eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych związanych z wymianą instalacji hydrantowej w budynku Zespołu Szkół nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21 w Warszawie, sprawa nr 109/ZP/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-26

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą instalacji hydrantowej w budynku Zespołu Szkół nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21 w Warszawie, sprawa nr 109/ZP/09
Numer ogłoszenia: 140815 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, faks 022 5048592.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą instalacji hydrantowej w budynku Zespołu Szkół nr 36 przy ul. Kasprzaka 19/21 w Warszawie, sprawa nr 109/ZP/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Informacje ogólne o obiekcie: obiekt posadowiony jest na działce nr 2 z obrębu nr 6-04-08 kubatura obiektu: 26 274 m3 powierzchnia użytkowa: 7 227 m2 wysokość budynku 14,54 mb budynek szkoły jest to budynek trzykondygnacyjny, wolnostojący, podpiwniczony wybudowany w 1955 r. budynek nie jest wpisany do rejestru zabytków. budynek szkoły jest wyposażony w instalację wody cieplnej i zimnej, kanalizacje, instalacje hydrantów ppoż., instalację elektryczna, mury nośne i ściany działowe wykonane są z cegły ceramicznej, elewacja: stropodach, kryty papą, odwodnienie: wody opadowe odprowadzone do kanalizacji miejskiej W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się następujący zakres prac: 1.Roboty sanitarne w tym: - wymiana instalacji hydrantowej na nową o średnicy Dn 25 mm, wraz z montażem izolacji antyroszeniowej, - montaż hydrantów p. poż. DN 25 z zaworem hydantowym Dn 25 mm, z prądownicą 13 mm wraz z wężem półsztywnym o długości 30 m w szafce wnękowej zamykanej, - montaż zaworów odcinających, kulowych mosiężnych, gwintowanych, - montaż zaworu antyskażeniowego typ EB 223 Dn50 - montaż zestawu hydroforowego o parametrach Q = 7,2 m3/h, H=50m np. typu Hyamat 2/0413 wraz z rozruchem, - badanie wydajności hydrantów, 2.Roboty elektryczne w tym: - wykonanie zasilania elektrycznego zestawu hydroforowego kablem ognioodpornym NHXH 5x10, - modernizacja rozdzielnicy elektrycznej, - wykonanie pomiarów, - roboty poinstalacyjne, 3.Roboty budowlane w tym: - remont pomieszczenia hydroforu w zakresie: - otynkowania, pomalowania, wykonania nowej posadzki (Gres), - zamontowania nowego zlewu stalowego, wpustu kanalizacyjnego żeliwnego oraz drzwi o odporności ogniowej EI 60 Wykonanie instalacji przeciwpożarowej musi być zgodnie z dokumentacją projektową. Szczegółowe dane dotyczące powyższego zakresu zawarte są w dokumentacji wykonawczej. Przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiarami robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, dokumentacją projektową oraz terenem i obiektem przyszłych robót. Jeżeli w przedmiarze nie uwzględniono pewnych robót to koszty tych robót powinny być przez Wykonawcę uwzględnione w cenach wpisanych w istniejących pozycjach przedmiaru..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100) w terminie do dnia 16.09.2009r. do godz 12:00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1)Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto minimum 80.000,00 zł każda, w tym jedna robota musi polegać na wymianie starej instalacji hydrantowej. 2)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami (kadry kierowniczej i pracowników), zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: a)kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa, b)kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektryczno - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa, c)kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualną na dzień składania ofert polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. 4.Wykaz wykonanych robót wraz z informacjami tj.: nazwy zadania, całkowitej wartości, terminu wykonywania, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV, ust. 2, pkt 1 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Wykaz osób (kadry kierowniczej), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV, ust. 2, pkt 2 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć: 1)kserokopie nadania uprawnień oraz aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa, 2)pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał takie osoby w wykazie. 6.Potwierdzenie wniesienia wadium, jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniądzu to oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1.W podrozdział V.1., pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, pokój nr 220 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt wytworzenia dokumentacji (cena 624,85 zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Miast0 Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, Wydziału Zamówień Publicznych dla dzielnicy Wola, pokoju Nr 220.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.