacji Stacji Uzdatniania Wody Rydzynach na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w Fazie I, po zatwierdzeniu jej przez Zamawiającego. Zakres rzeczowy inwestycji : Inwentaryzacja stanu technicznego, infrastruktury i otoczenia przewidzianej do remontu stacji uzdatniania wody w Rydzynach, w celu zebrania danych wymaganych do realizacji zadania. Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w Rydzynach, służącej do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, w formie i zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa. Przygotowanie terenu budowy. Wykonanie tymczasowego układu zasilania w wodę Demontaż urządzeń i instalacji technologicznych istniejącej stacji Zagospodarowanie terenu wokół budynku SUW- prace zewnętrzne Modernizacji ujęć własnych- remont obudów studni głębinowych wraz z wymianą pomp głębinowych oraz rurociągami tłocznymi Remont budynku.Roboty wykończeniowe wewnętrzne Roboty wykończeniowe zewnętrzne Prace technologiczne Układ sterowania pompami głębinowymi Instalacja wstępnego napowietrzania Instalacja filtracji odżelaziającoodmanganiającej Instalacja rurociągów i armatury technologicznej Instalacja AKPiA procesu uzdatniania wodyInstalacje sanitarne, wentylacji, ogrzewania, klimatyzacji zasilania elektrycznego oraz oświetlenia Uruchomienie i parametryzacja ciągu technologicznego SUW Opracowanie dokumentacji powykonawczej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00 - 74.23.20.00 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. AUTOMATYK Barbara Kondratowicz, Zbiersk Cukrownia 68/2, 62-830 Zbiersk, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219512,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1096886,57

  • Oferta z najniższą ceną: 1064661,28 / Oferta z najwyższą ceną: 1949550,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.