Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-13
Polkowice: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do odwadniania osadu
Numer ogłoszenia: 140824 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8462911, fax 076 8462960.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-polkowice.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do odwadniania osadu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został szzczegółowo określony w Rozdziale B SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.56.69.00 - Urządzenia do obróbki osadów Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.69.00 - Urządzenia do obróbki osadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 8.000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne (art. 22 ust.1 pkt 4 i 24 ustawy pzp.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy w niżej wymienionym zakresie: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca składa w załączniku nr 1 Formularza ofertowego następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , w zakresie objętym zamówieniem. b) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat , składek itp. c) dowód wpłaty wadium 2) posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) W ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca zrealizował zamówienia podobne swym rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia. Jeżeli wykonawca prowadzi działalność krócej niż trzy lata to wykazuje wykonanie zamówień za okres prowadzenia działalności. Informacje, o których mowa powyżej należy wykazać w załączniku nr 4 Formularza ofertowego. Dokumenty ( protokoły odbioru, referencje itp. ) winny potwierdzać należyte wykonanie zrealizowanych zamówień wykazanych w załączniku nr 4 do Formularza ofertowego. Brak powyższych dokumentów jest równoznaczne z niespełnieniem warunku udokumentowania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a)Potencjał ekonomiczny Wykonawcy powinien być wystarczający do realizacji zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy dołączyć do załącznika nr 3 Formularza ofertowego dokumenty takie jak: sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na minimum 50 % wartości ceny ofertowej. Zdolność kredytową należy udokumentować opinią z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej prowadzących rachunek Wykonawcy . Informację dotyczące określenia zdolności kredytowej należy zamieścić w zał. Nr 3 Formularza ofertowego) c) Wykonawca musi posiadać na dzień złożenia oferty ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ( polisę OC lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej) ) z tytułu prowadzonej działalności . Polisę , o której mowa Wykonawca dołącza jako zał. Nr 3 Formularza ofertowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm-polkowice.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pgm-polkowice.com.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 11:30, miejsce: siedziba zamawiającego , pok. nr 14 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- " Modernizacja węzła c.o. w budynku Skalników 26 w Polkowicach."
- "Odtworzenie terenu po usunięciu awarii sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie gminy Polkowice"
- Aktualizacja opłaty za użytkowanie wieczyste - wycena 582 działek
- "Dokończenie rozpoczętych robót budowlanych w zakresie budowy światłowodowej kanalizacji kablowej łączącej obiekty związane z funkcjonowaniem Stacji Uzdatniania Wody w Suchej Górnej. "
- Odbieranie odpadów z nieruchomości niezamieszkanych z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego
- "Eksploatacja sieci i węzłów cieplnych wraz z komorą regulacyjno-pomiarową na terenie miasta Polkowice."
więcej: przetargi w Polkowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.